בדקה ה-90: הפועל סכנין- הפועל בועינה 0:1

הפעולה האחרונה של שתי הקבוצות, מנעו מהתוצאה להיות גדולה יותר. כאשר כולם חשבו שהקבוצות יפרדו עם חלוקת נק' צודקת, עלי נעמה חשב אחרת והביא 3 נק' חשובות מאוד לסכנין שעולה מעל הקו האדום

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 01-03-2015
  • 07:18

הפועל סכנין מתחתית הטבלה, אירחה את הפועל בועינה מצמרת הטבלה. המשחק היה ברוב הזמן סטטי, וברמה בינונית של כדורגל. שתי הקבוצות, היו לא מסודרות בהתקפה, והפעולה האחרונה הייתה תמיד מחוץ למסגרת. בועינה החמיצה יותר מפעם אחת, הפועל סכנין הגיעה למצבים גם היא אך לא הצליחה לנצלם.

 

פאדי בדראנה, קפטן הפועל סכנין. (עלאא בדראנה)

 

המחצית השניה, הייתה העתק של הראשונה. בועינה המשיכה להחמיץ עד לדקה ה- 88 שעלה להם ב-3 הנק'.  כדור עומק של בועינה, מורחק על ידי הבלם של הפועל סכנין סאמר זבידאת, ומגיע עד לחלוץ עלי נעמה שראה את עצמו לבד מול שוער בועינה, עאמר פוקרא. כל שחקני בועינה היו בהתקפה, עלי נעמה בעט כדור לא ממש חזק לעבר השער, השוער פוקרא לא היה מספיק ער למצב, השמיט את הכדור שהמשיך את דרכו לרשת. שער שמעלה את המקומיים מעל הקו האדום.

 

כובש השער, עלי נעמה הביא 3 נק' יקרות לקבוצתו. (עלאא בדראנה)

 

עאמר פוקרא, מאוכזב בסיום. (עלאא בדראנה)

 

שחקני בועינה זעמו וכעסו על שחקני סכנין, כי בהתקפת השער של סכנין שחקן של בועינה היה שרוע על הדשא והם חיכו ששחקני סכנין יוציאו כדור אך זה לא קרה. חוסר ספורטיביות, לא כך חושבים אנשי סכנין שחגגו את שער הניצחון בסיום השריקה של המשחק. 

הוסף תגובה
תגובות