אברם יצחק ויעקב

באר יעקב מנצחת 3-1 את מוליכת הטבלה צפרירים חולון ומצמקת את הפער בטבלה בקרב העלייה לליגה א' דרום.

  • על ידי: שלמה אשר- חיים
  • 28-01-2013
  • 08:13

כ-300 אוהדים מתוכם כיותר מ-100 ילדים ממחלקת הילדים של צפרירים חולון באו (ו') לאצטדיון חולון הישן למשחק צמרת במסגרת ליגה ב׳ דרום ב׳ מחזור 17. הפועל צפרירים חולון מארחת את מכבי באר יעקב ואם אתם זוכרים, בסיבוב הקודם שתי הקבוצות נפגשו והתוצאה הסתיימה בתיקו 3-3, כך שיש תקווה.

 

הקהל של חולון. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

הדור הבא של צפרירים, צועק חולניה עולה עולה. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

 השלט של הילדים שהכינו לשחקנים. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

צפרירים חוזרת הביתה אחרי הפסד 0-2 למ.ס שכון המזרח. מאמנה של חולון, שלומי שלמה, רוצה לנצח ולהישאר בראש צמרת הטבלה. לעומת באר יעקב, שמגיעה לחולון לאחר תיקו אפס מול נחלת יהודה בראשל״צ. המאמן שלהם, אבי דבח, רוצה לקחת את שלוש הנקודות מחולון ולצמק את הפער בטבלה.

 

שופטי המשחק. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

שחקני חולון מתכוננים. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

שחקני באר יעקב מתחממים. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

לחיצות ידים בין שתי הקבוצות. (צילום:שלמה אשר-חיים)


בדקה ה-19 התקפה ראשונה לבאר. עדי שקרוקה מקבל את הכדור אחרי הוצאת חוץ לתוך הרחבה, בועט לשער אבל חלש לידיים של השוער שחר גרבובסקי.

 

בדקה ה-30 שוב באר יעקב. אדיר מעודה בועט לעבר השער ואסף אהרונוב חוסם את הבעיטה, ומציל את חולון. חסימה יפה של אהרונוב.

 

בדקה ה-32 שקרוקה נכנס לתוך הרחבה של חולון, מוסר לארז ירימי שבועט חזק אבל השוער גרבובסקי, קולט את הכדור. איזה הצלה גדולה של גרבובסקי.

 

 גרבובסקי בהצלה ענקית. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

סיום המחצית הראשונה 0-0 בין שתי הקבוצות באר יעקב לוחצים יותר אבל לחולון יש הגנה טובה היום ונקווה שהמחצית שנייה טובה יותר עם מעט שערים.

 

בדקה ה- 50 המשאלה שלי התגשמה. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, באר יעקב כובשת. בעיטה חופשית של עדי שקרוקה, בועט לשער וגרבובסקי קולט את הכדור, אבל הוא משמיט. אדיר מעודה רץ על הריבאונד וכובש מקרוב .1-0 לבאר יעקב.

 

  מעודה כובש ומאושר. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

חברי הקבוצה מחבקים את מעודה. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-53 השני של הבאר. רמת קרן טובה, הכדור מגיע לאלירן מגול שבועט טיל מהאוויר חמישה מטרים מול השער וכובש. מגול נתן גול והעלה את הבאר ל- 2-0, האם חולון תחזור מזה?

 

מגול חוגג את השני עם החבר'ה. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-59 ארז ירימי בועט מזיות קשה לעבר השער כדי לנסות להפתיע את גרבובסקי, אבל בועט לרשת החיצונית.

בדקה ה-68 חולון מצמקת. טעות בהגנה של הבאר, דן ארביב הקדים את השוער אוהב אהרון מרים לתוך הרחבה לעבר אלירן שמש שבועט לשער, אבל למזלו הכדור פוגע בקורה ונכנס פנימה. 2-1 האם חולון תשווה?
 

שמש מצמק. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

בדקה ה-72 כמעט חולון משווה. דן ארביב מקבל מסירה לעומק הרחבה באחד על אחד מול אהרון, בועט אבל השוער של הבאר, קולט את הכדור.


בדקה ה-86 הגיע השלישי של היעקובים. דוד קנבסקני הורס את המתפרצת של חולון וגולש לעבר הכדור, חולן מאבדת את הכדור הכדור מגיע לאלירן מגול שדוהר לעבר הרחבה, משאיר לשרון מרציאנו שמגלגל את הכדור לרשת. 3-1 לבאר על חולוניה, שחתם את סיפור המשחק כולו.

 

מרציאנו כובש את השלישי. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

מרציאנו והחברים מאושרים. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

 

 


מגול,סהר ומאירה מרוצים מהניצחון. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

המאמן של חולון, שלומי שלמה, אמר בסיום המשחק אחרי ההפסד: "הפסדנו שוב, אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה למשחק הבא. שיחקנו מול קבוצה טובה ולדעתי אחת הקבוצות הטובות בליגה. אין לנו זמן למשוך את ההפסד, הפסדנו ואנחנו ממשיכים להסתכל הלאה לעבר המשחק  הבא".

 

שלומי ממשיך. "בשבוע הבא אנחנו נוסעים למרחבים למשחק חוץ, כל משחק בסוף שבוע קשה ואין קבוצה שהיא קלה. אנחנו נערכים בהתאם. היום נערכנו אבל קיבלנו גולים שאנחנו לא מקבלים אותם בדרך כלל וזה קורה. צריך להרים את הראש, להסתכל קדימה, חשוב להגיד שלא התחזקנו למרות שביקשתי להתחזק בשני שחקנים.זה אחת הבעיות, כל הקבוצות התחזקו ובגלל בעיות תקציב למרות שרציתי שנתחזק, לצערי זה לא קרה".

 

שלומי שלמה ":צריך להרים את הראש ומסתכלים קדימה למשחק הבא(צילום:שלמה אשר-חיים)


מאמן באר יעקב, אבי דבח, שמח בסיום ואמר: "ניצחנו היום קבוצה קשה שיש לה משחק הגנה טוב עם שחקנים צעירים ונמרצים ,ואני חושב מה שניצח היום זה הניסיון שלנו. השערים שאנחנו הבקענו בדקות יפות של המשחק, ואני שמח שניצחנו כי לא היה קל לשחק כאן. אנחנו צריכים לבוא כל משחק ולנצח בו, המשחקים בליגה מתחילים להיות קשים יותר ויותר ואני שמח שעברנו את המשוכה הזאת. מה שחשוב שהיום לקחנו את השלוש נקודות".

 

לקראת המחזור הבא הגיב: "במחזור הבא אנחנו משחקים מול מ.ס באר שבע, והמשחקים הולכים ונהיים קשים ולא משנה מול מי ואיפה אתה מתמודד. אלו קבוצות שנלחמות על החיים שלהם בתחתית, ויש קבוצות צמרת, ככה שהולך להיות קשה. אנחנו צריכים להיות מוכנים כמו שבאנו היום נוכל לנצח כל משחק".

 

אבי דבח: "מה שניצח היום זה הניסיון שלנו, והשערים שאנחנו הבקענו בדקות יפות של המשחק".

 

מבקיע השער השני, אלירן מגול, אחרי הניצחון אמר: "יש לנו עוד דרך ארוכה, יש לנו עוד 13-14 משחקים. ניצחנו את מולכת הטבלה וממשיכים בדרך שלנו כלפי מעלה".
 

מגול עם נאור ברקול. (צילום:שלמה אשר-חיים)

 

הוסף תגובה
תגובות