משתפים פעולה

אתמול, נחתם הסכם שיתוף פעולה מלא בין בני יהודה להפועל כפר שלם. ההסכם כולל: זכות ראשונים על שחקנים מושאלים מבני יהודה, מעקב מלא של בני יהודה אחרי השחקנים המושאלים והסכם על המשך השימוש במתקנים בשכונת התקווה. משה דמאיו אמר: "בטוח שנראה תוצאות בעתיד כי שיתוף הפעולה הוא להרבה שנים"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 13-06-2012
  • 00:36

הפועל כפר שלם משחקת ומתאמנת במגרשה של בני יהודה בשכונת התקווה, לכן שיתוף הפעולה בין שני המועדונים היה רק עניין של זמן. אתמול נפגשו מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו ויו"ר כפר שלם, אביחי יחיא לגבי התנאים להסכם שיתוף הפעולה בין שני המועדונים. בסיום הפגישה, שני הצדדים יצאו מרוצים וחתמו על הסכם מתמשך לשנים הבאות.

 

אל שחקני כפר שלם יצטרפו בשנה הבאה, מושאלים מבני יהודה על מנת לחזק את המועדון. 

 

יו"ר כפר שלם, אביחי יחיא אמר מיד לאחר חתימת ההסכם: "נפגשתי עם משה דמאיו וסגרנו על הסכם של שיתוף פעולה מלא בין בני יהודה לכפר שלם. זה אומר שלמועדון כפר שלם, תהיה הזכות הראשונית להשאיל שחקנים מהסגל של בני יהודה. כל שחקן שלא ימצא את עצמו מקצועית בסגל הקבוצה הבוגרת ולא ימצא קבוצה ברמות הגבוהות בליגת העל או הלאומית, יושאל במיידית להפועל כפר שלם על מנת שיקבל דקות משחק, יצבור ניסיון, יתרום לכפר שלם ויחזור יותר טוב לבני יהודה כך ששני הצדדים מרוויחים משיתוף הפעולה". עוד אמר בנושא: "משה דמאיו עוזר לנו ועושה בשביל כפר שלם המון דברים ואני מודה לו על כך. אנחנו משחקים ומתאמנים במתחם בשכונת התקווה כך שרבות דיברו על שיתוף הפעולה הזה, אני שמח שסגרנו את הנושא ואני מאמין שנראה תוצאות בעתיד הקרוב".

 

הבשורה המשמחת, משפיעה על ההכנות לקראת העונה הבאה?

"זו בהחלט תהיה תוספת איכותית, מקצועית ומשמעותית למועדון כפר שלם לקראת העונה הבאה. בימים הקרובים אנחנו נשב ונסגור את נושא מאמן הקבוצה לעונה הבאה ואז נתחיל גם לשבת עם השחקנים. המטרה שלי היא לבנות קבוצה צעירה, חזקה, על בסיס של שחקנים ותיקים טובים ואני בטוח שכפר שלם תישאר בליגה א' גם השנה".

 

אביחי יחיא: "מאמין שנראה תוצאות בעתיד הקרוב". (צילום: אמיר דבי)

 

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו שמח על שיתוף הפעולה ואמר: "כפר שלם משחקת אצלנו בבית ואנחנו מאוד עוזרים להם בכל מה שהם מבקשים. ההסכם הוא מבחינתי מצוין, מכיוון ששחקני נוער שישחקו בבני יהודה ולא ישתלבו מקצועית במועדון או בליגות הגבוהות, יעברו לכפר שלם על מנת לקבל דקות משחק ולחזור לבני יהודה חזקים יותר וטובים הרבה יותר".

 

משה דמאיו: "בני יהודה תמיד תהיה במעקב אחרי השחקנים המושאלים". (צילום: ארז נעמן)

 

מדוע כפר שלם?

"כפר שלם נמצאת בפתחה של הדלת של בני יהודה בשכונת התקווה, כך שזה טבעי. עד היום שיתפנו פעולה בדברים קטנים בשנים האחרונות, אבל עכשיו יהיה שיתוף פעולה מלא בין שני המועדונים ואני בטוח שנראה תוצאות בעתיד כי שיתוף הפעולה הוא להרבה שנים. אני בטוח שהסכם זה ישפר את כפר שלם ויהפוך אותם למועדון חזק וטוב. בני יהודה תמיד תהיה במעקב אחרי השחקנים המושאלים, כדי לבדוק האם הם משתפרים ומתי יהיה אפשר להחזיר אותם למועדון על מנת שישחקו בליגת העל. חשוב לי להגיד, כל שחקן שיושאל לכפר שלם יוכל לחזור לבני יהודה לסגל הבוגרים על פי דרישת מאמן הקבוצה הבוגרת".

הוסף תגובה
תגובות