נפרדו כידידים: הפועל אשקלון- מ.ס.ע אשדוד 1:1

הדרבי הדרומי בין מ.ס אשדוד לבין הפועל אשקלון, סיפק משחק שקול שהסתיים בחלוקת נקודות די צודקת

  • על ידי: ליאור פוטרמן
  • 30-11-2015
  • 09:55

בדרבי הדרומי של הליגה הלאומית, הפועל אשקלון אירחה את מ.ס.ע אשדוד למשחק שיכול להיות היה בקלות בקרב צמרת לכל דבר. על הקווים, לחמן ונעים המכירים אחד את השני כבר שנים רבות, רצו להשיג את 3 הנקודות ולהמשיך במומנטום הטוב. המחצית הראשונה הייתה פושרת למדי מצד שתי הקבוצות. הפועל אשקלון הגיעה למספר מצבים בהם הגיע עידן שריקי ל- 1 על 1 מול שוערה של אשדוד, אך לא הצליח למצוא את הרשת. בהזדמנות נוספת, כדור חופשי של שי רביבו סחט הצלה מצוינת של השוער רועי משפתי. מנגד, אשדוד הצליחה להגיע למצבים אך בעיטות של אור אינבאום ודון דוד לא הצליחו להכניע את גליל בן סנן.

 

אייל לחמן ויובל נעים, נפרדו כחברים. (באדיבות אתר ONE)

 

המחצית השניה סיפקה שער מדהים מבעיטה חופשית של שי רביבו, שבעט היישר לחיבורים והעלה את הכחולים ל 0:1. אשדוד לא נבהלה נוכח התוצאה, ודין דוד המוכשר לא התקשה לכבוש מקרוב לשער של גליל בן סנן. רוחות המשחק התלהטו בדקות הסיום, כאשר גדי קניוק שעלה במחצית השניה כמחליף הורחק אחרי עבירה גסה במרכז המגרש. אשדוד נותרה בעשרה שחקנים ל- 10 הדקות האחרונות של המשחק.

 

רביבו כובש, דין דוד משווה. (באדיבות אתר one)

 

אשקלון לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי שלהם על המגרש. המשחק הסתיים בחלוקת נקודות, כאשר יובל נעים ממשיך להיות עם רצף ביתי רע (4 מחזורים ללא ניצחון בבית). 

(באדיבות אתר one)

הוסף תגובה
תגובות