"נקווה שיעשו שוויון בין הליגות, אחרת נצטרך להתאמן ללא אישור"

כך אמר רונן ויינשטיין, מאמנה של איחוד בני כפר קרע שמגיב להיתר שקיבלו קבוצות ליגה א' להתאמן כשלעומתן, קבוצות ליגה ב' אינן נמצאות בהיתר ונכון לעכשיו לא תוכלנה להתאמן בזמן הסגר שהחל בערב ראש השנה. עוד הוסיף ויינשטיין: "לא ייתכן שפעמיים החליטו על הפסקת הפעילות של ליגות ב', יש כאן השלכות רבות ומישהו חייב לתת על כך את הדין"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2020
  • 15:11

ביום חמישי האחרון הודיעה ההתאחדות לכדורגל שקבוצות ליגה א׳ יכולות להמשיך את אימוניהן גם בזמן הסגר, כשהן אמורות לנהוג בזמן הסגר כמו הקבוצות המקצעוניות. מי שהוחרגו מהאישור הן קבוצות ליגה ב׳ שלא תוכלנה להמשיך את האימונים, דבר שעורר זעם בקרב אנשי ליגה ב׳.

 

רון ויינשטיין, מאמנה של איחוד בני כפר קרע אמר לאתר גולר: "לאחר שהתקבלה החלטה והבנו שליגה א' מצטרפת לשיגרת האימונים בסגר כמו הליגות המקצועניות, אנחנו, המשחקים בליגה ב', לא רואים שום הבדל מהקבוצות שבליגה א'. ליגה א' זו ליגה לא מקצוענית, שחקנים הולכים לעבודות שלהם בבקר ואח"כ מגיעים לאימון, כנ"ל בליגה ב'."

 

עוד אמר ויינשטיין שלא מצליח להבין את ההחלטה הנוכחית: "ישנן המון קבוצות בליגה ב' שלקחו את השנה הזו כשנת מפנה, השקיעו המון כספים בקבוצה ולא יתכן שיתנהגו איתנו בזלזול כזה ויעשו אפליות - זה לא נראה טוב מכוון שראשי הקבוצות בליגה א' התקוממו אז אישרו להם ולנו לא."

 

אז מה אתם מתכוונים לעשות בנושא? 

"התארגנו עשרות מאמנים ויושבי ראש של קבוצות, שבמידה ולא ישמעו אותנו ויאשרו לנו להתאמן גם כן - כמובן במתווה שיידרש עם עמידה בכל המגבלות כגון התחייבות לעשות רשימה של שחקנים ומאמנים, מדידת חום לפני כל אימון, תשאול המצב הבריאותי לאותו יום של כל שחקן, במידה ויש שחקן או מאמן שלא מרגיש טוב, או לחילופין היה בקירבה של אדם שיש ספק לגביו, יתריע ולא יגיע לאימון. נעשה את כל הדברים הנחוצים לצמצם נזקים, אבל בתנאי שייתנו לנו להתאמן שלוש פעמים בשבוע, במקרה הגרוע נתחייב על שני אימונים לפחות, דבר שיאפשר לנו לשמור על מסגרת מסוימת. לא יתכן שפעמיים יפסיקו לנו את ההכנות! יש לזה השלכות מאוד כבדות, פציעות, פגיעה כלכלית קשה בשחקנים ובמאמנים ומישהו חייב לתת על כך את הדין. לכן במידה ולא נקבל תשובות הגיוניות ויעשו שוויון בין הליגות, נאלץ לקחת על עצמנו החלטות ולהתאמן כרגיל. נקווה לאוזן קשבת וליותר התחשבות גם בנו!"

רון ויינשטיין קורא לשוויון בין הליגות!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין הבדל (מרקו 19-09-2020, 16:24)
    איו כדורגל בכל הליגות בעונה הבאה זה בדוק ליגה א והליגה ב אותו דבר ליגות נמוכות שישארו בבית
  2. הפועל לוד מתאמנים ומצפצפים על ההתאחדות (אופיר רגב 19-09-2020, 21:27)
    תהיו גברים תתאמנו ותצלמו גם כמו שאנחנו עןשים לא לאפלייה .אנחנו מתאמנים ושמים זין על המדינה כל עוד יעשו אפליות
  3. מדינה מטומטמת החלטות חסרות הגיון ולא ראליות מלמעלה ועד למטה. (דני מאונו 19-09-2020, 22:49)
    אין הגיון למנוע אימונים מליגות נמוכות הם ממלא קפסולה מי שהחליט על זה פשוט חמור ויגרום לשבירת הסגר.
  4. אין צורך בליגה חובבנים (לוי 20-09-2020, 07:30)
    לכו לעבוד מאמן גונב דעת הצלחתה להרדים את כל הקבוצות שאימנתה לך לישון אין כדורגל בעונה הבאה
  5. איו כדורגל בכל הליגות (פרצי 20-09-2020, 10:49)
    חבל על כל ההחתמות אין ליגה שחקו בפראק עדיף תחסכו לקבוצות לא צריך לבזבז כספי ציבור לכו לעבוד