סיכום מחזור 14 ליגה ב' דרום ב'

ליגה ב' דרום ב' סיפקה לנו המחזור 28 שערים, מתוכם 7 פנדלים, ונשלפו 6 כרטיסים אדומים. צפרירים חולון וגבעת זאב ממשיכות להפתיע ומובילות את הטבלה. מה היה לנו במחזור? מי כבש? מי בנבחרת המחזור? מי הצטיין? מי אכזב? הכול בכתבה הבאה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-01-2013
  • 08:39

צפרירים חולון ממשיכים להפתיע ומנצחים את מעלה אדומים בתוצאה 2-0 משערים של ציון רחמים ודור בן לולו בדקות הסיום. שלומי שלמה מוביל את קבוצתו לראשות הטבלה, מי שחשב שזה זמני מבין שזה הפך לקבוע, צפרירים חולון קבוצת צמרת לגיטימית וצריכים להתרגל לכך.
עוד קבוצה שמוכיחה שהצמרת הוא מקומה הטבעי היא ביתר גבעת זאב שמביסה את עירוני בית שמש 4-1. בית שמש הובילה בתחילת המשחק משער של אלירן כהן אך צמד של איציק גור בפנדלים, שער של יהונתן כהן ועוד אחד של מיכאל וקנין לקראת סיום קבעו את תוצאת המשחק 4-1 לחניכיו של שלומי עמר שגם לקבוצה שלו מגיע קרדיט גדול על התוצאות שמביאים את גבעת זאב למקום השני בטבלה.
 

 

ציון רחמים (מספר 7 בלבן) כובש את הראשון לזכות צפרירים חולון. (צילום: לירן דורף)

 

במשחק צמרת בנתיבות אירחה עירוני נתיבות את מכבי באר יעקב לעיני 500 צופים שראו את קבוצתם מנצחת בקלות את מכבי באר יעקב 3-0. שמעון סיבוני, דודו פלס ואיציק פרץ כבשו למקומיים וטיפסו לצמרת הצפופה של הליגה.
  

נחלת יהודה ממשיכה ביכולת הטובה וניצחה את הכבשה השחורה שלה בשנים האחרונות בני יצ'אלאל בתוצאה 2-1. צמד הסקוררים דודי בכר ורוני אוחנה כבשו לנחלת מול שער מצמק של דניאל סהלו. בשני המחזורים הקרובים יוצאת הקבוצה של ציון עזרא לשני משחקי חוץ לא קלים מול שיכון המזרח ומכבי באר יעקב, שני ניצחונות של נחלת יהודה במשחקים הללו והיא חזק בתמונת העלייה לליגה א' .
בני יהוד אירחה את שיכון המזרח והפסידה 4-0 , צמד של דודו ביטון במחצית הראשונה ועוד שני שערים של אדיר שערבני ודניאל כהן במחצית השנייה קבעו את תוצאת המשחק 4-0 ותבוסה לקבוצה מיהוד. מאמן השיכון עופר בכר מחכה ליריבה העירונית נחלת יהודה בשבוע הבא לדרבי מותח ומסקרן.
 

אדיר מעודה, היחיד שבלט במודיעין. מרחבים היו עדיפים. (צילום: פזי שינדלר)

 

עירוני מודיעין ממשיכה להתדרדר ומפסידה להפועל מרחבים 2-1 . דווקא שחקניו של חגי קול הובילו עד הדקה ה- 68 , אך צמד של אייל דיין נותן קצת אויר למאמנו דודו חפר שבמחזורים האחרונים לא מצליח לנצח ומנגד עושה הרבה צרות למודיעין שאם רוצה לחזור לצמרת חייבת לחזור לנצח.
  

מ.ס דימונה ניצחה במשחק תחתית את מ.ס באר שבע 3-1 . מתי דבש העלה את הבאר שבעים ליתרון, אך שלושער של גל צרויה המצוין שחזר לדימונה כדי לעזור לחבריו העניקו לדימונה ניצחון חשוב להמשך המאבק בתחתית.
 

בדרבי של רהט לעיניי 1500 צופים ואוירה נהדרת, התחלקו הנקודות בין הקבוצות, לאחר שסיימו בתיקו 2-2. אלכמאת חלים וסלמאן הוזייל כבשו לצעיר רהט מול צמד של אמיר אלפיניש לקבוצתו הפועל רהט. 
 

