"אנחנו עולים ליגה"

מגן מכבי שפרעם, אחמד אבו רומי, מדבר לפני משחק הדרבי וטוען: "כבר ניצחנו את כל קבוצות הצמרת, ועם כל הכבוד לכל הקבוצות בליגה מגיע לנו לעלות ליגה"

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 18-03-2015
  • 08:24

אחמד אבו רומי, תושב העיר טמרה ושחקנה של מכבי שפרעם מליגה ג גליל תחתון, מדבר לפני משחק הדרבי נגד מועדון ספורט חלת אלשריף טמרה: "יש לנו משחק לא קל נגד קבוצה עקשנית, אבל זה בבית שלנו ואנחנו נעבור את המשחק הזה ונשאיר את הנקודות בשפרעם. עם כל הכבוד לחלת אלשריף, אני משחק בשביל הקבוצה שלי ואני מאוד רוצה לנצח כמו בכל משחק".

 

אתה שחקן צעיר שמוכר בליגות באיזור הצפון, איך הגעת לליגה ג?

"האמת, שהייתה לי הצעה מקבוצה בליגה א' אך לא הגענו להסכם כספי. קבלתי הצעה מהפועל סכנין מליגה ב, עברתי לשם ושיחקתי משחק אחד אבל מהר מאוד הבנתי שעשיתי טעות לא התחברתי למקום שם בכלל. ואז הגיעה ההצעה של מכבי שפרעם היה שם טל בנין כמנהל מקצועי, הבנתי שהם רציניים ורוצים לעלות ליגה אז עברתי לשם".

 

אחמד אבו רומי, עושה חיל בשפרעם. (עלאא בדראנה)

 

איך אתה מרגיש בשפרעם? 

"ברוך השם, אני שמח מאוד. יש לנו חיבור טוב מאוד בין השחקנים, המאמן, ההנהלה והקהל. זה מתבטא בתוצאות הטובות שאנחנו משיגים. מכבי שפרעם זה בית חם עם אנשים טובים ורציניים מאוד. אני כבר שנה משחק עם שבר בבבוהן ברגל שמאל, אך בשביל הקבוצה הזו אני מוכן להקריב את עצמי. מקצועית, כבר יש לי 6 בישולים ואני מצפה לעוד".

 

לגבי העונה הבאה, סיכם ואמר: "תן לנו לסיים את העונה הזאת בטעם מתוק, אני מאוד מקווה שנצליח לעלות ליגה. כבר ניצחנו את כל קבוצות הצמרת, ועם כל הכבוד לכל הקבוצות בליגה מגיע לנו לעלות ואנחנו נעלה בעזרת השם. יש לנו עוד 6 משחקים, אנחנו ננצח את כולם ונעלה ליגה".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. 2000 איש יהיו מהשכונה טמרה עדיף שלא תופיעו בכלל (חלת אלשריף מגיעה לנצח זה בדוקקקקק 18-03-2015, 16:24)
  2. בשפרעם יש רק הפועל (הפועל שפרעם 19-03-2015, 02:37)
    טל בנין עזב אותכם וחייבים לו הרבה כסף ,, כבר חודשיים אין משכרות איך תעלו ליגה גם ההנהלה שלכם תקועה בבתי משפט על זיוף שלושה שחקנים אין לכם סגל לעליה תמשיכו לחלום עוד דבר אחד אין לכם קהל מה אתה אומר יש קהל כפר קנא מחכה לכם גם בני טמרה,,,אין עלייה
  3. אחמד שחקן מצוין (מוחמד בוקאעי 19-03-2015, 06:29)
    אחמד שחקן מצוין בהצלחה לך בשבת ...אבל אנחנו באים לעשות סוף לחגיגות .
  4. מס 2 אתה חולה -קודם כל אתם תשלמו לשחקנים ששחקו אצלכם שנה שעברה (מכבי שפרעם 19-03-2015, 07:19)
    שחקנים ששחקו אצלכם שנה שעברה והגיעו למשחקי המבחנים לעליה לא קבלו כסף. הקפטן שלכם לפני שתי עונות עוד לא קיבל את הכסף שלו ושבר את הגב שלו בשביל הקבוצה שלכם אין לכם זכות דיבור יא חולי נפש כולה 16 ילדים שרודפים אחרי הגועל על מה אתם מתלהבים