השופט ניצח: קלנסווה והוד השרון סיימו בתיקו 1-1

במחזור ה-24 בליגה ב' דרום א' אירחה הפועל קלנסווה במגרש המושבה את הוד השרון. קלנסווה שנלחמת על מקום בפלייאוף העליון, אירחה את הוד השרון שנלחמת בתחתית כדי לברוח מהמבחנים לירידה. המשחק הסתיים בתיקו 1-1 כשגיבור המשחק היה השופט שקיבל החלטות קשות לשני הצדדים. קלנסווה הגיעה למשחק אחרי תבוסה מצעירי טייבה והוד השרון אחרי ניצחון על מחנה יהודה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 02-03-2020
  • 09:08

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

הוד השרון ממשיכה בכושר הטוב מתחילת הסיבוב השני במסע ההימלטות מהירידה ופתחה טוב את המשחק ושלטה לרוב שלבי המשחק במגרש. כבר בפתיחה בדקה ה-8 מתפרצת להוד השרון בה שי דוד שולח כדור לאור לוינשטיין  שבועט ממרחק של 16 מטרים, שוער קלנסווה קולט את הכדור מצוין. עוברות דקות ורע אשד שולח כדור עומק לאור לוינשטיין  שמול השוער בועט ליד הקורה. בדקה ה-18 ראינו הזדמנות לקלנסווה שדניאל אברהם שולח כדור לרחבה לאבי חי שבועט מתוך הרחבה ושוער הוד השרון הודף לקרן. 


בדקה ה-35 ראינו התקפה של הוד השרון כשרע אשד מוסר כדור לרחבה לשי דוד שרואה את השוער מחוץ לשער ומקשית מעליו, אך שוער קלנסווה בזינוק מרהיב קולט את הכדור על קו השער. בדקה ה-45 עוד התקפה לקלנסווה, דניאל אברהם מוסר כדור ברחבה לאבי חי שבועט לשער, מגן הוד השרון הודף את הכדור ספק ביד צמודה לגופו והשופט נותן פנדל לקלנסווה. בר בלומברג בועט לפינה הימנית פנימה ומעלה את קלנסווה ליתרון 0-1 במחצית. 

 

בר בלומברג מעלה את קלנסווה ליתרון (אלי שמואלי)


המחצית השנייה נפתחה בשליטה של האורחים מהוד השרון וקלנסווה ממשיכה להתגונן ומחפשת לצאת מתפרצות, בדקה ה-48 עוד התקפה להוד השרון מימין, שי דוד מרים כדור לרחבה לאור לוינשטיין  שמקרוב בועט החוצה. בדקה ה-50 קלנסווה יוצאת להתקפה, אבי חי מגיע מול השוער ובועט ליד הקורה. עוברות דקות ואבי חי במספרת אחורית עם הגב לשער ומפספס את הכדור ופוגע בראשו של מגן הוד השרון, השופט מראה לו את הכרטיס האדום ומשאיר את קלנסווה בעשרה שחקנים.

 

אבי מורחק ומשאיר את חבריו ב-10 שחקנים (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-57 מתפרצת של הוד השרון, שאול דוד שולח כדור עומק לאור גולשטיין שמול השוער בועט פנימה וקובע 1-1.

 

הוד השרון חוזרת למשחק וקובעת שוויון (אלי שמואלי)

 
עד לסיום ניסו שתי הקבוצות להכריע את המשחק, אבל יכולת טובה של שני השוערים השאירו את התוצאה בעינה, 1-1 בסיום.

 

מאמנה של קלנסווה יודע שקבוצתו הייתה במשחק פחות טוב (אלי שמואלי)

 

תגובת מאמן קלנסווה לאחר המשחק: "משחק לא טוב שלנו. שיחקנו עם הרבה שחקנים פצועים בהרכב הראשון בגלל הסגל הקצר שלנו. אני מרוצה מהנקודה כי שיחקנו מחצית שנייה בעשרה שחקנים וכעת אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא נגד מחנה יהודה".

 

יניב לוזון מאוכזב שקבוצתו לא הכריעה את המשחק (אלי שמואלי)

 

תגובת מאמן הוד השרון, יניב לוזון: "משחק מצוין שלנו שהיינו חייבים לנצח אותו. היינו עדיפים בהרבה על היריבה, החמצנו המון אבל השגנו תיקו במשחק חוץ קשה נגד קבוצה טובה. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה בשביל להישאר בליגה".

חלוקת נקודות בין קלנסווה והוד השרון (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות