"אני בעד לקיים את ההחלטות, לא צריך לסכן את הבריאות של כולם"

כך אמר אוסמה אגרביה, מנהל בני מוסמוס מליגה ב' צפון ב' שדווקא חושב שלא צריך להתנגד להחלטות משרד הספורט, אלא לגבות אותו. אגרביה מגבה את ההתאחדות לכדורגל: "אני לא מתנגד להחלטות של ההתאחדות לכדורגל ואפילו ממליץ לציית להנחיות."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 30-12-2020
  • 08:37

בהתאחדות לכדורגל יכולים לחלום על מנהלי קבוצות כמו אוסמה אגרביה, מנהל בני מוסמוס. בזמן שרוב מנהלי הקבוצות מעבירים ביקורת על קבלת ההחלטות, הוא חושב שיש בהן היגיון והן באות אך ורק לשמור על הבריאות של כולם.

 

אוסמה, מה אתה חושב על ההחלטה לדחות בשבוע את ליגה א' וכרגע לעצור פעילות לליגות ב' ו ג'?

"אני בעד לקיים את ההחלטות. הבריאות של האנשים יותר חשובה, התחלואה על הפנים. אנחנו חייבים לעבור את המשבר הזה. יש אנשים שנפגעה להם הפרנסה, לנו נפגע הכדורגל וזה לא סוף העולם. אני לא מתנגד להחלטות ההתאחדות לכדורגל ואפילו ממליץ לציית להנחיות."

 

"איך התחילה אצלכם העונה?

"במשחק הראשון היה לי שחקן מאומת והכנסתי את כל הקבוצה לבידוד. כולם נפגעו כספית, אבל לא צריך להסתכן. חבל על הבריאות של כולם."

 

האם מתייחסים אליכם כראוי?

ב"כל מקרה אנחנו חובבנים, זה תחביב בשבילנו, לא משהו מקצועי. לכן אני לא דואג. את האולימפיאדה דחו – אז מה זה ליגות ב' ו ג' לעומתה? אני לא מבין את האנשים שבוכים כל הזמן."

 

מה רמת המוטיבציה של השחקנים?

"חשק כבר אין לאף אחד. כולם בסגר, היינו בבידוד וגם אז לא היו אימונים סדירים. אני המלצתי לשחקנים לרוץ באופן עצמאי, שישמרו על הכושר. גם אם לא תהיה ליגה השנה, לא קרה כלום. לא צריך להסתכן."

"חשק כבר אין לאף אחד" אוסמה אגרביה (צילום: מחמד עלי)

הוסף תגובה
תגובות