ליגה ב' דרום ב'- סיכום סיבוב

418 שערים הובקעו עד עכשיו ב-15 מחזורי ליגה, 27.8 שערים בממוצע בכל מחזור, 3.48 שערים בממוצע בכל משחק, זה הנתון הסטטיסטי של הליגה המרתקת והצמודה עד עכשיו בליגה ב' דרום ב'. מי קבוצת הסיבוב? מי מאמן הסיבוב? מי בנבחרת הסיבוב? מי מאכזבת? כל זאת בכתבה הבאה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-01-2013
  • 13:37

מצטייני הסיבוב

שוער

גרבובסקי שחר (בן 24) צפרירים חולון- השוער הצעיר של צפרירים, שנה שניה במועדון, היה לו חלק גדול בהשארות הקבוצה בליגה בעונה שעברה. והעונה, מציג עונה מצויינת,"ספג" רק  11 שערים בלבד (הכי מעט בליגה) . גדל במחלקת הנוער של מכבי הרצליה. מקרין הרבה שקט בהגנה, שחר אפשר להגיד עליו שהוא  שוער שמביא נקודות.
 

שחר גרבובסקי, שוער צעיר ומוכשר יש לצפרירים.  (צילום: אמיר דבי)

 

בלם

דור בן לולו (23) צפרירים חולון- הבלם הצעיר של צפרירים מוביל את קבוצתו לצמרת הטבלה. דור אמנם בלם צעיר, אבל משחק עם הרבה ניסיון. ההגנה של צפרירים ספגה הכי מעט שערים העונה (11) ומובילה את הטבלה. בנוסף דור כבש עד עכשיו שער בודד אחד. שחקן מהיר וטכני. לא ברור מה הוא עושה בליגה ב...
 

בלם

אורן רותם (35) נחלת יהודה- אחרי שעלה בעונה שעברה ליגה עם הפועל אזור הגיע הבלם הוותיק בשביל אותה מטרה, לעלות ליגה עם נחלת יהודה. אורן שומר על יציבות ומארגן את הקבוצה שלו בעבודה טובה ושקטה.
 

מגן

תומר מיארה (29) מכבי באר יעקב- לאחר הפתיחה הלא טובה של באר יעקב אחד השינויים היה הצבתו של תומר בעמדת המגן, תומר תרם מהיכולת ההגנתית שלו ועזר לייצב את ההגנה. בנוסף הוסיף המגן כמה בישולים ושמר על יכולת טובה.
 

מגן

אלירז יהודה (20) שיכון המזרח- אלירז המגן הצעיר, בנו של יהודה יהודה האגדי ששיחק גם הוא שנים רבות ויפות בשיכון המזרח, אלירז קיבל בירושה את הכוח הפיזי ורוח הלחימה שעוזרת לשיכון המזרח להיות בצמרת.
 

דודי בכר, כבש 12 ובישל לא מעט שערים. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

קשר

עזריאל פרידמן (19) גבעת זאב- המנוע הצעיר של גבעת זאב כבש עד כה 11 שערים, פיזי ומהיר עם הרבה לב ונשמה מוביל את קבוצתו למקום השני המפתיע.
 

קשר

איציק קדושים (22) צפרירים חולון- עוד צעיר מבית היוצר של מחלקות הנוער בצפרירים. שומר על יציבות ומארגן את המשחק של צפרירים, איציק כבש שער אחד עד כה ומקשר בין ההגנה להתקפה. קשר דינמי. יודע לבשל וגם להוציא כדורים קדימה להתקפה. ויחד עם זאת לא שוכח לעזור למשחק ההגנה של צפרירים. 

 

קשר

דודי בכר (33) נחלת יהודה- הברומטר של נחלת יהודה שמוביל את נחלת לצמרת. דודי מביא המון ניסיון ומנהיגות ובנוסף כבש עד כה 12 שערים ועוד מספר לא קטן של בישולים. אין ספק שדודי בכר בכושר מעולה והקבוצה תלויה בכושר שלו.
 

קשר

איציק גור (35) גבעת זאב- בין כל הצעירים של גבעת זאב נמצא הוותיק בחבורה שעושה עד עתה עונה מצוינת, איציק כבש 10 שערים ומוביל את ההתקפה של גבעת זאב להישג מדהים ומקום שני בטבלה.
 

