באקה אל גרביה ניצחה 2-1 את דבוריה

החבורה של אלעד בראון המשיכה להרשים כשגברה 2-1 על דבורייה ובכך התקרבה צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום בליגה א' גם בעונה הבאה. מנגד, דבורייה נותרה אחרונה בבית והוסיפה להסתבך. אלעד בראוו : ''הניצחון הזה שייך למחליפים''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 18-04-2021
  • 18:49

באקה אל גרביה אירחה את דבורייה למשחק הראשון בפלייאוף התחתון בבית ב'. המאחרת קיוותה לנצח ולהקרב צעד נוסף לעבר הבטחת המקום בליגה גם בעונה הבאה. מנגד, דבורייה המסובכת יודעת שכעת במצב שנוצר כל נקודה עשויה להיות קריטית.

 

החבורה של מאיר כהן, שנלחמת על חייה בליגה נראתה טוב במחצית הראשונה וחמש דקות לשריקת המחצית היא עלתה ליתרון משער של מוהנד ריאן. השחקן, שהגיע באמצע העונה ממגדל כרום, כבש את שערו השלישי העונה.

 

דבוריה עלתה ראשונה על לוח התוצאות (צילום : עובאדה אקתילאת)

 

שחקני באקה עלו בצורה נהדרת למחצית השנייה וכבר בדקה ה- 53 חן ראובן המצוין כבש והשווה את התוצאה. באקה המשיכה ללחוץ על מנת להפוך את התוצאה, בדקה ה-78 זה השתלם, דניאל פוזיילוב,שעלה עשר דקות קודם מהספסל, כבש את השער השני ונתן לאלעד בראון ניצחון חשוב.

 

בעקבות התוצאה, באקה עלתה לראש הבית וכעת היא רחוקה 10 נקודות מהמקום האחרון שם נמצאת דבוריה שהוסיפה להסתבך וזאת בעקבות הניצחונות של יריבותיה לתחתית.

 

אלעד בראון יכול להיות מרוצה מהתוצאה (צילום : חגאג רחאל)

 

אלעד בראון בסיום : ''עברנו משכוה לא פשוטה ללא 4 שחקנים משמעותים אבל הנצחון הזה שייך למחלפים שידעו לחזור מפיגור ולהפוך את התוצאה. עשינו צעד מאוד חשוב שיתן לנו המון שקט. בבאקה יש הנהלה מדהימה שנותנת לנו את כל הכלים להצליח .''

באקה יכולה להיות מרוצה מהמשחק (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. באקה ואלעד בראון אלופים כלהכבוד (אשר 18-04-2021, 22:39)