עידן חדש? עפולה גברה 1:0 על מעלות

הפועל עפולה וירון הוכנבויים פתחו את הסיבוב השני ברגל ימין. לאחר שבועיים של פגרה היו כאלה שחששו שהקבוצה העפולאית תאבד את המומנטום מהניצחון (3:1) על גבעת אולגה אך חניכיו של הוכנבויים חיברו ניצחון שני ברציפות וגברה 1:0 על מעלות.

  • על ידי: שלום אלבז
  • 20-01-2012
  • 18:29

כבר בדקה ה-22 הגיע השער של העפולאים. מהלך מבריק של ברק דניאל השאיר עם כדור עומק יוצא מהכלל את חיים בן לולו לבד מול שוער מעלות נדב לוי שהחשיל את בן לולו מאחור וראה את הכרטיס האדום. את הפנדל ניגש לבעוט עידן דויד שבעט חזק ומדויק, 1:0 לעפולה. בהמשך המשחק הגיעו שחקני עפולה למספר רב של מצבים ורק החמצות של עידן דויד, דניאל ברק רונן שוורצמן ומתן נחמני מנעו את הגדלת התוצאה.

 


דניאל ברק מנסה לברוח מהגנת מעלות.(צילום:לילך וייס)

 

בדקה ה-89 מד הלחץ בצד העפולאי עלה, כדור חופשי מ18 מטרים נפסק לטובת האורחת ממעלות והקשר ליאור דה כלבו ניגש לבעוט,אך הכדור שלו היה חלש ולא היווה בעיה ליוסי בצלאל שקודם לכן עצר מספר מצבים ומנע חזרה של האורחים למשחק.

 


שוורצמן מפספס את הכדור ועושה פרצוף.(צילום:לילך וייס)

 

הצד הפחות אופטימי היו היציעים הריקים בעפולה. כ-100 צופים בלבד הגיעו לצפות בקבוצתם.


מאמן הקבוצה ירון הוכנבויים מסר בסוף המשחק: "שלוש נקודות חשובות מול קבוצה טובה שהייתה קרובה אלינו בטבלה, היה ברור לנו שמדובר במשחק קשה אבל למרות היכולת הטובה והשליטה במשחק משחק ההתקפה דורש שיפור היה לנו בעיה בסייומת. אנחנו עובדים על שיפור ניצול המצבים כי צריך להכריע משחקים שכאלה מוקדם יותר".

 


מאמן עפולה,ירון הוכנבוים.יש בקבוצתו עוד מה לשפר.(צילום:לילך וייס)

 

הקבוצה תקיים השבוע חמישה אימונים במקום ארבעה,כשהמטרה להגיע דרוכים למשחק החוץ. בעפולה עלו השבוע חמישה שחקני נוער לסגל הקבוצה הבוגרת במטרה להכשיר אותם להמשך הדרך. כשבקבוצה מתייחסים להמשך העונה כמבחן לשחקני הסגל לקראת העונה הבאה.

 

ליאור דה כלבו,קפטן מעלות,מנסה לשנות את רוע הגזירה.(צילום:לילך וייס)

 

 

חי בן לולו בתיקול עם נדב לוי.מהלך שהוביל להרחקתו של לוי ולפנדל לזכותה של עפולה. (צילום:לילך וייס)

 

חי בן לולו במצב הבקעה,נדב לוי מצליח לעצור את בן לולו,רק בהכשלתו. (צילום:לילך וייס)

 

 

 עידן דוד מעלה את עפולה ליתרון מוקדם.(צילום:לילך וייס)

 

הוסף תגובה
תגובות