הנסיך הקטן

שכון המזרח מנצחת 2-0 את צפרירים אחרי משחק גדול של דניאל קריטי עם שני בישולים יפים שלו אשר משאירים את 3 הנקודות בביתם. לאחר סיבוב חלומי, צפרירים מאבדת את הנקודות אך נשארת במקום הראשון

  • על ידי: שלמה אשר- חיים
  • 19-01-2013
  • 10:48

כ-350 אוהדים הגיעו (ו') למגרש הטניס של השכון, לפתיחת הסיבוב השני במסגרת ליגה ב׳ דרום ב׳ במחזור ה-16 לדו קרב בצמרת הטבלה שכון נגד צפרירים. במפגש הקודם, שתי הקבוצות נפגשו במחזור פתיחת העונה של הליגה בחולון והמשחק הסתיים בתיקו (1-1) מי היה מאמין שנמצא אותם לאחר הסיבוב, מתמודדים ראש בראש על העלייה.

 

צופים רבים הגיעו למשחק. (צילום: שלמה אשר-חיים)


השכון חוזרים הביתה, אחרי פגרה של שבוע לאחר ניצחון גדול מול נחלת יהודה ראשל״צ (3-1) במחזור הקודם. מאמן הקבוצה, עופר בכר, רוצה לנצח ולהפתיע את מולכת הטבלה.

           
לעומת זאת חולון, (מוליכת הטבלה) חוזרת לליגה אחרי שבמחזור הקודם ניצחו 2-0 את בני רחובות. מאמן צפרירים, שלומי שלמה, רוצה להמשיך את הסיבוב המופלא ולהגדיל את פער הנקודות בטבלה.

 

לחיצת ידיים בין שתי הקבוצות. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

חולון מתכוננים. (צילום:שלמה אשר חיים)

 

סאחר הבעלים של השכון עם מנהל המקצועי של עירוני ראשל"צ, רוני בר און צופים במשחק. (צילום: שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-3 התקפה ראשונה של חולון. איציק קדושים, בועט מחוץ לרחבה אבל ההגנה של השכון חוסמת את הכדור.

 

הפצצה של קידושים. (צילום:שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-7 שוב חולון. איציק קדושים, מרים כדור קרן לעברו של גיל סטאר, האחרון שולח רגל ומרחיק את הכדור, אבל טל מנחם בועט מחוץ למסגרת.

 

קדושים מרים. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

בעיטה מסוכנת של מנחם. (צילום: שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-23 התקפה ראשונה של השכון. דניאל קריטי, נוגח לעבר הרחבה אבל דניאל כהן מפספס את הכדור.

 

השופט עידן אלמלם, מזהיר את שוער צפרירים, עמרי בן דוד. (צילום: שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-24 השכון כמעט כובשת. דודו ביטון מגיע אל הכדור, בועט אבל השוער גרבוביסקי לוקח את הכדור. הצלה גדולה של שוערה של צפרירים.

 

אחרי כמה שניות, כדור מהיר של שחר גרבוביסקי לעבר חיים ירמיהו, הכדור נוחת ברגלו, ירמיהו מניף את הרגל אבל בועט לשמיים.


בדקה ה-26 מיכאל רובינוב בועט בתוך הרחבה, אבל בן דוד הודף ושחקני השכון יוצאים להתקפה חדשה.


בדקה ה-31 קרן לחולון. ציון רחמים מרים, בן דוד הודף, ויוני מעוז מגיע אל הריבאונד ובועט חזק אבל הכדור בידיים של בן דוד.
 

  

בן דוד הודף. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

מעוז בועט חלש לשער. (צילום :שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-33 כרטיס אדום לצפרירים. יוני מעוז מקבל כרטיס צהוב שני (לאחר עבירה טיפשית) ורואה את האדום  לאחר שלטענת השופט, משך בחולצתו של דניאל קריטי. צפרירים נשארת ב-10 שחקנים למשך המשחק.

 

מעוז רואה את האדום ויוצא. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-40 מיכאל רובינוב מחולון בועט חזק ושטוח לעבר השער, אבל הכדור בחוץ.
 

