איימן חלאיילה חתם לשנה וחצי בהפועל איכסל

המאמן המצוין שהעלה אשתקד את מגד'ל כרום לליגה א' ועזב בשבוע האחרון את מכבי צור שלום, סיכם בקבוצת הצמרת מליגה ב' צפון ב וינסה לעלות את הקבוצה על דרך המלך."יש המון עבודה באיכסאל אני בונה קבוצה שתתמודד בעונה הבאה על העלייה,אם נעשה זאת השנה דרך הפליאוף,מה טוב".

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 18-12-2014
  • 16:22

המאמן המצוין איימן חאליילה שאימן עד השבוע האחרון במכבי צור שלום,חתם לשנה וחצי בהפועל איכסל וינסה להוביל את הקבוצה לליגה א בעונה הבאה. חאליילה שהעלה אשתקד את מג'דל כרום לליגה א' ונחשב למאמן מבטיח מגיע לאיכסל לאחר שהקבוצה תחת הדרכתו של קובי דנינו התרחקה משמעותית מהמקום הראשון ( פער של 8 נקודות) ונכשלה למרות רכש מאסיבי. חאליילה מגיע לאיכסל במטרה לבנות קבוצה איכותית שתרוץ חזק בעונה הבאה במטרה ללעלות ליגה. חאליילה כבר צירף לקבוצה את האחרים הכשרוניים מוחמד והייתם חג'יר ואת הקשר המצוין איאד מנאע שעלה עימו ליגה אשתקד במדי מג'דל כרום.

 

 

 איימן חאליילה. המאמן המצוין ינסה להוביל את איכסל לליגה א'. ( צילום: עלא באדרנה)

 

חאליילה אמר ל"גולר 1" לאחר חתימתו באיכסל: " יש קבוצה טובה אך יש לי המון עבודה ,הן בכושר הגופני, בעמידה על המגרש ובהנעת הכדור. המטרה היא לבנות קבוצה שתתמודד חזק בעונה הבאה על העלייה לליגה א', אם נשעה זאת השנה דרך הפליאוף, מה טוב".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שנה וחצי ! באיכסל מקסימום תעשה חוזה לשבועיים חחחחחחח (קובי דנינו 18-12-2014, 16:34)
  2. מאמן חלאה שהביא שחקנים חלשים (איכסל 19-12-2014, 09:31)
  3. חליילה מאמן מגעיל הורס קבוצות, חנזיר שחקן עגלה (יגאל 19-12-2014, 09:33)