יוסף וכותונת הפסים

יוסי הייקושלר יוצא לדרך חדשה. לאחר שנה בה התחתן והפך לאבא, אחד השחקנים המבוזבזים במחוזותינו, החליט לעזוב את שיכון ותיקים הצנועה, במטרה למצוא מקום בו יוכל לסיים את הקריירה בכבוד.

  • על ידי: אמיר דבי
  • 30-09-2011
  • 13:35

הייקושלר פתח את העונה ללא קבוצה. לאחר שהשאיר את שיכון ותיקים בליגה שנה אחר שנה (לא לבדו, כמובן), והיה אחראי אשתקד לארבעה שערים, אחד מהם חשוב במיוחד, שגרם להבדל היחיד מאורנית שנמצאת היום בליגה ג', כשכבש בעצמו בניצחון נגד בני ג'לג'וליה שער ששווה 3 נקודות יקרות .

 

בארבע השנים שיוסי נמצא בשיכון ותיקים, הוא כבש בסך הכול 20 שערים, נתון מכובד, לאור העובדה שמדובר בקבוצת תחתית, שברוב שנותיה ספגה יותר מאשר הבקיעה. לצורך הכתבה אספתי את השערים שכבשה השיכון בליגה ב', המסתכמים ב-138 שערים בסך הכול .

 

השנה החולפת, בה התחתן והפך לאבא, גרמה לו לחשוב שהוא ראוי למשהו בחזרה, תמורת התרומה שלו. בשיכון ותיקים, כמובן שאין כסף, ולאחר קריירה מפוארת, עליה ארחיב בהמשך , יוס רוצה לסיים את הקריירה בכבוד .

 

יוסי הייקושלר. לאחר הדרך היפה שעבר, מחפש קבוצה בה יוכל לסיים את הקריירה בכבוד. (צילום: לירן דורף)

 

יוסי החל את דרכו בגיל 6 בבית"ר תל אביב, זכרונה לברכה, שם שיחק שלוש שנים. באותן שנים, בית"ר תל אביב הייתה קבוצה בליגה לאומית (ליגת העל של היום). בגיל 16 קיבל יוסי זימון ראשון לבוגרים, יחד עם זימון מפתיע לנבחרת ישראל. הזימון המפתיע העיר את הסקאוטים של הפועל תל אביב, שקפצו על המציאה ומהירו להחתים את הקשר חלוץ הצעיר. הייקושלר רשם את הופעת הבכורה בקבוצה נגד מכבי נתניה, משחק שהסתיים בתיקו 0:0. באותו משחק, שגם שודר בטלויזיה, זכה יוסי לחילוף כבוד, כאשר הוחלף בדקה ה-65 על ידי חברו לשכונה, אייל דבי.

בהפועל תל אביב שיחק יוסי שנתיים, לאחר שהחל בקבוצת הנוער ובגיע עד לבוגרים. כחצי שנה הוא בילה בקבוצת הבוגרים, ומשם הושאל לרמת השרון, שם שיחק שנתיים. לאחר השהות ברמת השרון, התגלגל יוסי עד עכו הרחוקה, בשביל להעפיל איתה מליגה ב' ללאומית. בהמשך זכה לשחק גם במגזר, בקבוצת אחי נצרת, כאשר בד בבד הוא מנסה להוכיח את עצמו על מנת לחזור לבוגרים של הפועל תל אביב. לאחר תקופה הביניים הזו, נחת בהפועל רמת גן, כשהוא כבר בן 26.

 

בהמשך דרכו ניסה יוסי את מזלו באנגליה בליגה רביעית. לאחר עונה אחת, בה לא הצליח להתאקלם בקבוצה, חזר וניסה להתברג בליגה לאומית. אך מאחר וההצעות היו נמוכות, החליט שכדורגל משחקים קודם כל בשביל הכיף, ועבר לשחק בשיכון ותיקים, עם חבריו שבדיוק עלו לליגה ב'.

 

כיום יוסי עובד בדואר, ומשחק בנבחרת הדואר בליגה למוקמות עבודה, איתה הגיע עד הגמר, שאמור להיערך בקרוב. במשחקים בהם הגעתי לצפות בשיכון ותיקים, קיבלתי את הרושם שיוסי הוא שחקן נשמה ומשחק למען הסמל. קבוצה שתזכה בו, תקבל שחקן בעל אכפתיות ורצון לנצח, ממש כמו שחקן נוער שגדל בקבוצה - ממש ווינר בנשמה .

 

רוצה לנצח, ממש כמו שחקן נוער שגדל בקבוצה. (צילום: לירן דורף)

 

המחשבות על פרישה בגיל כה צעיר, במונחים של ליגות נמוכות, מהדהדות בראשו של יוסי. נשלח לו מכאן איחוליי הצלחה ונקווה שימצא קבוצה ראויה לשחקן נשמה כמוהו .
 

הוסף תגובה
תגובות