 

גנדי וולקוב, שוערה של נתיבות, היה מצויין מול חלוצי באר יעקב.(צילום: אנס אבודעבס)

 

נבחרת המחזור

שוער

גנאדי וולקוב- (עירוני נתיבות)- השוער הוותיק שמר על שערו מול חלוצי מכבי באר יעקב ונתן שקט לקבוצה שלו. הרבה ניסיון יש לגנאדי והוא מוכיח שהוא משתבח עם השנים.
  

בלם

משה משען (שיכון המזרח)- מאז הגעתו של משה לשיכון המזרח, משחק ההגנה של הקבוצה במגמת שיפור. משה שיחק מצוין ועצר את חלוצי בני יהוד בניסיונות להבקיע.
  

בלם

יבגני קאופמן (עירוני נתיבות)- הבלם החזק של נתיבות שיחק מצוין מול החלוצים המסוכנים של באר יעקב ונטרל אותם לחלוטין.
 

 

משה משען,  היה מצויין מול בני יהוד. מאז שמשה בקבוצה ההגנה השתפרה. (צילום: לירן דורף)

 

מגן

אלון זבולון (בני יצ'אלאל)- למרות ההפסד בחרנו את אלון שחזר למגרשים אחרי תקופה ארוכה ובישל את השער של קבוצתו בהפסד לנחלת. אלון  תמך הרבה בהתקפה.
 

מגן

אלירז יהודה (שיכון המזרח)- המגן הצעיר שיחק מצוין תמך בהתקפה וחילץ בהגנה וממשיך את היכולת הטובה.
  

קשר

דודו פלס (עירוני נתיבות)- הברומטר של נתיבות שיחק טוב וניווט את קבוצתו בניצחון על מכבי באר יעקב. ובנוסף כבש שער יפה.
  

קשר

גל צרויה (מ.ס דימונה)- גל חזר לדרום מהצפון הרחוק (שיחק במעלות) וכבש שלושער במשחק התחתית החשוב נגד באר שבע. הוא שיחק ללא פשרות תקף כבש וגם עזר להגנה.
 

 

גל צוריה, חזר הביתה ממעלות וכבש שלושער. (צילום: עמית קסלר)

  

קשר

שמעון סיבוני (עירוני נתיבות)- משחק מעולה של סיבוני שכבש את השער הראשון והיפה במשחק נגד באר יעקב.
 

חלוץ

ציון רחמים (צפרירים חולון)

ציון שחקן בית בצפרירים חולון. השחקן חזר חזר מפציעה קשה שהשביתה אותו למספר חודשים.  הוא השחקן שיכול לעשות את ההבדל בשביל צפרירים ולעזור לה לעלות ליגה.

 

חלוץ

יהונתן כהן (גבעת זאב)- משחק טוב של יהונתן, בתוספת כיבוש שער, עזר לגבעת זאב להישאר בצמרת ולהמשיך להפתיע את כולם.
 

חלוץ

אייל דיין (מרחבים)- צמד של החלוץ המצוין שמנצח את מודיעין ונותן קצת אויר לנשימה למאמנו דודו חפר.
  

אייל דיין (מס. 17), היה מצויין וכבש צמד מול מודיעין. (צילום: פזי שינדלר)

 

השחקן המצטיין של המחזור
גל צרויה (מ.ס דימונה)-
אין ספק שגל הוא השחקן שיכול לעזור לדימונה לברוח מהתחתית, אחרי ניסיון לשחק בצפון הגיע גל כדי לעזור לחבריו במשחק התחתית נגד באר שבע וכבש שלושה שערים שניצחו עבור דימונה את המשחק.
 

מאמן המחזור

עופר בכר (שיכון המזרח)- עופר מחזיר את קבוצתו לצמרת לאחר ניצחון מוחץ על בני יהוד, בנוסף ביצע עופר שני חילופים והכניס שני שחקנים שהבקיעו שערים.
הקבוצה המאכזבת של המחזור
  

עירוני מודיעין- עושה רושם שמאז שכפיר מלול נפצע, הקבוצה לא מצליחה לנצח. שני הפסדים רצופים מרחיקים את מודיעין מהצמרת. חגי קול חייב למצוא מחליף ראוי לכפיר ולא להתבסס על שחקן אחד. חגי צריך להחזיר את קבוצתו לצמרת כי שם מקומה.

הוסף תגובה
תגובות