"אתם עוד תראו את הקבוצה בליגות הבכירות"

כך אמר סאמר עזאם, האיש החזק בטייבה שמוביל את צעירי טייבה לליגה א'. סאמר מדבר על הניצחון הגדול של קבוצתו מול בית דגן (5-1): "האמנתי אמונה שלמה שאנחנו ננצח את המשחק הזה", מספר על התנאים בקבוצה ועל העיר שכל כך אוהבת את הכדורגל: "טייבה היא עיר של כדורגל", ועל העתיד: "יש לנו במחלקת הנוער הרבה שחקנים מוכשרים שאני מאמין שיובילו את טייבה לימים גדולים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-01-2020
  • 14:04

סאמר, הבסתם 5-1 את בית דגן שבמקום השני, האמנת שתביסו אותם בכזאת קלות?

"את האמת האמנתי אמונה שלמה שאנחנו ננצח את המשחק הזה, אבל אם להיות אמיתי לא ציפינו שזה ייגמר בתוצאה של 5-1, היינו גם קונים אחד אפס קטן".

 

צעירי טייבה חוגגת ניצחון גדול מול בית דגן (דוברות צעירי טייבה)

 

אתם במקום הראשון עם פער של 4 נקודות מהשנייה, אתה חושב שאתם תעלו ליגה? הסתיימה העונה? 

"אני חושב שהליגה עוד ארוכה וכל עוד שזה לא נגמר אנחנו נמשיך לעבוד ונישאר צנועים עד שנשיג את המטרה שהיא לעלות לליגה א' בעזרת השם, ואני מאמין שנעשה את זה".
מה אתה חושב על הליגה העונה?

"הליגה השנה לדעתי שוויונית מאוד ולדעתי בכל משחק הכל יכול להיות ואנחנו רואים כל שבוע הפתעות, כי רמת הקבוצות בגדול האותה רמה והולך להיות מעניין בכל שבוע".
ספר קצת על טייבה, על התנאים, קהל, עירייה, ראש העיר תומך?

"טייבה היא עיר של כדורגל וטייבה היא הקבוצה הראשונה ששיחקה בליגת העל במגזר הערבי. בימים הגדולים של טייבה שהיית הולך ביום שבת בעיר, היית מרגיש אווירת חג, חולצות, סעיפים, דגלים ובאמת יש כאן אנשים חמים שאוהבים כדורגל ורוצים ומקווים שהימים הגדולים יחזרו. בגלל זה היום יש התעניינות גדולה סביב הקבוצה וכולם רוצים שהקבוצה תעלה בסוף העונה לליגה א".
 

הנהלת צעירי טייבה רוצה להוביל את הקבוצה לליגה א' (דוברות צעירי טייבה)

 

סאמר ממשיך ומספר: "אי אפשר שלא לדבר על האצטדיון  ועל ראש העיר שהוא שרוף על כדורגל והוא כל הזמן תומך בכדורגל ורוצה כמו כולם שהקבוצה תעלה ובעזרת השם השנה נשיג את המטרה".
בעוד חמש שנים, איפה נראה את הקבוצה?

"תראו את הקבוצה בליגות הבכירות בארץ! יש למועדון צעירי טייבה מחלקת נוער מהטובות בארץ ואתמול פתח בהרכב וכבש את השער השני אחמד רביע בן ה-18, שחקן שגדל במועדון מגיל 5, ויש עוד הרבה שחקנים מוכשרים במחלקה שאני מאמין שיובילו את טייבה לימים גדולים".

סאמר עזאם מוביל את קבוצתו לליגה א' (דוברות צעירי טייבה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגיע לך כל האוב שבעולם מלך !!! (גל 05-01-2020, 15:15)
  2. טייבה (אוהד 05-01-2020, 16:36)
    סאמר עאזם ואבו הלאל נגמרו לנו את המילים אתם גאווה לעיר טייבה מאמינים בכם וטייבה עוד תחוזר אתכם לימים הטובים ומילה תודה לראש העיר החזק שועאא מסארוה מנצור שתמך ותומך בספורט בטייבה
  3. ליליגה א (דודו 06-01-2020, 07:55)
    כול הכבוד מכיע לכם בגדול דש ליוסף הענק