ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-15

המחזור ה-15 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 22 שערים, הפועל לוד ובני אילת מנצחות בבית. מ.ס ב"ש, דימונה, ועירוני מודיעין מנצחות בחוץ והמשחקים בין כסייפה נגד שיכון המזרח, ירוחם נגד גדרה וקרית גת נגד שדרות הסתיימו ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-01-2020
  • 09:08

בית"ר יבנה – מ.ס באר שבע : 2-1

מ.ס באר שבע מהצמרת התארחה ביבנה אצל בית"ר המקומית. בדקה ה-10 יבנה עלתה ליתרון משערו של עמית לוגסי אבל עד המחצית באר שבע ביצעה מהפך מרגליהם של אור חביביאן ויקיר אזולאי. המחצית השנייה הסתיימה ללא שערים ובסיום באר שבע אוספת עוד 3 נקודות ומסיימת את הסיבוב הראשון במקום הרביעי.

עירוני כסייפה – מ.ס שיכון המזרח : 1-1

המוליכה עירוני כסייפה אירחה במגרשה את השלישית שיכון המזרח. שיכון המזרח פתחה חזק וכבר בדקה ה-21 עלתה ליתרון מרגליו של אושרי ביינה אבל היתרון החזיק בדיוק 2 דקות לאחר שדרור ויצמן המצוין השווה. עד לסיום המשחק שתי הקבוצות יכלו לעלות ליתרון אבל ללא הצלחה ובסיום תיקו 1-1.

כסייפה מסיימת את הסיבוב הראשון של עונת 2019/20 בראש הטבלה מרחק שתי נקודות מדימונה השנייה

עירוני קרית מלאכי – מ.ס דימונה : 3-0

מ.ס דימונה השנייה יצאה למשחק קשה בקרית מלאכי. דימונה פתחה מצוין את המשחק וכבר במחצית הובילה 2-0 מרגליהם של ערן זגר ומשה אביטן. במחצית השנייה דימונה לא הרפתה והבקיעה עוד שער מרגליו של משה אסולין שלמעשה קבע את תוצאת המשחק 3-0 חלק לדימונה שבעקבות התיקו של כסייפה מצמקת את הפער בפסגה ל-2 נקודות בלבד.

 

דימונה ומלאכי לפני שריקת הפתיחה 

 

בית"ר קרית גת – עירוני שדרות : 1-1

קרית גת עם סיבוב ראשון לא רע בכלל מבחינתה אירחה את שדרות המאכזבת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה קרית גת עלתה ליתרון מהיר משערו של אושר דהן. היתרון החזיק בדיוק 6 דקות לאחר שיבגני רפפורט השווה את התוצאה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק.

הפועל ירוחם – עירוני גדרה : 0-0

עירוני גדרה נועלת הטבלה יצאה למשחק חוץ קשה בירוחם. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אבל משחק לחימה של גדרה החזיר אותה עם נקודה יקרה שספק אם תעזור לה להישאר ליגה.

 

נקודה יקרה של לחימה ונחישות (פייסבוק הפועל גדרה)

 

צעירי רהט – עירוני מודיעין : 5-1

עירוני מודיעין שציפתה לסיים במקום גבוה יותר את הסיבוב הראשון יצאה למשחק חוץ ברהט. המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה בתוצאה 1-1 משערים של אביאל שלי מרהט וגל אסולין ממודיעין. המחצית השנייה הייתה כל כולה של מודיעין שהבקיעה 4 שערים מרגליהם של שי מוטיאי, מיכאל אלקסלסי, ירין ואסייג וגל אסולין שמשלים צמד ובסיום 5-1 גדול למודיעין ברהט.

בני אילת – עירוני נתיבות : 1-2

בני אילת הלהיט של הליגה אירחה במגרשה את נתיבות. המחצית הראשונה הייתה  של האורחים מנתיבות שעלו ליתרון בדקה ה-28 משערו של שלמה שמר. במחצית השנייה אילת חזרה לעצמה והשלימה מהפך מרגליהם של איציק כהן וארז שיפמן. אילת סוגרת סיבוב ראשון נפלא עם 5 ניצחונות רצופים ומקום חמישי בטבלה המוליך בתום העונה לפלייאוף העליון.

 

אילת הלהיט של הליגה עם ניצחון חמישי רצוף (רון בלומנטל)

 

הפועל לוד – בית"ר מעלה אדומים : 1-2

הפועל לוד אירחה במגרשה את מעלה אדומים לקרב על 6 נקודות במאבקי התחתית. לוד פתחה היטב ובמחצית הראשונה הובילה 1-0 משערו של יא יא קונה. במחצית השנייה אסף לוי ממעלה אדומים איזן את התוצאה בדקה ה-69 אבל נתנאל ניגרקר מלוד אמר את המילה האחרונה בדקה ה-75 ומעניק ניצחון יקר ללוד.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : גל אסולין מעירוני מודיעין עם צמד בניצחון קבוצתו על רהט.

 

גל אסולין מצטיין המחזור עם צמד (רון בלומנטל)

 

מאמן המחזור : שמעון ביטון מאמנה של דימונה עם ניצחון חוץ גדול בקרית מלאכי.

קבוצה מצטיינת : עירוני מודיעין חגיגת שערים בניצחון על רהט.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-15

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה עולים בהליכה (דימונה 01-01-2020, 13:37)
    כסייפה נגמר המזל והקומבינה