סיכום מחזור 15 ליגה ב' דרום ב'

מחזור 15 בליגה ב' דרום ב' הסתיים. ועכשיו הזמן לסיכומים. מה היה לנו במחזור? מי ממשיך להפתיע? מי מאכזב? מי המצטיין של המחזור? ומי מאמן המחזור? ומי בנבחרת המחזור? הכול בכתבה הבאה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 07-01-2013
  • 16:47

במשחק צמרת נפגשו בדרבי השכונות בראשון לציון מ.ס שיכון המזרח והפועל נחלת יהודה. היה זה מפגש מסקרן בין המאמנים ציון עזרא ועופר בכר שהגיעו למשחק בידיעה שניצחון ייתן להם דחיפה חזקה לצמרת הטבלה. שיכון המזרח ניצחה 3-1 את המשחק בצדק עם תצוגת כדורגל טובה. דודו ביטון מלך שערי הקבוצה כבש צמד והעלה את מאזנו ל-16 שערים העונה, דודי בכר איזן זמנית אך שער לקראת סיום של דניאל קריטי קבע את תוצאת המשחק ושלוש נקודות חשובות להמשך המאבק בצמרת.

 

 

דודו ביטון, מלך השעריים של השיכון (צילום: שלמה אשר חיים)


בית"ר גבעת זאב השנייה בטבלה יצאה למשחק חוץ לא קל נגד מ.ס דימונה המשתפרת, אדי נתנאל כבש במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק ונתן שלוש נקודות חשובות למאבקי התחתית של מ.ס דימונה.
מכבי באר יעקב חזרה לנצח והביסה את בני יהוד שמסתבכת בתחתית וסוגרת את הטבלה, אחרי מחצית מאופסת, שער עצמי של עדי פרץ ועוד שני שערים של אלירן מגול ושי גבאי קבעו את תוצאת המשחק. ניצחון 3-0 חלק לחניכיו של אבי דבח שחוזרים לצמרת הטבלה.
אחרי 5 מחזורים ללא ניצחון חזרה מעלה אדומים לנצח בתוצאה 4-2 את מ.ס באר שבע החלשה. כפיר פרץ, אבי יפרח, סהר בן חמו ועוד שער עצמי של אור אלקרט כבשו לזכות מעלה אדומים, ירין ביטון בצמד רק צימק זמנית את התוצאה אך זה לא עזר לבאר שבעים שלא מנצחים כבר 7 מחזורים.
עירוני בית שמש מנצחת 2-0 את צעירי רהט ומשיגה נקודות חשובות להמשך המאבק הצפוף בליגה, לירן וקנין במחצית הראשונה הבקיע את הראשון ולקראת סיום קבע חיים אלקיים בפנדל את תוצאת המשחק 2-0 לבית שמש.
רק בשני משחקים העונה בליגה ב' דרום ב' לא הובקעו שערים, הפעם הגיע תורם של הפועל מרחבים ועירוני נתיבות לסיים את המשחק ביניהם בתיקו 0-0 משעמם.
הפועל רהט ועירוני מודיעין סיימו את המשחק ביניהם בתיקו 2-2. נועם מזרחי ואדיר מעודה כבשו למודיעין אך צמד בפעם השנייה ברציפות של אמיר אלפיניש המצוין חילקו את הנקודות.

 

 

שלומי שלמה, מאמנה של צפרירים חולון. מובילים את הליגה בביטחה (צילום: יח"צ)


11 ניצחונות, 3 תיקו, והפסד 1 בודד, זה המאזן של צפרירים חולון שרק רצתה לשרוד עוד עונה ולהישאר בליגה. צפרירים מובילה את הליגה בהפרש של 4 נקודות מהמקום השני ודוהרת לליגה א' בהתחלה חשבנו שזה מקרי או שזה אולי זמני אבל כולנו מצדיעים לשלומי שלמה ושחקניו על הסיבוב הראשון המדהים שהם עשו. צפרירים ניצחה את בני יצ'אלאל 2-0 משערים של מיכאל צ'יקשוילי ועזרא בוזגלו ומסיימת כאלופת החורף.

