הפועל שפרעם מנצחת את מגאר ועולה למקום הראשון בטבלה

מואמן קדרי הצעיר ונסים ארמלי הוותיק, סגרו את תוצאת המשחק 0-2 להפועל שפרעם על בני מגאר

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 01-10-2014
  • 08:29

הפועל שפרעם אירחה את הפועל בני מגאר במגרש בקרית אתא במסגרת המחזור השני  של ליגה ב צפון א. הפועל שפרעם מגיעה אחרי נצחון בשבוע שעבר, על הפועל בועינה ורוצה לזכות בעוד 3 נקודות. בני מגאר שזכתה בשבוע שעבר בנצחון טכני על אחווה עראבה שלא הייתה מוכנה מבחינת רישום, גם היא רוצה עוד 3 נקודות.

במחצית הראשונה הקבוצה הביתית משפרעם לחצה את שערו של אמין עראידה, שהציל את קבוצתו לא מעט פעמים. דקה 20 מואמן קדרי במבצע אישי הגיע מול השוער אימן עראידה אך הבעיטה שלו עברה ליד העמוד. בדקה ה- 40 הגיע השער הראשון. נסים ארמלי הוותיק שולח את הצעיר מואמן קדרי בן ה- 17, ומול השוער לא התבלבל וגלגל לרשת 1-0 למקומיים משפרעם.

 


מואמן קדרי כובש. (עלאא בדראנה)


דקה 30 והייב סואעד הצעיר משחרר בעיטה, השוער אמין עראידה הודף לרגלו של מוחמד אבו גלייל אך נאיף סלאמה הבלם מציל מקוו השער. דקה 45 רגע לפני היציאה להפסקה, אייל הזימה בעט טוב אך השוער מוסטפא נדאף ירד לכדור וקלט.

במחצית השנייה, מהלך המשחק היה דומה לזה שהיה במחצית הראשונה אך מגאר ניסתה יותר להגיע לשערו של מוסטפא נדאף שעמד מצוין ושמר על רשת נקייה. בהפועל שפרעם זייד עבד החליף את מועתז ספורי בהתקפה וסופיאן מחמדאת החליף את אדהם נמר בקישור

דקה 80 מואמן קדרי הצעיר מוכשל בתוך הרחבה. השופט יוגב כהנא הצביע על הנקודה הלבנה. נסים ארמלי הקפטן, בעט חזק והכניע את אימן עראידה 2-0 לזכות הפועל שפרעם.

 


ארמלי חוגג את השני. (עלאא בדראנה)


דקה 90 והיב סואעד מוסר כדור בתוך הרחבה למוחמד אבו גלייל מול השער, החלוץ סידר לסופיאן מחמדאת מצב בעיטה הקשר בעט טוב אך השוער אימן עראידה ירד לכדור ומנע את השער השלישי. בסיום שפרעם מסדרת נצחון ליגה שני ברציפות, ועולה למקום הראשון במאזן 4 נקודות (פתחה את הליגה עם מינוס 2 נקודות).
 

שפרעם חוגגת ניצחון. (עלאא בדראנה)

 

המאמן בילאל קאדריה היה מרוצה מהנצחון ואמר: "שיחקנו כמו גברים. היה חשוב לי להוסיף עוד 3 נקודות. עכשיו נצא לפגרה עם הראש למעלה אך חייבים להשאיר את הרגליים על הקרקע הליגה עוד ארוכה".

הוסף תגובה
תגובות