בדקה ה-45 הרמת קרן לעבר רחבת חולון, דודו ביטון בועט אבל הכדור פוגע בקורה.


סיום המחצית הראשונה 0-0 די משעמם בין שתי הקבוצות, לשכון יש יתרון אחרי ההרחקה שקיבלה חולון ושכון חייבת לנצל את היתרון במספר השחקנים גם על לוח התוצאות. תפרירים צריכה להיות יותר זהירה, אך היא בהחלט יכולה להבקיע.

 
המחצית השנייה נפתחה עם שער לשכון בדקה ה-51.כובש השער, משה משען אחרי הרמת כדור חופשי נדירה של דניאל קריטיף מסובב את הכדור לעבר השער ומשען נוגח קלות, מסיט את הכדור והכדור ברשת, 1-0 לשכון על צפרירים.

 

קריטי מבשל ומשען כובש. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

משען רץ לעבר הקהל. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

והקהל נותן לו אהבה. (צילום: שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-57 שוב שכון. דניאל קריטי בועט מחוץ הרחבה, אבל הוא בועט לשמיים.

 

קריטי בועט לשמיים. (צילום: שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-58 דודו ביטון נוגח לעבר השער, אבל הכדור יוצא החוצה.


בדקה ה-65 גיל סטאר מהשכון בועט פצצה לשער, אבל השוער גרבוביסקי נותן הדיפה גדולה.


בדקה ה-69 החמצה גדולה של זאידה טרינק, אחרי מסירה גדולה לעומק הרחבה של ביטון, וטרינק בועט אבל הכדור לא נכנס.

 

טרינק לא מאמין שהכדור לא נכנס. (צילום: שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-70 שער שני לשכון. כובש השער, ג'קי נתן, אחרי מסירה יפה של דניאל קריטי בים שחקני ההגנה הצפרירית, נתן רץ אל הכדור ומגלגל אותו לרשת. 2-0 לשכון על חולון שלא במשחק היום.

 

נתן כובש וביטון נותן לו כבוד. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

כל שחקני השכון באים לברך את נתן. (צילום: שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-77 שוב שכון. ניר דדון מרים לרחבת השער של חולון, אדיר שערבני בועט מהאוויר אבל הכדור טס לשמיים.


בדקה ה-80 חולון כמעט מצמקת. עידן כהן מגיע מול השער ובועט, אבל בן דוד לוקח בקלות.


בדקה ה- 92 חולון בהזדמנות האחרונה של המשחק. נדב לוי בועט חזק לשער, אבל הכדור בחוץ.


שריקת הסיום הגיעה, השכון מנצחת 2-0 את חולון ופותחת את הסיבוב השני של הליגה ברגל ימי,ן מצמקת את הפער בטבלה ועולה למקום השני בליגה. למרות ההפסד, צפרירים נשארת עדיין במקום הראשון, אך בשבוע הבא מצפה לה משחק קשה נגד באר יעקב, קל זה לא יהיה.

 

השחקנים מודים לקהל שלהם. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

מאמן שכון המזרח, עופר בכר, שמח אחרי הניצחון ואמר: "ב-20 הדקות הראשונות של המשחק לא נכנסנו למשחק, אבל כשנכנסו למשחק התחלנו להניע את הכדור לא הידרדרנו למשחק שלהם. כל הקבוצות שבאו מולנו, מעיפות את הכדורים למעלה ואנחנו עובדים על זה כול השבוע איך להתמודד עם זה. בחצי השני, השחקנים שלי "עפו על מגרש" והגענו ל-6 מצבים להבקעת שער.

לסיכום, צפרירים היא קבוצה שסוגרת טוב מאוד, עומדת טוב, והיה לנו קשה לפתןח אותם. ההרחקה שהייתה עזרה לנו, אך גם בלי ההרחקה היינו מנצחים כי הגולים היום באים בצרורות".

