נקודה היסטורית לספורטינג תל אביב בליגה ב׳

ספורטינג תל אביב שרק עלתה העונה לליגה ב׳ ממחוז השרון, חיכתה 6 מחזורים עד שהשיגה את הנקודה ההיסטורית הראשונה בליגה ב’ מול פרדסיה. מאמן הקבוצה מיכאל אשכנזי: ״ מבאס בפעם המי יודע כמה העונה שיכולנו לנצח, והיינו טובים לרוב אורך דקות המשחק. אני לוקח את הדברים החיוביים.”

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 14-03-2021
  • 10:02

הפועל פרדסיה אירחה במגרשה הביתי את ספורטינג תל אביב במפגש העולות החדשות לליגה ב' ונפרדו בתיקו 2-2. 

 

שחקני פרדסיה בפתיחת המשחק (צילום:אלי שמואלי)

 

 

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: אלי שמואלי)

 

ספורטינג הקבוצה שבשנים קודמות שיחקה בליגה ג והשקיעה המון כדי להגיע לליגה ב , פתחה גרוע את העונה ללא הכנות לליגה ב וללא תקציב גדול , בלי תמיכה מאף גורם ונמצאת במקום האחרון עם ארבעה הפסדים מתחילת העונה. בספורטינג זכרו את ההפסד הנורא בשנה שעברה בפרדסיה, והגיעו במטרה אחת להשיג ניצחון ראשון העונה ושלא יורדים ללא נקודות.

 

 

מאמנה של פרדסיה (צילום: אלי שמואלי)

 

המשחק החל בהזדמנויות לשתי הקבוצות. כבר בפתיחה התקפה מסוכנת של פרדסיה שעמית מדמון מחמיץ הזדמנות לעלות ליתרון שמכמה מטרים בועט מעל השער, עוברות דקות וספורטינג תל אביב עולה ליתרון 0-1 עידו אהרון מרים כדור לרחבה לאברהם ימרהן שבמספרת בועט פנימה שער מרהיב!! ספורטינג תל אביב לא הספיקו לחגוג, ומהעבר השני בדקה 14 יוסי גוואטה בועט כדור חזק מ- 30 מטרים לפינה השמאלית פנימה ולארז כובני לא היה סיכוי. 

 

 

שחקני ספורטינג חוגגים את ההיתרון (צילום: אלי שמואלי)

 

שתי הקבוצות הגיעו למצבים קורצים ליד השערים אבל בסיום 1-1 במחצית. 

 

המחצית השנייה נמשכה בלחץ על השוערים כדי להכריע את המשחק , מאמן פרדסיה הכניס את תומר מלאכי הוותיק ובדקה 77 זה הגיע כאשר אדגר שמייב שולח כדור לתומר מלאכי ברחבה שמקרוב בועט מהאוויר פנימה 1-2 לפרדסיה , ספורטינג תל אביב הפעילה לחץ על שערה של פרדסיה שהתגוננה בהגנה כאשר החמצות של אבי מלאש , ואברהם ימרהן מנעו את השיוון, בדקה ה-87 התקפה לספורטינג תל אביב מימין שאברהם ימרהן מוכשל 18 מטרים משער פרדסיה , שבועט את הכדור העונשין לפינה הימנית העליונה פנימה 2-2. 

 

כובש הצמד אברהם ימרהן (צילום: אלי שמואלי)

 

בדקה 90 ספורטינג תל אביב עלתה ליתרון וכעת ניצחה משער שנפסל כתוצאה מנבדל. 

 

מיכאל אשכנזי לוקח את הדברים החיוביים (צילום: אלי שמואלי) 

 

תגובת מאמן ספורטינג תל אביב מיכאל אשכנזי: ״מבאס בפעם המי יודע כמה העונה יכולנו לנצח והיינו טובים לרוב אורך דקות המשחק , אני לוקח את הדברים החיוביים זה היכולת לכבוש שני שערים ולא להישבר ואת הנקודה עצמה שחשובה מאוד להימשך הליגה , אנחנו עדיין לא מתואמים ומחוברים כל כך ,אני חושב שאנחנו בפעם המי יודע כמה שווים ניצחונות ולא מצליחים לנצח , אני מאמין שנגיע טובים יותר למשחקים הבאים ומחוזקים יותר, כי כאן יש חומר שחקנים טוב לליגה הזאת והרמה לליגה לא כל כך גבוהה כמו שחשבתי 

חלוקת נקודות בין ספורטינג ת״א לפרדסיה (צילום: אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מספיק עם הבלוף הזה (שחקן ספורטינג 14-03-2021, 18:30)
    הגיע הזמן שיביאו לנו מאמן אמיתי, מיכאל זה סתם ילד שמעביר אימונים ברמה של ילדים ג ואף אחד גם לא סופר אותו אצלנו ובמשחקים הבעלים קובע הכל והוא רק בובה. אם לא יביאו מאמן רציני, אנחנו נחזור חזרה לליגה ג.