"ירדנו מליגה א', רק כדי לעלות חזרה"

שחקני הרכש החדשים של הפועל שפרעם, מוכנים לאתגר הגדול של הקבוצה העונה להמשיך את התקופה הטובה ולסיימה בעליית ליגה

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 28-01-2014
  • 08:08

שחקני הרכש החדשים של הפועל שפרעם, שמחים על הגעתם לקבוצה תחת מאמנה ניסים אדרי. השחקן הראשון שהגיע, היה איהאב שאמי המגן השמאלי שפתח את העונה בביתר נהריה מליגה א . מו"מ ארוך היה בין שתי הקבוצות בכדי לצרף את השחקן הצעיר שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושייך לסגל המורחב של בני סכנין מליגת העל, אך בסוף הוא הצטרף לשרותיה של הפועל שפרעם. איהב אמר על הצטרפותו: "היה לי טוב מאוד בנהריה  אבל בשפרעם רצו אותי ואני רציתי להיות כאן. לא בכל יום אפשר לשחק במועדון חם כמו שיש בשפרעם קהל גדול שדוחף מאמן מצוין וחברי הנהלה נפלאים. המטרה שלי לחזור לליגה א במדי הפועל שפרעם".

 

איהב שאמי, הצטרף לשפרעם. (צילום: עלאא בדארנה)

 

חוזר לבני סכנין שנה הבאה?

"הכרטיס שלי שייך לבני סכנין, והוא חוזר לשם אוטומטית בסוף עונה. טוב לי בשפרעם, ואני רוצה להמשיך הרבה בקבוצה.

 

אמג'ד נומירי. (צילום: עלאא בדארנה)

 

השחקן השני הוא אמג'ד נומירי, תושב שפרעם הקשר האחורי של מכבי עירוני קרית אתא מליגה א הגיע בהשאלה אחרי שהיה מחוזר על ידי הרבה קבוצות מליגה א' ו ב'. אמג'ד: "רציתי מאוד לשחק בשפרעם,אני שמח שזה הגיע. אני מקווה לשמח את הקהל וההנהלה שלנו. יש לנו מאמן גדול, וסגל שראוי לליגה א' עם הנהלה צעירה שעובדת למען הקבוצה. אני מתרגש ונלהב זה פעם ראשונה שאני עוזב את קרית אתא, כבר מגיל ילדים שחקתי שם ועד לגיל בוגרים, אבל אני בא לעזור למועדון שאני מאוד אוהב. לא בכל מקום, אפשר למצוא מועדון חם עם מוטיבציה גדולה כמו שיש בשפרעם ואנחנו ראויים לעלות לליגה א".

 

החיזוק האחרון, הוא השוער כיואן כיואן, שוערה של הפועל דליה ובני עראבה עבודה לא קלה מחכה לשוער שיתחרה על אפודת השוער הראשון עם עורסאן חמאדי המצוין.

הוסף תגובה
תגובות