טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 23

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 26-02-2021
  • 09:09

אנו במחזור ה-23, כאשר הפועל ירושלים ניצחה את נס ציונה באמצע השבוע ,פתחה פער של 4 נקודות בפסגה ומסתמנת כעולה בטוחה. הפועל ירושלים בעצם חייבת להעפיל העונה לליגת העל לאחר שהיא מובילה ב-8 נקודות על השלישית בטבלה. בתחתית יהיה קרב בוער בין הפועל כפר שלם למ.ס כפר קאסם כאשר המפסידה תשקע במקום האחרון.

 

המשחקים:

הפועל ראשל"צ- הפועל עכו

שי אבני: הפועל עכו עם 11 משחקים רצופים ללא הפסד בליגה בהם ספגה רק שער אחד. ראשון הורידה הילוך בזמן האחרון אחרי פתיחת עונה מצויינת.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה-הפועל רמת השרון

שי אבני: עפולה ניצחה בחוץ את ראשל"צ ורמת השרון הפסידה בבית לבית"ר ת"א. לעפולה יש יותר מוטיבציה לקחת את הנקודות ולברוח מהתחתית. רמת השרון תטייל עד סוף העונה.

הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל ירושלים

שי אבני: השלישית נגד הראשונה. בית"ר ת"א יכולה לאיים על המקום השני אם תנצח את המשחק הזה ותרצה באמת לעלות לליגת העל. הפועל ירושלים במומנטום מצוין ונראית כעולה בטוחה. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

שוער אום אל פאחם, תומר ליטבנוב. יהיה חייב לשמור על רשת נקיה מול אחי נצרת. צילום: עודד חסין.

 

הפועל אום אל פאחם- מכבי אחי נצרת

שי אבני: שתי הקבוצות נמצאות בחלק התחתון של הטבלה וישמחו לנקודות. אום אל פאחם לאחר ארבעה תיקו רצופים ואחי נצרת הפסידה לרעננה במחזור הקודם לאחר שלושה משחקים רצופים ללא הפסד. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רעננה-הפועל ר"ג

שי אבני: הפועל רעננה ניצחה במחזור הקודם את אחי נצרת בחוץ ותקווה לצאת לדרך חדשה. הפועל ר"ג מינתה את ליאור זדה ומאמן חדש מביא איתו בדרך כלל נקודות בהתחלה.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל נוף הגליל-סקציה נס ציונה

שי אבני:  נוף הגליל ממוקמת במקום השני לאחר נצחון חוץ על ר"ג במחזור הקודם. נס ציונה הובסה מול הפועל ירושלים הראשונה וכעת תפגוש את השניה בטבלה. שני מאמנים טקטיים אך נוף הגליל מחוברת יותר ועם מטרה לעלות לליגת העל.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

מתן פלד מנוף הגליל, אחד השחקנים הטובים העונה. צילום: עודד חסין.

 

הפועל פ"ת-הפועל איכסל

שי אבני: אני מסתכל על הפועל פ"ת ופשוט לא מאמין. איך מועדון כזה עם קהל אוהדים כה גדול הגיע למצב כזה? 12 שערים בסך הכל מתחילת העונה ושום חיזוק רציני בחלון ההעברות מעמידים את הקבוצה למועמדת רצינית לירידת ליגה. כל משחק שלה עכשיו ועד סיום העונה הוא כמו גמר גביע. מנגד, איכסל הורידה הילוך במחזורים האחרונים. כל תוצאה מלבד נצחון שלה במשחק זה בעצם יכריז על כך שהם כבר מתכננים את העונה הבאה בלאומית.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל כפר שלם-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: כפר שלם במומנטום מצוין עם ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד. כפר קאסם לאחר שני תיקו אפס רצופים ונראה כי יש לה בעיה בהתקפה. כפר קאסם מינתה את שלומי דורה למאמן שיחווה העונה שוב קרבי הישרדות לאחר העונה שעברה עם עפולה.

הניחוש שלי: הפועל כפר שלם.

תחזית הליגה הלאומית מאת סוכן השחקנים עו"ד שי אבני.

הוסף תגובה
תגובות