סוכן השחקנים עו״ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית: מחזור 22

הפועל ירושלים עדיין במקום הראשון, ונוף הגליל עם שני הפסדים רצופים. איכסל השלישית לא ידעה לנצל זאת, והקבוצות במקום 4-5 לא רוצות לעלות ליגה. בתחתית, מגיע צל"ש לכפר שלם שהוכיחה שהיא לא הרימה ידיים, כפר קאסם גם מוכיחה יציבות במשחקים האחרונים וצפויים מאבקי הישרדות של כמה קבוצות . נראה שהראשונה ללכת לים תהיה הפועל "תיקו אפס" עכו שאצלה רוב המשחקים מתחילים ומסתיימים באותה התוצאה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-02-2021
  • 16:14

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.


המשחקים
:

הפועל עכו-מ.ס כפר קאסם

שי אבניהפועל עכו עם עשרה משחקים רצופים ללא הפסד ושער ספיגה אחד. נראה שלעכו אין בעיה לחתום עכשיו על תיקו אפס עד סוף העונה ולהשלים את מטרתם-הישארות בליגה. כפר קאסם גם ממעטת לספוג במחזורים האחרונים ועם בעיטה אחת מרחוק של מהראן ראדי-יכולה לאסוף שלוש נקודות במאבק ההישרדות.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

איך יסתיים המפגש בין עכו לכפר קאסם? (צילום: גיא צמח) 

 

 

סקציה נס ציונה-הפועל פ"ת

שי אבנינס ציונה סיימה רק בתיקו אפס מול כפר שלם וכעת תפגוש את הפועל פ"ת שאני צופה לה מאבקי הישרדות קשים. נס ציונה מסודרת וטקטית יותר מפ"ת ואני מאמין שזה יניב לה נצחון דחוק.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

הפועל איכסל-הפועל כפר שלם

שי אבניהקבוצה של חודדה כבר עם שתי תוצאות תיקו אפס רצופות ונראה שהיא לא מנצלת את המעידות של נוף הגליל ולא באמת רוצה לעלות ליגה על אף שהיא יכולה. הפועל כפר שלם היא קבוצה חדשה לאחר הפגרה ויש בה תקווה ויכולת לתת פייט על ההישארות בליגה.

הניחוש שליהפועל כפר שלם.

 

הפועל כפר שלם מחכה לאיכסל (צילום: איתן ידגר)

 

הפועל ר"ג-הפועל נוף הגליל

שי אבנישתי קבוצות לחוצות. ר"ג משוועת לנצחון כבר הרבה מאוד זמן והיא חייבת לעצור את כדור השלג מכיוון שהיא קרובה יותר לפלייאוף התחתון מאשר לצמרת. מנגד, נוף הגליל כבר עם שני הפסדים רצופים ואיבוד המקום הראשון, 

חייבת לחזור למסלול הנצחונות.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

 

מכבי אחי נצרת-הפועל רעננה

שי אבניהפועל רעננה בצניחה חופשית ולא מצליחה להתרחק מהתחתית. אחי נצרת במגמה הפוכה ולאחר הנצחוןהיוקרתי מול היריבה העירונית מהצמרת, ינסו לקחת שלוש נקודות גם במשחק זה למרות שהם עדיין אכזבת העונה.

הניחוש שלימכבי אחי נצרת.

 

 

האם קבוצתו של תומר קשטן תרשום ניצחון (צילום: אורן בן חקון באדיבות אתר one)

 

 

הפועל ירושלים-הפועל אום אל פאחם

שי אבניכל הכבוד להפועל ירושלים על רצף הנצחונות אך מתישהו זה אמור להיעצר. ירושלים השיגה את המקום הראשון וכעת תפגוש את אום אל פאחם שיכולה לנצח ולהפסיד לכל קבוצה בליגה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

 

הפועל ראשל"צ-הפועל עפולה

שי אבניעפולה חזרה לאחר הסגר עם נקודה אחת מתוך שש ואם לא תתעורר היא תישאר בפלייאוף התחתון. ראשל"צ השיגה שתי תוצאות תיקו לאחר הסגר. ראשל"צ קבוצה עיקשת יותר ובבית תדע לקחת את הנקודות. 

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל רמה"ש- בית"ר ת"א/בת ים 

שי אבנימשחק צמרת בין מקומות 4-5 ששתיהן לא רוצות לעלות ליגה. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך רואים שאתה כותב מאינטרס אישי (רמי 16-02-2021, 17:30)
    יש לך שחקנים שאתה מייצג אותם בראשון לציון וכפר כאסם תמיד אתה רושם אליהם בטוב אתה שונא את איכסל בוא אני יגיד לך משהו על איכסל 2 מחזורים אחרונים ב איכסל חסרים 11 שחקנים קרונה +פצועים אף אחד מהשחקנים לא משחק בתפקיד שלו במקום לציין את זה אתה כל הזמן מזל