 

לקראת המשחק הבא נגד באר שבע, אמר בכר: "אנחנו יוצאים לבאר שבע שיהיה לנו משחק קשה, אבל יש לי קבוצה טובה, חזקה, שהתחברה יוצא מן הכלל. יש פה ילדים שיש להם כישרון טוב והם באו אלי ואני יוציא מהם את הכישרון הזה. עם זה גקי', גנילי, קריטי ,אלירז וכו'... יש כאן שחקנים צעירים וגם מבוגרים שמשחקים ביחד ואני מרוצה מזה מאוד".

 

עופר בכר: "גם בלי ההרחקה היינו מנצחים כי הגולים היום באים בצורת אחרת".(צילום: שלמה אשר-חיים)

 

על השחקן המצטיין במגרש, דניאל קריטי, אמר : "דניאל זה שחקן שאני גידלתי במכבי ת"א ועיצבתי אותו ואת האופי שלו בתור שחקן כדורגל, ואני מודה ואומר תודה לכולם על זה שלא לקחו אותו כי זה ילד שצריך לממש את הפוטנציאל שלו ופה הוא יעשה זאת. יש ילדים שצריך לדעת לחבק אותם, ויש פה את כל הילדים מאור פלג עד גיא את כולם אני מחבק ואוהב".

 

בכר וקריטי מתחבקים: "דניאל זה שחקן שאני גידלתי במכבי ת"א ועיצבתי אותו". (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

מאמן צפרירים חולון, שלומי שלמה, היה מאוכזב בסיום ואמר: "ידוע לנו שאם לא נתחזק, לא נוכל לשרוד בליגה", מדגיש. "למרות שבסיבוב הקודם עשינו עבודה טובה, ללא כסף, השחקנים נתנו 200% וזה נכון שאין לנו חיזוק מבחינה כלכלית אבל זה מה שידענו מתחילת העונה. לא ציפינו להיות במקום הזה. אני שמח שיש לי קבוצה כזאתי, שלשחקנים יש לב ונשמה ועכשיו אנחנו מסתכלים למשחק הבא כי לא בוכים על חלב שנשפך".

 

לקראת המשחק הבא נגד באר יעקב מצמרת הטבלה הגיב: "במחזור הבא, אנחנו חוזרים לחולון ומארחים את באר יעקב. אנחנו מתכוננים למשחק הזה בדיוק כמו מול כל קבוצה, ואין פה עדיפות. למרות ההפסד היום אנחנו עדין במקום הראשון, חשוב להגיד שהקבוצה עושה השנה דבר בלתי יאומן, הממוצע של השחקנים הוא 20-21 וזה דבר מדהים. אני חושב שאם היום לא היו מרחקים לנו שחקן, אז אני לא יודע איך היה נראה המשחק. ההרחקה שינתה לנו את המשחק, שיחקנו מול קבוצה טובה וחזקה ובשבוע הבא באר יעקב באים לחולון ואנחנו נתכונן בהתאם כמו לכל משחק".

 

שלומי שלמה: "ההרחקה שינתה לנו את המשחק, שיחקנו מול קבוצה טובה וחזקה (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

השחקן המצטיין  של השכון ושל המשחק, דניאל קריטי התרגש: "תודה רבה על הפרגון, אבל אני לא מסתכל על זה. אני מסתכל על מה שהקבוצה עשתה ולא מה שאני עושה. אני משתדל להביא את מה שאני יכול להביא משבוע לשבוע, ואני שמח שניצחנו. צימצמנו את הפער בצמרת, ואנחנו מכוונים גבוה בקבוצה הזאת".

 

שאלנו את דניאל, האם הוא חושב שהוא מתאים לרמות הגבוהות. דניאל הצטנע: "אני לא חושב על הרמות הגבוהות, אני כרגע רק חושב על הקבוצה שלי שנקראת מ.ס שכון המזרח ולא מעניין אותי מה יהיה הלאה. אני קודם מסתכל מה שאני נותן לקבוצה שלי ואז אני יכול להרשות לעצמי להסתכל קדימה למה כי אני עוד צעיר ויש לי עוד דרך ארוכה לפניי".
 

דניאל קריטי עם דודו ביטון, חוגגים את הניצחון. (צילום: שלמה אשר-חיים)

הוסף תגובה
תגובות