סיכום מחזור 16 ליגה ב' דרום ב'

ליגה ב' דרום ב' ממשיכה לספק לנו דרמות, מתח, והכי חשוב צפיפות בצמרת, המרחק מהמקום הראשון למקום השביעי הוא רק 6 נקודות. צפרירים חולון ממשיכה להוביל את הטבלה למרות ההפסד שלה לשיכון המזרח. מי יהיה בנבחרת המחזור? מי המצטיינים? ומי ממשיכה לאכזב? הכל בכתבה הבאה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 22-01-2013
  • 08:37

מ.ס שיכון המזרח היא הקבוצה הלוהטת של הליגה לאחר שניצחה את מובילת הטבלה צפרירים חולון בתוצאה 2-0, חניכיו של עופר בכר הצליחו לטפס עד למקום השני בטבלה. אחרי מחצית מאופסת והרחקה בכרטיס אדום של יהונתן מעוז מצפרירים, עלו במחצית השנייה שחקני השיכון ובעזרת שערים של משה משען וג'קי נתן ניצחו את המשחק והנחילו הפסד שני העונה לשלומי שלמה ושחקניו.

 

חגיגה בשיכון מול המובילה מחולון.(צילום: שלמה אשר חיים)

 

לא הרחק משם אצל השכנה מבאר יעקב, התקיים עוד משחק צמרת מעניין בין מכבי באר יעקב להפועל נחלת יהודה, למרות התיקו 0-0, התפתח משחק טוב עם הרבה הזדמנויות לשתי הקבוצות, אבל השיא הגיע בדקה ה- 87, בעיטת עונשין מ- 11 מטר לזכות באר יעקב לאחר נגיעת יד ברחבה של ניר אבו מנחלת יהודה, עוז שמאי המקומי בעט את הפנדל אך חיים קאופמן שוער נחלת יהודה הדף מצוין והשאיר את התוצאה מאופסת וחלוקת נקודות.

 

חיים קאופמן, עצר פנדל והשאיר את התוצאה מאופסת (צילום: גיא חזקיהו)


עוד תיקו אפס, שזה די נדיר בליגה הזאת הסתיים בין מעלה אדומים לגבעת זאב, זה היה סוג של דרבי בין הקבוצות וגם מפגש מעניין בין אלעד יונה מגבעת זאב לבין החברים שלו ממעלה אדומים שאיתם שיחק רק בתחילת העונה, חלוקת נקודות צודקת מורידה את גבעת זאב מהמקום השני.
עירוני מודיעין חזרה לנצח על חשבונה של צעירי רהט שמאבדת גובהה במשחקים האחרונים, גור גלעד, כפיר מלול, ואסף דיין הם הכובשים לזכות קבוצתם ומחזירים את עירוני מודיעין לתמונת הצמרת הצפופה.

 

כפיר מלול, אומנם כבש אבל נפצע בברך וייעדר כחודש (צילום: פזי שנידלר)


עירוני נתיבות גם חזק במאבקי העלייה לאחר ניצחון דחוק 1-0 על הפועל רהט מהתחתית. מרקו חזן הבקיע במחצית השנייה ונתן 3 נקודות חשובות למאמנו דני וקנין ומרחק 3 נקודות מהמוליכה.
בני יצ'אלאל ניצחה את מ.ס באר שבע המתפרקת בתוצאה 5-2, אמיר קרברט, צגהון דניאל, עדן שרביט ועוד צמד של דוד כבדה הם הכובשים לזכות יצ'אלאל, אלמוג לוי וירין ביטון כבשו לזכות מ.מ באר שבע שיורדת למקום האחרון בטבלה.

 

(צילום: אנס אבודעבס)


מ.ס דימונה אירחה למשחק תחתית את עירוני בית שמש וקיוותה להמשיך את המומנטום החיובי שלהם לאחר שניצחו בשני המשחקים האחרונים, אבל מולם התייצבו שחקני עירוני בית שמש שניצחו אותם בתוצאה 2-1, אלירן כהן ודידו שמעון כבשו לבית שמש, שלומי דאלי המקומי רק צימק לקראת סיום.

