"הייתה לנו קבוצה שמוכנה להילחם, וזה מה שהציב אותנו למעלה"

אחת מתגליות העונה בליגה ב' דרום ב', הוא שחקנה הצעיר והמוכשר של מ.ס באר שבע, רועי אללוף, שרשם עונה אישית מוצלחת והיה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה שהצליחה לסיים את העונה במקום השלישי והראוי. בראיון לאתר גולר, אללוף מסכם עונה ומדבר על השאיפות לשחק בעתיד בליגה יותר גבוהה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-05-2020
  • 09:27

רועי אללוף שחקנה של מ.ס באר שבע, נחשב לשחקן צעיר ומוכשר מאוד. הוא רשם עונה אישית מצוינת, כבש 8 שערים והיה בורג מרכזי בהצלחת קבוצתו. אללוף הצעיר הצליח להרשים רבים מהאנשים בליגה ב' דרום ב' והציג שליטה מצוינת בכדור, והוא נחשב לאחת מתגליות העונה. "העונה שיפרתי את עצמי בזכות החברים שהיו לצידי, הייתה קבוצה מדהימה של גברים שמוכנים להילחם אחד בשביל השני וזה מה שהציב אותנו למעלה בטבלה ואני שמח שיצא לי לשחק לצידם", סיכם אללוף את העונה המוצלחת של קבוצתו שהצליחה לסלול את דרכה העונה למקום השלישי בטבלה. 

 

רועי, איך התרשמת מליגה ב' דרום ב' העונה?

"השנה הייתה ליגה חזקה של 4-5 קבוצות שרצו למעלה, כמובן שדימונה הכי הרשימו והעלייה מגיעה. אני חושב שאם הפלייאוף היה ממשיך היינו יכולים לעשות צעד נוסף ומשמעותי מבחינתנו".

 

איך לדעתך יראה הכדורגל בעונה הבאה?

"ההחלטה לסיים את הליגות היא שכדורגל ותוצאות צריכים להיקבע במגרש, אבל במצב שנוצר קטונתי מלתת את הדעת. לדעתי הכדורגל ישראלי יושפע קצת קשה באופן כלכלי בשנה הבאה ויקח זמן להחזיר אותו למסלול".

 

לשחקן הצעיר והמוכשר יש הרבה חלומות לעתיד לשחק בליגה בכירה יותר, וטרם ידוע היכן יחתום בעונה הבאה: "השאיפה שלי היא לשחק באחת הליגות הגבוהות בארץ וזה הזמן והגיל לעשות את זה, האם אמשיך בבאר שבע? את זה אני לא יודע עדיין...", סיכם אללוף.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן ענק (אברהם גרנט 27-05-2020, 10:21)
    ראיתי אותו בהמון משחקים שחקן עם מהירות וטכניקה שאין בליגות כאלו חייב מהר לעבור לליגה בכירה יותר !
  2. תגובה (יחיאל 27-05-2020, 22:31)
    בו לדימונה רק תתקדם קבוצה טובה וקהל שדוחף את הקבוצה בבית ובחוץ