ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-17

המחזור ה-17 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 18 שערים. קרית אונו, בית"ר כפ"ס ושמשון בני טייבה מנצחות בבית. צעירי טייבה, יפו והוד השרון מנצחות בחוץ. המשחק בין שמשון ת"א למחנה יהודה הסתיים ללא הכרעה. המחזור יושלם ביום שלישי במשחק של קלנסאוה נגד כפר ברא.

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-01-2020
  • 09:17

שועאע כפר קאסם - צעירי טייבה : 2-0

צעירי טייבה המוליכה יצאה למשחק חוץ בכפר קאסם וכבר במחצית הראשונה הבטיחה את ניצחונה צמד שערים של גמליאל פרץ המצוין . המחצית השניה הסתיימה ללא שערים ובסיום טייבה אוספת 3 נקודות חשובות שמגדילות את הפער בצמרת ל-7 נקודות לאחר הפסדה של בית דגן ונראה שאין מי שיעצור אותה בדרכה לליגה א'.

בית"ר פ"ת – בני יפו אורתודוכסים : 4-1

בני יפו מהתחתית יצאה למשחק חוץ נגד בית"ר פ״ת . יפו פתחה מצוין ובמחצית הראשונה הובילה 1-0 משערו של איימן סבע . במחצית השניה יפו הוסיפה עוד 3 שערים מרגליהם של סלים סכחפי ואיסלם אלזינטי ואיימן סבע שהשלים סבע. פ"ת הצליחה רק לצמק משער של דור אזולאי בדקה ה- 50 ובסיום 4-1 יקר לבני יפו. בית"ר פ״ת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של טל אמר במחצית הראשונה.

עירוני בית דגן – הפועל הוד השרון : 1-0

עירוני בית דגן השניה אירחה במגרשה את האחרונה הוד השרון למשחק שעל הנייר אמור לגרום לה להתאושש לאחר שני הפסדים רצופים אבל בכדורגל מי שרוצה יותר מנצח. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה היתה זו דווקא האורחת מהוד השרון שהצליחה להבקיע בדקה ה-85 שער מרגליו של עילאי בן שלמה ולנצח את המשחק. בעקבות הניצחון הוד השרון נחלצת מהמקום האחרון ומנגד בית דגן סופרת הפסד ליגה שלישי ברציפות.

הפועל קרית אונו – עמישב פ"ת 1-2

קרית אונו השלישית אירחה את עמישב מהמקום הרביעי לקרב צמרת . קרית אונו פתחה מצוין והובילה 2-0 במחצית משערים של ננו ועקנין ומאיר דרעי. במחצית השניה נתנאל אליהו הצליח רק לצמק לטובת עמישב ובסיום 2-1 לקרית אונו שעולה למקום השני בטבלה.

קרית אונו חוגגת ניצחון (אלי שמואלי)

 

ננו ועקנין ומאיר דרעי המפציצים של קרית אונו (אלי שמואלי)

 

בית"ר כפ"ס – עוצמה חולון : 0-2

בית"ר כפ"ס אירחה ב"לויטה" את עוצמה חולון שנלחמת על חייה . בית"ר כפ"ס הצליחה לכבוד צמד שערים מרגליו של אברהם ראדי סמוך לדקות הסיום ולנצח את המשחק. עוצמה חולון מתחילה להרגיש את התחתית הבוערת.

 

שמשון בני טייבה – בית"ר ר"ג : 1-2

שמשון בני טייבה מהצמרת אירחה את בית''ר ר"ג מהתחתית . המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובדקה ה-57 העלה בר אהרוני את בית''ר ר"ג ליתרון וכשהיה נראה כי בית"ר ר"ג כבר מנצחת הגיע כרם נסיראת החלוץ המצוין של בני טייבה הבקיע צמד וביצע מהפך בדקות הסיום . הניצחון העלה את טייבה למקום הרביעי.

מחנה יהודה – שמשון ת"א : 1-1

מחנה יהודה אירחה את שמשון ת"א . המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים . במחצית השניה שמשון ת"א עלתה ליתרון משערו של רפי סגל אבל היתרון החזיק מעמד 3 דקות בלבד עד לשער השיוויון אותו הבקייע יובל קרן ובסיום תיקו 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות. שמשון ת"א סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של נאור הלוי בדקה ה-70.

כפר ברא – הפועל קלנסאוה : יערך ביום שלישי בתאריך 14/01/20

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : גמליאל פרץ עם צמד בניצחון צעירי טייבה המוליכה.

מאמן המחזור : בשיר כבהא מאמנה של בני יפו עם ניצחון גדול בחוץ

קבוצה מצטיינת : הוד השרון עם ניצחון חוץ על בית דגן 

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-17

הוסף תגובה
תגובות