סיכום מחזור ליגה ב' דרום ב'

מחזור 13 בליגה ב מחוז דרום ב סיפק לנו משחקי צמרת מאד מעניינים. מה היה? מי ניצח? מי נבחר למצטיין המחזור? מי נבחר לנבחרת המחזור? ומי למאמן המחזור? שווה לראות..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-12-2012
  • 09:20

נחלת יהודה ממשיכה את המומנטום החיובי וחניכיו של ציון עזרא ניצחו 4-2 את מעלה אדומים שלא ניצחה כבר 4 מחזורים. נחלת הובילה 2-0 במחצית משערים של ניר אבו ורוני אוחנה אבל 5 דקות במחצית שנייה הספיקו לעידן מזרחי ודור פרץ להשוות את התוצאה, שני שערים של דודי בכר ודודו ארואס קבעו את תוצאת המשחק 4-2 בסיום
צפרירים חולון ניצחה בחוץ את מ.ס דימונה בתוצאה 2-1 , עידן כהן ואיציק קדושים כבשו לצפרירים ודוד סויסה צימק בפנדל לקראת סיום. שלומי שלמה מאמן צפרירים ממשיך להפתיע את כולם וחוזר עם קבוצתו לראש הטבלה.
 

 

עוד חגיגה של נחלת יהודה , הפעם נחלה מנצחת את מעלה אדומים.(צילום: אשר חיים שלומה)

 

מה קורה להפועל מרחבים שהפסידה בביתה לאחרונה בטבלה הפועל רהט וזה לאחר שהובילה 1-0 מפנדל של רותם משעלי עד הדקה ה-75 אז השווה את התוצאה אבו חאמד סאלח, ואמיר אלפיניש ניצח עבור האורחת מרהט את המשחק מפנדל בדקה ה- 87 ונתן לקבוצתו ניצחון חשוב להמשך המאבק בתחתית. דודו חפר חייב למצוא פתרונות כדי להוציא את מרחבים מהמצב אליה נקלעה.
בשקט בשקט ממשיכה בית"ר גבעת זאב להיות בצמרת ומחברת ניצחון חמישי ברציפות והפעם על צעירי רהט בתוצאה 3-0. צמד של גור יצחק ועוד שער בסיום של יהונתן כהן העניקו למאמן שלומי עמר ניצחון מוחץ ומקום שני בטבלה.
עירוני בית שמש ומ.ס באר שבע סיימו בתיקו 2-2 , עובדיה אבוטבול ונמרוד שמש כבשו למקומיים, יניב לוי בפנדל ואור אלקרט (2 דקות לסיום) קבעו את תוצאת המשחק וחלוקת נקודות.
בני יצ'אלאל ניצחו 2-0 את בני יהוד וסיבכו אותם בתחתית, רן מזל ומשה דסטה הבקיעו את השערים ונתנו נקודות חשובות למאמן אפריים אינברום.
שני משחקי צמרת התקיימו המחזור, במשחק הראשון, מ.ס שיכון המזרח אירחה את עירוני נתיבות, אייל גנלי העלה את השיכון ליתרון ודודו פלס השווה את התוצאה. דודו ביטון חוזר להבקיע ומעלה את שיכון המזרח ליתרון, אך כרגיל בדקות הסיום הצליחו שחקניו של דני וקנין להשוות מרגלו של עידו בוקובזה ולצאת עם נקודה חשובה.
במשחק הצמרת השני, אירחה מכבי באר יעקב את עירוני מודיעין. אלירן מגול הבקיע בפתיחה את הראשון עבור באר יעקב ארז ירימי קבע 2-0 , שער מצמק של נועם מזרחי נתן תקווה למאמן חגי קול אבל ארז ירימי כבש את השני שלו וקבע את תוצאת המשחק 3-1 למכבי באר יעקב.
 

