ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-24

המחזור ה-24 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 27 שערים, שדרות, דימונה, מודיעין ונתיבות מנצחות מנצחות בבית וכסייפה מנצחת בחוץ. המשחקים של יבנה נגד קרית גת, בני אילת נגד מעלה אדומים ובאר שבע נגד ירוחם מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 03-03-2020
  • 10:36

בית"ר יבנה – בית"ר קרית גת : 0-0

בית"ר יבנה אירחה במגרשה את קרית גת במטרה להוציא נקודות במאבק ההישרדות. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ובסיום תיקו 0-0 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

מ.ס באר שבע – הפועל ירוחם : 0-0

באר שבע אירחה את ירוחם למשחק בין שתי קבוצות שמצפות לסיים בפלייאוף העליון. המשחק הסתיים ללא שערים וחלוקת נקודות בין הקבוצות. 

עירוני נתיבות – צעירי רהט : 0-6

נתיבות אירחה במגרשה את רהט החלשה. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 2-0 של נתיבות משערים של ויקטור פרץ ואיתי בן הרוש. במחצית השניה נתיבות הוסיפה עוד 4 שערים מרגליהם של קביליס יהונתן, שלמה שמר, אפרגן יניב ושריקי מתן ובסיום 6-0 עמק לנתיבות.

 

שחקני דימונה ולוד לפני שריקת הפתיחה

 

מ.ס דימונה – הפועל לוד : 2-6

המוליכה דימונה אירחה במגרשה את הפועל לוד מהתחתית. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת והסתיימה בתוצאה 1-1. ערן זגר כבש לדימונה ואסף אסולין איזן את התוצאה. במחצית השניה דימונה לחצה על הדוושה ולא עצרה עם 5 שערים מרגליהם של עמית גבאי, ערן זגר שהשלים צמד ושלושער של משה אסולין. פיני מתנה צימק ללוד ובסיום 6-2 ענק לדימונה.

 

שחקני דימונה עם עוד ניצחון בדרך לליגה א' 

 

עירוני קרית מלאכי – מ.ס כסייפה : 4-2

כסייפה השנייה יצאה למשחק חוץ קשה בקרית מלאכי. כסייפה פתחה מצוין והובילה במחצית 2-0 משערים של ולידה חורי ועאטף אבו בילאל. בתחילת המחצית השניה, קרית מלאכי חזרה למשחק והשוותה את התוצאה משערים של עומר יעקב ודייב פינטו, אבל כסייפה לא ויתרה ועד לסיום הבקיעה צמד שערים מרגליו של סיאף אלהושלה ומנצחת 4-2.

עירוני גדרה – עירוני שדרות : 2-0

שדרות יצאה למשחק חוץ בגדרה נגד נועלת הטבלה עירוני המקומית. שדרות לא התקשתה לנצח והבקיעה 2 שערים מרגליהם של אלון יופה וגל אסולין. שדרות אוספת עוד 3 נקודות יקרות במאבקי הכניסה לפלייאוף העליון.

בני אילת – בית"ר מעלה אדומים : 1-1

מעלה אדומים הקבוצה המתאוששת של הליגה יצאה למשחק חוץ קשה באילת. בני אילת פתחה מצוין וכעבור 10 דקות עלתה ליתרון משערו של מרטין קוזנייקא אבל עד המחצית מעלה אדומים הצליחה להשוות מרגליו של נאור אסרף. במחצית השנייה התוצאה לא השתנתה ובסיום 1-1 וחלוקת נקודות לשתי הקבוצות .

עירוני מודיעין – שיכון המזרח : 0-3

עירוני מודיעין אירחה במגרשה את שיכון המזרח החזקה. מודיעין החליפה השבוע מאמן וזה נראה על כר הדשא. מודיעין הובילה 1:0 במחצית משערו של שי מוטעי, במחצית השניה מודיעין הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של ירין הלל וגל אסולין ובסיום 3-0 למודיעין.

 

הכובשים למודיעין (מימין למשאל) : ירין הלל, גל אסולין ושי מוטעי. 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: משה אסולין עם שלושער בניצחון דימונה.

מאמן המחזור: דורון ממן אומנם חזר לתפקידו כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של מודיעין, אבל לא לפני שהוביל את מודיעין לניצחון גדול. פיני עייש אומנם חתם כמאמנה של מודיעין ביום חמישי האחרון, אבל את המשחק מול שיכון המזרח הוביל דורון ממן והוא עוזב את התפקיד עם ניצחון גדול על שיכון המזרח מהצמרת.

קבוצת המחזור: מ.ס כסייפה עם ניצחון על קרית מלאכי החזקה.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-24

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממן תותח (ירון 03-03-2020, 12:15)
    דווקא עכשיו עזבת פראייר אבל אתה מאמן גדול שמתבזבז