בעיטה מסובבת בדלי: אילת הפסידה לירוחם בבית

הקבוצה מעיר השמש הנצחית כבר קיררה את השמפניות כשהובילה 2-1 והייתה בדרך לניצחון האליפות אך לירוחם היו תוכניות אחרות. גול עצמי של ארז שיפמן ושער שנוי במחלוקת קבעו 3-2 לירוחם. אילת תפגוש את מכבי שדרות בשבוע הבא למשחק על כל הקופה בו תיקו יספיק לה לעלייה, ירוחם עדיין יכול לסיים במקום השני.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-06-2021
  • 08:53

בני אילת אירחה את הפועל ירוחם למשחק במסגרת המחזור החמישי בפלייאוף העלייה. החבורה של שרון חיטמן הגיעה למשחק בידיעה שניצחון ביתי ייתן לה את הכרטיס הנחשק לליגה א' והיא קיוותה לסיים את העבודה במגרש הביתי, מנגד, ירוחם, שעוד חולמת על מקום במשחקי המבחן, ידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון עשויה לסיים עבורה את העונה.

 

הפתיחה הייתה שייכת לאילת, בדקה התשיעית שחר בן ארי העלה את אילת ליתרון, התגובה לא לאחרה לבוא ורבע שעה מאוחר יותר ירוחם איזנה את התוצאה משער ענק של לידור אזולאי שבעט טיל לרשת מ-25 מטרים, הקבוצה הדרומית במדינה לא נבהלה והחזירה לעצמה את היתרון בתוספת הזמן של המחצית כשאיליי אלימלך שכבש מקרוב והוריד את אילת למחצית ביתרון.

 

בני אילת ירדה למחצית ביתרון (צילום : רון בלומנטל)

 

ירוחם לא הרימה ידיים וחזרה למשחק בדקה ה-60 משער עצמי של ארז שיפמן אך סיפור המשחק התרחש כמה דקות לסיום, בזמן שבני אילת ביצעה חילוף, שחקני ירוחם המשיכו לשחק וכבשו, משום מה השופט אישר את הגול וקבע שנוי במחלוקת 3-2 לירוחם. לאחר השער התפתתחה מהומה בין הספסלים כשהכעס ניכר באילת. בסיום, ניצחון לירוחם.

 

השופט טעה, ירוחם נהנתה (צילום : איציק לוי)

 

בני אילת יכולה להרגיש מאוד מאוכזבת מהתוצאה ובעיקר מקופחת. היא ספגה שער שהיא לא הייתה צריכה לקבל וחבל שהחלטות שיפוט שגויות עשויות לקבוע את זהות העולה השנייה לליגה א'.

 

בשבוע הבא אילת תצא למשחק חוץ מכריע מול שדרות, כל תוצאה מלבד הפסד תעלה אותה לליגה א'. ירוחם תשחק מול הפועל לוד ותקווה לנצח ואולי לעלות למשחקי המבחן מהמקום השני.

בני אילת עדיין חזק בתמונת העלייה (צילום : רון בלומנטל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכנה הכנה (איל י 12-06-2021, 17:37)
    כך מכין מאמן את הקבוצה !!! מזל שיש עוד משחק , רק בשביל השחקנים הצעירים האלו מחזיק להם אצבעות כי מגיע לכם באמת
  2. ירוחם (יעקב 13-06-2021, 08:03)
    אתה כותב דברים כשאתה לא האיתה במשחק ירוחם נצחו בצדק ירוחם היו יותר טובים