סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 15

אנו במחזור ה-15 כאשר הליגה רותחת! ההפרש בין המקום הראשון למקום התשיעי הוא רק חמש נקודות! הפועל כפ"ס במשבר רציני לאחר חמישה משחקים רצופים ללא נצחון. פאחם חזרה למסלול ורחוקה רק נקודה מהמקום הראשון. הפועל עפולה ירדה למקום האחרון בטבלה וקבוצת הבת של מכבי חיפה נראית בדרך לליגה א'. המשחק המרכזי של המחזור הוא בין בני יהודה להפועל עכו שרחוקה רק 3 נקודות מהמקום הראשון.

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-12-2021
  • 09:31

ונעבור המשחקים:

בית"ר ת"א/בת ים-מ.ס כפר קאסם

שי אבני:  בית"ר ת"א הביסה במחזור האחרון את הפועל ר"ג ויצאה מהמקום האחרון. קאסם הפסידה במחזור האחרון אך היא עדיין במקום הראשון. בית"ר ת"א יגיעו עם הרבה מוטיבציה.הניחוש שלי: תיקו.

 

הישאם ליוס ממ.ס. כפר קאסם. כפר קאסם קבוצה הכי טובה בליגה עד כה. האם יעלו ללאומית? חייבים לנצח את ביתר ת"א. צילום: חגאג רחאל

 

מכבי בני ריינה-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל פ"ת לאחר שני נצחונות רצופים וארבעה משחקים רצופים ללא הפסד מגיעה לצפון מול ריינה שנמצאת במקום השני. ריינה קבוצה טובה בהרבה ובבית צריכה לקחת את הנקודות.הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

בני יהודה ת"א-הפועל עכו

שי אבני: בני יהודה כבר עם שבעה משחקים רצופים ללא הפסד ומולה תתייצב הפועל עכו שבמקום החמישי. משחק פתוח אך בני יהודה במומנטום חיובי ויודעת שנצחון במשחק זה יקרב אותה לשני המקומות הראשונים לעליית ליגה. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

הפועל כפ"ס-הפועל רמה"ש

שי אבני: גמר גביע בשביל אורי גוטמן שסופר חמישה משחקים רצופים ללא נצחון. כפ"ס פתחה את העונה בסערה ובחודש האחרון הגיעה הדעיכה. רמת השרון עשתה חיים קשים לבני יהודה והיא קבוצה טקטית מאוד. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

א.ס אשדוד-מכבי אחי נצרת

שי אבני:  אחי נצרת בתקופה נהדרת לאחר תיקו מול בני יהודה וניצחון על הפועל כפ"ס ובטעות יכולים למצוא את עצמם במירוץ לעליית ליגה. אשדוד כבר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

 

טארק בושנאק מאחי נצרת. קבוצתו בתקופה נהדרת הרבה בזכותו. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל ראשל"צ-הפועל ר"ג

שי אבני: ראשל"צ במומנטום שלילי עם שישה משחקים רצופים ללא נצחון ולא נראה שהבאתו של אוטוולד תרמה למועדון. הפועל ר"ג כבר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ותבוסה משפילה במחזור האחרון מול האחרונה בטבלה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל עפולה-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: עפולה במקום האחרון ואם לא תשיג נקודות עד החיזוק בינואר-יכול להיות שכבר יהיה מאוחר וגורלה יוכרע. קונספט קבוצת הבת של מכבי חיפה נכשל בגדול ובינואר אני מאמין שהקבוצה תשנה את פניה. פאחם חזרה למסלול עם שני נצחונות רצופים ורחוקה רק נקודה מהמקום הראשון. פאחם קבוצה טובה בהרבה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

הפועל רעננה-סקציה נס ציונה

שי אבני: רעננה במומנטום חיובי עם שלושה ניצחונות רצופים ורחוקה כבר 6 נקודות מהמקום הלפני אחרון. נס ציונה כבר 11 משחקים רצופים ללא הפסד ורחוקה רק נקודה מהמקום הראשון! חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בתחזית ליגה לאומית.

הוסף תגובה
תגובות