האם עידן ורד יחתום במכבי יפו?

העולה החדשה לליגה הלאומית, מכבי יפו, סימנה לעצמה להתחזק בצורה משמעותית בימים הקרובים על מנת לתקוע יתד ולהתמודד על מקום בפלייאוף העליון. עידן ורד, ג'ון אוגו ועוד שחקנים בכירים מועמדים ונמצאים במו"מ מתקדם. האם יפו תהיה בני ריינה ותעלה לליגת העל כבר בשנה הבאה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-05-2022
  • 10:13

על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר, מכבי יפו עושים מאמצים גדולים כדי לתקוע יתד בליגה הלאומית בעונה הבאה ולשם כך הם נמצאים במו"מ מתקדם עם ג'ון אוגו, כוכבה של הפועל ב"ש בעבר ונוף הגליל בעונה האחרונה. 

 

בנוסף אליו מציינים ביפו שהם במו״מ עם עידן ורד כוכבה של הפועל ת"א שמצידו הצהיר בעבר: ״רוצה לסגור מעגל ולסיים את הקריירה במכבי יפו".

 

במכבי יפו הצהירו שהם מתכוונים להתחזק בשניים-שלושה שחקנים בכירים, זאת על מנת לתקוע יתד בליגה הלאומית בעונה הבאה ועונה לאחר מכן להתמודד על העליה לליגת העל. האם מכבי יפו תעלה לליגת העל בעוד שנתיים?

קהל מכבי יפו, רוצה קבוצה חזקה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו צריכים עוד חלוץ תותח (רק ליגת העל ! 30-05-2022, 10:58)
  2. אם עידן חותם זו החתמה אדירה (היידה יפו..אהבה לנצח 30-05-2022, 11:13)
    קשר התקפי רציני זה מה היה חסר..שיפו ינסו להחתים גם את החלוץ דודו ביטון ואז המשולש הזה ורד ביטון ודובב זו התקפה קטלנית יחד עם מתן וגטהון באגפים
  3. היא לא תהיה כמו בני ריינה (הוגה דעות 30-05-2022, 12:33)
    עבר הרבה מאוד זמן מאז שיפור עלתה מליגה ב לליגה א.יפו יכולה לשחזר את ההישגים של חדרה ,נסציונה אשקלון ואם לזכור בגאווה דגם את ההישג הגדול של שעריים ב1985