אלירן מגול, כובש שער לזכות באר יעקב. הבאר עשו ניצחון גדול על מודיעין.(צילום: שלמה אשר חיים)

 

נבחרת המחזור

שוער

אלי בראשי (גבעת זאב)- אחת הסיבות להצלחה של גבעת זאב היא השוער המצוין שלה ששמר על רשת נקייה ועזר לקבוצתו בניצחון על צעירי רהט.
 

בלם

ניר אבו (נחלת יהודה)- משחק טוב של הבלם החזק של נחלת יהודה, בנוסף כבש את השער הראשון לזכות קבוצתו. ממשיך את היכולת הטובה והיציבה.
  

בלם

דור בן לולו (צפרירים חולון)- הבלם האחורי של צפרירים חולון.  קפטן הקבוצה בגיל 23 בלבד. מחזיק את ההגנה ומקרין שקט נפשי על כל הקבוצה .אחת הסיבות שהקבוצה ממוקמת במקום הראשון.
  

מגן

תומר מיארה (מכבי באר יעקב)- המגן הוותיק שיחק מצוין , נלחם בהגנה ותמך בהתקפה והנהיג את ההגנה של מכבי באר יעקב.
 

מגן

מוטי מנחם (מעלה אדומים)- שוב בחרנו במגן הוותיק , למרות החולשה של קבוצתו מוטי שומר על יציבות ביכולת וגם הבקיע שער במבצע אישי יפה.
 

 

חן נגאוקר, (מס. 26), ניהל בצורה טובה את המשחק של באר יעקב מול מודיעין. (צילום: אשר חיים שלמה)

  

קשר

חן נגאוקר (מכבי באר יעקב)- אין ספק שחן הוא שחקן נשמה שנותן את הלב במשחק וגם הפעם עצר את הקישור של מודיעין וניהל בצורה טובה את המשחק של באר יעקב.
  

קשר

איציק קדושים (צפרירים חולון)- עוד אחד מהצעירים של שלומי שלמה שמגלה יכולת טובה וגם כבש את שערו הראשון העונה.
  

קשר

 דודו ארואס (נחלת יהודה)- שחקן שעובד בלי הפסקה במשחק, הטריד את ההגנה של מעלה אדומים ועזר לקבוצתו במשחק ההגנה וגם כבש את שערו ה-4 העונה.
  

קשר

יצחק גור (גבעת זאב)- לצד השחקנים הצעירים של גבעת זאב, התבלט הוותיק בחבורה של המאמן שלומי עמר שהוביל את קבוצתו לניצחון על צעירי רהט וגם כבש צמד.
 

חלוץ

עידו בוקובזה (עירוני נתיבות)- כבש שער שוויון דרמטי במשחק הצמרת נגד שיכון המזרח, זה שערו ה- 6 העונה ומחזור שלישי ברציפות שעידו כובש.
 

ארז ירימי, מצטיין המחזור של המחזור האחרון. (צילום: יח"צ)

 

חלוץ

ארז ירימי (מכבי באר יעקב)- צמד שערים במשחק צמרת אומר הכול, ארז ידוע כחלוץ שמגיע ברגעים שצריכים אותו, חלוץ אמיתי.
 

מאמן המחזור

שלומי עמר (בית"ר גבעת זאב)- שלומי בנה קבוצה צעירה ותוססת שנמצאת במקום השני בטבלה לאחר ניצחון מרשים 3-0 נגד צעירי רהט.
  

השחקן המצטיין של המחזור- ארז ירימי (מכבי באר יעקב)- צמד במשחק צמרת עם יכולת טובה לאורך המשחק מעניקה את התואר לחלוץ המצוין של מכבי באר יעקב. ( כמה שהוא חסר למכבי שעריים).
  

מאכזבת המחזור- הפועל מרחבים- הקבוצה חייבת לחזור לעצמה ולמצוא פתרונות למצב העגום שהגיעו אליו והשיא זה ההפסד לסוגרת הטבלה.

 

הוסף תגובה
תגובות