ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-16

המחזור ה-16 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 26 שערים, דימונה ונתיבות מנצחות בבית. שיכון המזרח, בני אילת, מעלה אדומים, ירוחם ושדרות מנצחות בחוץ והמשחק בין קרית מלאכי נגד מ.ס ב"ש הסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 07-01-2020
  • 08:19

בית"ר קרית גת – שיכון המזרח : 5-0

שיכון המזרח פתחה את הסיבוב השני של הליגה בקרית גת אבל למעשה הרגישה כמו בבית. כבר בדקה ה-20 קרית גת נשארה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אושר דהן. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים אבל למחצית השנייה עלתה שיכון המזרח כמו מלוע של תותח וכבשה לא פחות מחישה שערים מרגליהם של אושרי ביינה, ליאו אמסיס, עמי נחאיסי, ליאור היילה ושליו נונה. קרית גת סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקתו של יעקב וקנין בדקה ה-90. בעקבות הניצחון וההפסד של המוליכה, שיכון המזרח נמצאת רק 4 נקודות מהפסגה.

 

שחקני דימונה וגדרה לפני פתיחת המשחק (דן בונדיבה)

 

מ.ס דימונה – הפועל גדרה : 1-5

דימונה השניה אירחה במגרשה את נועלת הטבלה מגדרה. דימונה פתחה היטב ובמחצית הובילה 2-0 משערים של מאי מזל ומשה אביטן, במחצית השנייה דימונה הוסיפה עוד 3 שערים מרגליהם של משה אסולין וצמד של דודו כהן. גדרה הצליחה רק לצמק משער של שליו אילוז ובסיום 5-1 לדימונה שבעקבות ההפסד של כסייפה עולה למקום הראשון בטבלה.

 

שחקני דימונה מודים לקהל שהגיע (דן בונדיבה)

 

בית"ר יבנה – בני אילת : 2-1

בני אילת, הלהיט של הליגה יצאה למשחק לא פשוט נגד יבנה שנלחמת על חייה במטרה להישאר בליגה. בני אילת יצאה עם ידה על העליונה בניצחון 2-1 משערים של דניאל אלמלח וואיציק כהן, ליבנה כבש טל זוזט. הניצחון של אילת ממקם אותה במקום הרביעי המוביל לפלייאוף העליון.

עירוני כסייפה – בית"ר מעלה אדומים : 2-0

עירוני כסייפה המוליכה של הליגה אירחה במגרשה את מעלה אדומים מהמקום ה-13. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של כסייפה אבל מי שעלתה ליתרון הייתה מעלה אדומים משערו של נאור אסרף, במחצית השנייה כסייפה לחצה אבל מי שכבשה שוב הייתה מעלה אדומים מרגליו של דניאל דרעי ובסיום 2-0 ענק למעלה אדומים והפתעה סנסציונית. בעקבות ההפסד כסייפה ירדה למקום השני.

מכבי קרית מלאכי – מ.ס באר שבע : 1-1

קרית מלאכי אירחה במגרשה את באר שבע לקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, במחצית השנייה קרית מלאכי עלתה ליתרון משערו של אוראל בניטה - יתרון שנשמר עד רבע שעה לסיום, אז הגיע גל סולומון וקבע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

עירוני נתיבות – עירוני מודיעין : 1-3

עירוני נתיבות אירחה במגרשה את מודיעין המאכזבת. נתיבות עלתה ליתרון 2 דקות לפני הירידה למחצית משערו של שלמה שמר, במחצית השנייה נתיבות כבשה עוד שערים מרגליהם של שי יצחק ושלמה שמר שהשלים צמד. מודיעין הצליחה רק לצמק משערו של דן בן דור בדקה ה-85 ובסיום 3-1 יקר לנתיבות שאוספת 3 נקודות חשובות במאבקי ההישארות בליגה.

 

שחקני נתיבות חוגגים ניצחון 

 

צעירי רהט – עירוני שדרות : 5-0

שדרות החזקה יצאה למשחק חוץ ברהט, שדרות פתחה מצוין ועד המחצית הובילה 3-0 משערים של אלון יופה וצמד של רפי עמוס. במחצית השנייה שדרות הוסיפה עוד צמד משערים של אביאל אפנגר ורפי עמוס שהשלים שלושער. רהט סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עבדאלרחמן אבוסהיבאן.

הפועל לוד – הפועל ירוחם : 1-0

הפועל לוד מהתחתי אירחה את ירוחם. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה 11 דקות לסיום שער של רועי אברג'יל העניק לירוחם את הניצחון. ירוחם אוספת עוד 3 נקודות ומנגד לוד עדיין במקום ה-14 המוליך בסוף העונה למבחנים נגד הירידה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: רפי עמוס שחקנה של שדרות עם שלושער לרדת של רהט.

מאמן המחזור: ציון זקן מאמנה של מעלה אדומים עם הפתעת המחזור.

קבוצה מצטיינת: מעלה אדומים עם ניצחון ענק על המוליכה מכסייפה.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-16

הוסף תגובה
תגובות
  1. כסייפה ודימונה חרטא ברטא (יואליקו 07-01-2020, 13:37)
    שיכון תעלה בסוף