סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 19

אנו במחזור ה-19 כאשר בני יהודה עולה לראשונה למקום הראשון ובינה למקום החמישי מפרידות שתי נקודות בלבד! המשחק המרכזי הוא שוב עם מ.ס כפר קאסם שיוצאת למשחק חוץ נגד ריינה שמרוחקת רק שתי נקודות מהמקום הראשון. היום אני מארח את שחקן העבר והמאמן ליאור ראובן אשר עשה עונה וחצי טובות בהפועל אזור עם תקציב צנוע ושחקנים צעירים. כעת הוא מחכה לאתגר הבא.

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-01-2022
  • 16:20

המשחקים:

הפועל ראשל"צ-בני יהודה ת"א

שי אבני:  איסמעיל עאמר מונה למאמן ראשל"צ אך במשחקו הראשון הפסיד בחוץ לריינה. כעת הוא פוגש את המובילה שנמצאת במומנטום מטורף של 11 משחקים רצופים ללא הפסד. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

ליאור ראובן: ראשל"צ מגיעה במשבר עמוק לאחר החלפת מאמנים ודווקא מול הקבוצה הלוהט מהשכונה אני מאמין שהיא תעצור את הסחף. הניחוש שלי: תיקו.

 

ליאור ראובן, האם התחזית שלו בליגה הלאומית תהיה נכונה? צילום: יח"צ

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל כפ"ס 

שי אבני: בית"ר ת"א אמנם הובסה במחזור האחרון מול בני יהודה אך היא נמצאת בתקופה טובה וצברה נקודות במאבק על ההישארות בליגה. מולה תגיע כפ"ס שנפרדה מאורי גוטמן ולא מצליחה להתרומם בחודשיים האחרונים. הניחוש שלי: תיקו.

ליאור ראובן: בית"ר ת"א אחרי פתיחת עונה גרועה מתייצבת בתקופה האחרונה וצוברת נקודות. כפ"ס בירידה ומאבדת הרבה נקודות בתקופה האחרונה אך אני מאמין שדווקא במשחק זה כפ"ס תאסוף שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

הפועל ר"ג-א.ס אשדוד

שי אבני: רוני אוואט ישחק מול האקסית כאשר הפועל ר"ג בהדרכתו במומנטום טוב ובדרך למעלה. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

ליאור ראובן: אוואט במפגש פיקנטי נגד האקסית ונגד בנו הדר המשחק באשדוד. ר"ג בפורמה מצויינ מאז אוואט הגיע לקבוצה אך גם אשדוד בתקופה טובה לאחר עבודה פנטסטית של יאיר אזולאי ועידן שריקי. ר"ג תמשיך במומנטום. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל עכו-הפועל רעננה

שי אבני: הפועל רעננה במומנטום מטורף וכבר שכחה מהתחתית.  כעת אלי כהן יפגוש את האקסית. עכו היא קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה.

הניחוש שלי: הפועל עכו.

ליאור ראובן: שתי קבוצו אמצע טבלה טובות מאוד, טקטיוצ ומסודרות עם מאמנים מנוסים בליגה הלאומית. אני צופה במשחק הזה תיקו קלאסי.

הניחוש שלי: תיקו.

 

אדומים אשדוד חוגגים. האם יחגגו נגד הפועל ר"ג? צילום: רז זהבי

 

מכבי אחי נצרת-הפועל אום אל פאחם

שי אבני:  פאחם מגיעה לנצרת אחרי משחק העונה שעברה מול כפר קאסם ומרחק נקודה מהמקום הראשון. אחי נצרת בתקופה לא טובה וחייבת נקודות. משחק חם מאוד לאחר שאחי נצרת כמעט גרמה לירידת ליגה של פאחם בעונה שעברה עם המשחק המפורסם בעכו במחזור האחרון. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

ליאור ראובן: אחי נצרת מגיעה לדרבי חם עם אום אל פאחם לאחר תקופה לא טובה וקירבה לתחתית. פאחם לעומת זאת עם הרבה התלהבות וקהל אדיר שדוחף את הקבוצה. יתרון משמעותי מאוד לפאחם. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

מכבי בני ריינה-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: המשחק של המחזור! ריינה חזרה לנצח וכעת תפגוש את קאסם שמדורגת במקום השלישי עם אותו מספר נקודות של המוליכה.   קאסם הוכיחה אופי במחזור הקודם מול פאחם ונראית קבוצה מגובשת שתרוץ עד הסוף. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

ליאור ראובן: מבחינתי אלו שתי ההפתעות של הליגה הלאומית העונה. שתי קבוצות שמשחקות כדורגל משובח והתקפי ולא סתם נמצאות במעלה הטבלה. משחק צמוד שבסופו ידה של קאסם תהיה על העליונה. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

שחקני הפועל פ"ת. ירצו לחגוג על עפולה. (צילום: סער כרמלי, דוברות הפועל פ"ת.)

 

הפועל פ"ת-הפועל עפולה

שי אבני: הפועל פ"ת כבשה את מספר השערים הנמוך בליגה (12). הפועל עפולה במקום האחרון וספגה הכי הרבה (33). נראה כמו חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

ליאור ראובן: שתי הקבוצות לא יציבות כאשר עפולה נמצאת במקום האחרון. ההבדל טמון בשחר הירש שאני מעריך שיכבוש נגד האקסית והמשחק ייגמר בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רמה"ש-סקציה נס ציונה

שי אבני: רמה"ש בתחתית ומולה תתייצב נס ציונה שכבר במקום השני עם אותו מספר נקודות של המוליכה. נס ציונה טובה יותר. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

ליאור ראובן: נס ציונה נראית מצוין וכובשת בצרורות בהנהגתו של דודו ביטון, החלוץ האימתני. רמה"ש בתקופה לא יציבה אך עדיין אני מאמין שהיא תגרד תיקו מנס ציונה. הניחוש שלי: תיקו.

עפולה חוגגים ...צילום:חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. איפה אתה מאמן (לליאור ראובן 07-01-2022, 08:45)
  2. ליגה לאומית אתה רוצה לאמן (לליאור ראובן 07-01-2022, 08:45)
  3. רק האדומים ינצחו היום (אשדוד 07-01-2022, 08:46)