 

הפועל מרחבים אירחה את בני יהוד החלשה בתקווה לנצח ולצאת מהמשבר שבו הם נמצאים, אצל מרחבים תקוות לחוד ותוצאות לחוד, רועי טקין מיהוד העלה את בני יהוד ליתרון מפתיע, אך שער שוויון של אדיר אלבז חילק את הנקודות.


נבחרת המחזור


שוער:

חיים קאופמן (נחלת יהודה)- משחק טוב של קאופמן העניק לנחלת נקודה במשחק הצמרת נגד באר יעקב, השיא היה עצירת פנדל בדקה ה- 87.


מגן:

אלון זבולון (בני יצ'אלאל)- אלון חוזר לכושר ושיחק מצוין, בונה את ההתקפות של יצ'אלאל מהאגף השמאלי ובישל שער.

 

אלון זבולון, אחד השחקנים הוותיקים והטובים בליגה.(צילום: גיא חזקיהו)


מגן:

אוהד פחימה (עירוני מודיעין)- המגן המוכשר של מודיעין שומר על יציבות ושיחק טוב בניצחון החשוב של מודיעין נגד צעירי רהט.


בלם:

משה משען (שיכון המזרח)- שוב הצליח משה משען לשמור על ההגנה מספיגה והנהיג את קבוצתו, בנוסף כבש שער יפה שנתן יתרון לשיכון המזרח במשחק הצמרת נגד צפרירים חולון.


בלם:

שימי שמש (גבעת זאב)- משחק ללא פשרות של הבלם הצעיר של גבעת זאב שהיה בכל מקום בתיקו נגד מעלה אדומים.


קשר:

דוד כבדה (בני יצ'אלאל)- צמד שערים של הקשר המנוסה עזרו לקבוצתו לברוח מהתחתית ולהתבסס במרכז הטבלה.


קשר:

ניר דדון (שיכון המזרח)- ניר שיחק מצוין נגד צפרירים חולון, גם ניווט את המשחק וגם חילץ כדורים. ניר מוכיח שהוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה. שיכון עשו טוב כשהחתימו אותו.


קשר:

אלירן כהן (בית שמש)- שער יפה של החלוץ גדול המימדים של בית שמש נותן לקבוצתו קצת אויר בהמשך מאבקי התחתית.

 

אלירן כהן כובש בגדול...(צילום:שוס live)

קשר:

דניאל קריטי (שיכון המזרח)- משחק מעולה של דניאל נגד צפרירים, דניאל הטריד את ההגנה וגם הטריף את השיכון ביכולות הטכניות שלו.


חלוץ:

כפיר מלול (עירוני מודיעין)- הוא חזר (אחרי פציעה) וכבר כבש, היכולות של כפיר מול השער הוכיחו פעם נוספת שאסור להשאיר אותו לבד.


חלוץ:

איציק פרץ (עירוני נתיבות)- איציק אמנם נכנס כמחליף אך כך הוא בכל משחק של נתיבות, נכנס ועושה שינוי לטובה וגם את זה צריך לדעת להעריך.


השחקן המצטיין של המחזור
משה משען (שיכון המזרח)- בדרך כלל נבחרים שחקני התקפה שהבקיעו צמד או הצטיינו במשחקם, אבל הפעם בחרנו בבלם של השיכון שמאז שהגיע לקבוצה ההגנה התייצבה ומשה נותן שקט בחלק ההגנתי, בנוסף משה גם כבש בניצחון על צפרירים.

 

משה משען (בלבן), נותן שקט ויציבות בהגנת השיכון (צילום:לירן דורף)


מאמן המחזור
אפריים אינברום (בני יצ'אלאל)- בלי תקציב, בלי ציוד ראוי, וללא תנאים, מצליח אפריים לעשות את הבלתי יאומן ולקחת חבורה של שחקנים לוחמים שמובילים את יצ'אלאל למרכז הטבלה.


הקבוצה המאכזבת של המחזור
הפועל מרחבים- שוב בחרנו בקבוצה הדרומית שמאכזבת והשיא הוא תיקו ביתי נגד נועלת הטבלה בני יהוד.
 

הוסף תגובה
תגובות