דודו ביטון, חלוצה של שיכון המזרח. כבש 16 שערים. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

חלוץ

דודו ביטון (30) שיכון המזרח- המוציא לפועל של השיכון הגיע לקבוצה אחרי שעלה שנה לפני כן עם אזור לליגה א', דודי כבש עד כה 16 שערים והשיא היה במשחק בדימונה שם ניצחה השיכון בתוצאה 6-1, את כל השערים הבקיע דודו ביטון.
 

חלוץ

כפיר מלול (33) עירוני מודיעין- מלך שערי הליגה, הסקורר המצוין של מודיעין כבש 17 שערים עד עכשיו. כפיר ידוע כגולר ושחקן רחבה מעולה. חסרונו בגלל פציעה במשחקים האחרונים, היא הסיבה למצב הלא טוב שאליו נקלעה עירוני מודיעין.

 

קבוצת הסיבוב
צפרירים חולון-
הקבוצה המצוינת של צפרירים מובילה את הטבלה בצדק, 11 ניצחונות, 3 תיקו , הפסד 1, יחס שערים 11-27 , זה המאזן של הקבוצה הצעירה והתוססת של צפרירים שמובילה את הטבלה וכל זה עם תקציב נמוך בהרבה משאר קבוצות הצמרת.
 

 

שלומי שלמה, איך בנה קבוצה לעליה ללא תקציב. כל הכבוד!

  

מאמן הסיבוב
שלומי שלמה (צפרירים חולון
)- אין ספק ששלומי עושה פלאים עד כה עם הקבוצה שלו , השחקנים ממושמעים טקטית ונלחמים, כל הקרדיט מגיע לשלומי שבסך הכל רצה להישאר בליגה. התחילח את דרכו במחלקת הנוער של חולון. אימן בנערים. עבר לאמן בהכוח ר"ג. משם קיבל את משרת הנוער של צפרירים בעונה שעברה. משם "הוקפץ" לבוגרים והשאיר אותם בליגה. ללא ספק מסלול מרשים. שהשנה "מקבל" את התגמול שמגיע לו...כל הכבוד!

  

שחקן הסיבוב
כפיר מלול (עירוני מודיעין)-
בחרנו בכפיר מהסיבה הפשוטה 17 שערים בסיבוב, יכולת טובה בכל המשחקים שהוא שיחק ולמרות שהקבוצה שלו קצת נחלשה בתקופה האחרונה כפיר שמר על יציבות וניצח משחקים כמעט לבד.

 

הקבוצה המפתיעה
ביתר גבעת זאב-
המאמן שלומי עמר מפתיעה את כל הליגה ונמצא במקום השני בטבלה, חברה צעירים שרצים ועובדים כמו חיילים ומפתיעים את כל הקבוצות הגדולות.
  

הקבוצה המאכזבת
הפועל מרחבים-
המאמן דודו חפר קיבל את המפתחות כדי להוביל את אחת הקבוצות הוותיקות בליגה לעוד עונה בצמרת, סגל שחקנים טוב, תקציב ראוי, ואת מלך שערי הליגה בעונה שעברה אייל דייו, הקבוצה נמצאת במקום ה-12 המאכזב ומתמודדת נגד הירידה.
 

 

כפיר מלול, כוכב הסיבוב. 17 שערים. שווה לליגה א לפחות! (צילום: פזי שינדלר)

  

לסיום: בליגה שהמקום הראשון עולה אוטומטית ומקומות 2-5 יתמודדו במשחקי מבחן ובתחתית הקבוצה שתסיים במקום האחרון תרד ליגה ומקומות 12-15 יתמודדו במשחקי מבחן נגד הירידה עושה את הסיבוב השני מעניין ומרתק מהסיבה, שכל הליגה צפופה ושווה ואין משחק קל או בטוח.
  

חמש השאלות של גולר1
1.האם שלומי שלמה (צפרירים חולון) והסגל הצעיר והלא מנוסה שלו יכול להמשיך להוביל את הליגה עד הסוף?
2. האם עירוני מודיעין תחזור לעצמה ותגיע לצמרת הגבוהה?
3.איפה יסיימו הקבוצות שהמטרה שלהן הייתה לעלות ליגה בתחילת העונה, כמו מכבי באר יעקב, הפועל נחלת יהודה, שיכון המזרח, עירוני נתיבות?
4. איזה מאמן יפוטר או יתפטר ראשון?
5.מי יעמוד בלחץ הפיזי והמנטלי בשלבים המכריעים של העונה?
את כל שתשובות והסיכומים נעשה בסוף העונה. בהצלחה לכולם.

הוסף תגובה
תגובות