"אני מוכן לאתגרים חדשים"

כך אמר ברוך גריגוריאן, שחקנה של בני יפו אורתודוכסים מליגה ב' דרום א'. ברוך שעבר חיי ילדות לא פשוטים, ידע לקחת את עצמו בידיים ולחזור למסלול הכדורגל. על מאמנו, בשיר כבהא, אמר: "מאמן שידע איך להתנהל איתי ועם המזג שלי", על הליגות בעונה הבאה: "הליגות קיבלו מכה קשה, אבל תהיה ליגה מאתגרת וקשה כמו תמיד"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-06-2020
  • 15:57

ברוך גריגוריאן (27), גדל בדרום תל אביב ומשמש כמאמן כושר. ברוך שחקן מהיר עם כח רב, שבכל משחק ומשחק אפשר לראות כמה הוא ווינר כשבעונה האחרונה שיחק ברוך בבני יפו אורתודוכסים. השחקן שעבר חיים לא פשוטים ולאו דווקא התעסק בכדורגל בילדותו סיפר: "היו לי חיים מאתגרים, אז לפעמים לא היה לאמא שלי כסף לשלוח אותי להירשם לקבוצת כדורגל כשהייתי ילד, אז ברוב הזמן הייתי ברחוב והייתי מתעסק בשטויות ודברים שלא קשורים לכדורגל - הייתי מושפע מהסביבה. תפסתי את עצמי בידיים וחזרתי למגרשי הכדורגל."


ברוך, איך אתם מסכם את העונה שעברה ביפו?
"בפן האישי אני קודם כל מעריך את המאמן בשיר כבהא, שנתן לי הזדמנות לשחק אצלו בקבוצה. הוא מאמן שידע איך להתנהל איתי ועם המזג שלי, נתן לי הרבה ביטחון וחופש ויותר מזה תמיד יעייצו לי שחקנים עם יותר ניסיון ממני, כמו ניר ביטון, רז משען, בני שרקט ועאמר יתים. בחלק השני של העונה היה חיבור מצוין עם השחקנים שהצטרפו ועשינו הרבה ניצחונות במקומות קשים, ואני מאמין שאם הסגל הזה היה מתחיל את העונה היינו במקומות הרבה יותר גבוהים."
מה הכיוון שלך לקראת העונה הבאה? 
"אני מוכן לאתגרים חדשים, יש כמה כיוונים והכל לטובה." 
האם לדעתך ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל להפסיק את הליגות הייתה נכונה? 
"כן, אני חושב שבריאות השחקנים והכלל חשובה יותר מכל דבר אחר - הפסקת הליגות הייתה במקום. מצד שני אני חושב שכן היה אפשר להמשיך את הליגה מאיפה שהפסקנו."

איך לדעתך תיראה הליגות הנמוכות בשנה הבאה מבחינת תקציב וסגל שחקנים לאחר משבר הקורונה?
"הליגות קיבלו מכה קשה עם כל העניין התקציבי לעונה הבאה. אני חושב שדווקא עכשיו העיריות צריכות לתמוך בקבוצות בליגות הנמוכות ולא להתנער מהן. תהיה ליגה מאתגרת וקשה כמו תמיד ואני אישית מוכן לאתגרים חדשים, אני חושב שאני יכול לתרום הרבה."

לסיום אומר גריגוריאן: "תודה לכולם והכי חשוב שנהיה בריאים וחברים כי זה רק ספורט."

הוסף תגובה
תגובות
  1. פסיכופט עם ערכים. (צביקה. 19-06-2020, 17:00)
    שחקן שאם היה מסדר את הראש היה מעל הליגות האלה.
  2. שחקן (מלך 19-06-2020, 19:44)
    הרבה הצלחה שיהיה לך אחלה ילד