המגרש בגלבוע לא מאושר: איפה הקבוצה תארח את טבריה?

באסי גלבוע נערכים לקראת פתיחת העונה בליגה א' ושוקלים לחזק את הסגל, כשהעדיפות הראשונית היא להביא פליימייקר. במקביל בהנהלת המועדון עושים מאמצים גדולים בכדי לאשר את המגרש לקראת המפגש מול עירוני טבריה בגביע ביום שישי: "חשוב לנו לארח בבית. אנחנו רוצים לעשות חגיגה לאוהדים"

  • על ידי: אורי דוד
  • 14-09-2015
  • 08:51

אחרי חגיגות "העלייה" המרגשות, מתחילים באסי גלבוע לעבוד קשה. לצד ההתרגשות הגדולה מהחזרה המפתיעה לליגה א', בעקבות האיחוד בין אולגה לחדרה, באסי גלבוע נערכים במרץ לקראת פתיחת העונה בליגה א' צפון, ונראה כי למאמן אבי דנן ולהנהלה מצפה הרבה עבודה.   

בזמן שהאופוריה מתפזרת לאיטה, בקבוצה מהתענכים מבינים שהם צריכים לחזק את הסגל בכדי לשרוד בעונה הקרובה בליגה א'. חשוב להדגיש כי בגלבוע נמנעים מלפגוע בשחקנים שכבר חתומים בקבוצה, ומאידך הם גם מבינים שהמציאות החדשה שנוצרה מחייבת שינויים בסגל. נכון לעכשיו, מה שעומד בראש סדר העדיפות של הצוות המקצועי הוא להביא קשר 'פליימייקר' שיחזק את הקישור. לגבי שאר העמדות כרגע מעדיפים בגלבוע להמתין בסבלנות עד לחלון ההעברות של ינואר. "יש לנו קבוצה לא רעה ואין לנו כוונה להתפרע ולהחתים שחקנים. אחרי שנפתח את העונה נהיה יותר חכמים ועד ינואר נדע כבר איזה חיזוקים הקבוצה צריכה", אמרו בקבוצה.

 

האם בגלבוע יצליחו לאשר את המגרש לפני המפגש מול טבריה? 

 

אבל עוד לפני החיזוקים בסגל יש לאנשי הגלבוע כאב ראש מכיוון אחר. נכון לעכשיו המגרש בגלבוע לא מאושר ע"י ההתאחדות והקבוצה לא תוכל לארח בו משחקים במסגרת ליגה א'. כבר ביום שישי הקרוב מצפה לאסי גלבוע משחק מסקרן במסגרת הגביע מול עירוני טבריה החזקה, ובגלבוע עושים מאמצים כבירים בכדי לאשר את המגרש. "חשוב לנו לארח את המשחק הקרוב בבית. אנחנו רוצים לעשות חגיגה גדולה לאוהדים ולראש המועצה עובד נור. אנחנו מקווים שנצליח לאשר את המגרש", אמרו בהנהלה.

במידה ולא יצליחו לאשר את המגרש, יתכן שהקבוצה תארח את טבריה במגרש בעפולה או בבית שאן. 

 

הוסף תגובה
תגובות