 

נבחרת המחזור:
שוער- שחר גרבובסקי (צפרירים חולון)- 8 פעמים העונה שמר שחר על שער נקי וגם הפעם נגד בני יצ'אלאל עמד מול כל מבחן של חלוצי בני יצ'אלאל.
מגן- מאור דוז (מכבי באר יעקב)- המגן המצוין חוזר מפציעה ועוזר לקבוצתו לנצח. מאור מגן התקפי מהטובים בליגה אך פציעות מונעות ממנו לשחק באופן רצוף.
מגן- אלירז יהודה (שיכון המזרח)- פעם שנייה ברציפות אנחנו נותנים לאלירז להיות בנבחרת המחזור והסיבה היא יציבות ויכולת טובה נגד נחלת יהודה.
בלם- שי גבאי (מכבי באר יעקב)- יכולת טובה של הבלם המנוסה וגם הבקעת שער נותנת לגבאי מקום בנבחרת המחזור.

 

שי גבאי, שער ויכולת מצויינת במחזור האחרון (צילום: לירן דורף)


בלם- חיים אלקיים (עירוני בית שמש)- עוד בלם מנוסה הציג יכולת טובה בניצחון קבוצתו על צעירי רהט, בנוסף חיים הבקיע מהנקודה הלבנה.
קשר- מיקי צ'קישווילי (צפרירים חולון)-הקשר האחורי של צפרירים חולון תוצר מחלקת הנוער מאייש את עמדת הקשר האחורי בקבוצה החולונית ובנוסף למשחק המצוין קינח בגול מהאוויר היישר לחיבורים!
קשר- בוגלה טדרוס (מעלה אדומים)- משחק מצוין של הקשר שניווט את הקישור ועזר במשחק ההגנה.
קשר- דוד קנבסקי (מכבי באר יעקב)- יכולת טובה ויציבה של הקשר ההורס של מכבי באר יעקב עזרה לקבוצתו לשמור על שער נקי.
קשר- אייל גנלי (שיכון המזרח)- משחק טוב של הקשר הצעיר שהטריד את הגנת נחלת יהודה ללא הפסקה. 

 

אייל גלני, הטריד את הגנת נחלה ללא הרף. (צילום: אשר חיים שלומי)

 

חלוץ- דודו ביטון (שיכון המזרח)- צמד שערים של החלוץ המצוין מקפיצה את מספר הכיבושים שלו עד כה ל- 16 כיבושים.
חלוץ- אמיר אלפיניש (הפועל רהט)- צמד שערים, שבוע שני ברציפות לחלוץ המצוין של הפועל רהט שעוזר לקבוצתו בתיקו נגד עירוני מודיעין.

 

השחקן מצטיין של המחזור:
אמיר אלפיניש (הפועל רהט)- שבוע שלישי ברציפות שאמיר מבקיע ועוזר לקבוצתו במאבקי התחתית. בשני המחזורים האחרונים הבקיע צמד שהאחרון עזר לקבוצתו נגד עירוני מודיעין. אתר גולר1 יודע להעריך גם שחקנים שלא שומעים עליהם ומגיע להם קרדיט על היכולת הטובה שהם מגלים.


מאמן המחזור:
מורדי וקנין (עירוני בית שמש)- עם תקציב נמוך מצליח מורדי להוביל את עירוני בית שמש למרכז הטבלה אחרי ניצחון חשוב נגד צעירי רהט. יישר כוח.

 

מורדי וקנין, למרות התקציב הנמוך עושה עבודה יפה בבית שמש (צילום: לירון דורף)


מאכזבת המחזור:
עירוני מודיעין - מאכזבת המחזור בפעם השנייה ברציפות מהסיבה הפשוטה תקציב גדול תוצאות לא טובות. הסיבה העיקרית להפסדים בשבועות האחרונים זוהי פציעתו של מלך השערים בליגות הנמוכות, כפיר מלול. אבל יחד עם זאת, קבוצה כמו מודיעין חייבת למצוא תחליף הולם לכפיר. ולא יכול להיות שכפיר חסר הקבוצה לא מתפקדת. למרות שכפיר שחקן מצויין הקבוצה חייבת להיערך לפציעתו. והעיקר שיהיה בריא ויחזור למגרשים במהרה!

הוסף תגובה
תגובות