משחק נגד הרוח

מ.ס דימונה שממוקמת במקום ה- 12 בליגה התארחה במגרש הביתי של מ.ס שיכון המזרח מהמקום ה-5 בטבלה. שתי הקבוצות רוצות ניצחון אחרי המחזור הקודם בוא הן הפסידו נקודות ורוצות לחזור למסלול הניצחונות.

  • על ידי: יבגני צ'רניאבסקי
  • 18-02-2013
  • 19:00

כ-50 אוהדים הגיעו היום (יום שישי) לראשל"צ למגרש הביתי של שיכון המזרח לראות את המשחק המסקרן שעל פי הסיבוב הראשון, הבטיח לנו הרבה שערים. למ.ס דימונה היה חשבון פתוח עם שיכון המזרח עוד מהסיבוב הקודם, בו הם הובסו בביתם 6-1.


מהלך המשחק:
למרות הרוח החזקה שתי הקבוצות החלו לתקוף החל מהדקה הראשונה, כבר בדקה ה-7 דין בכר קיבל כדור מהאוויר, ובעט את הכדור כמה סנטימטרים מעל המשקוף.
בדקה ה-13, נגיעת יד של אור פלד ברחבה, והשופט אברהם יפתח שרק לפנדל לטובת דימונה, דויד סויסה ניגש לבעוט את הפנדל, אך עומרי בן דוד הדף את הכדור.
למרות החמצת הפנדל מ.ס. דימונה לא הפסיקה לתקוף את השער של שיכון המזרח, והיתה קרובה לכבוש את השער הראשון במשחק.
בדקה ה-20, בעיטה חופשית לזכות דימונה כ-35 מטרים מהשער, אולג פלגנדלר מגביה את הכדור לרחבה, שום שחקן לא נוגע בכדור והכדור נכנס פנימה, 1-0 לדימונה.


למרות הרוח החזקה, דימונה ממשיכה לתקוף, בדקה ה-36 טעות גדולה בהגנת השיכון, אלכס סלטיקוב מקבל את הכדור ובועט מ-7 מטר לקורה, הזדמנות גדולה של אלכס לעלות את התוצאה.
בדקה ה-42, כדור הגיע לראשו של דודו ביטון שנגח את הכדור שנראה שהולך מחוץ למסגרת, כך גם חשב השוער, אך הרוח שינתה את כיוון מעוף הכדור והכדור נחת ברשת, 1-1.

 

.דודו ביטון משווה את התוצאה (צילום: שלמה אשר חיים)


לא חולפת דקה, והשיכון היו קרובים לעשות מהפך, הרמה לרחבה וקריטי עושה מספרת מדהימה, אנחנו כמעט רואים את אחד השערים היפים העונה, אבל למזלו של אבו שחף שוער דימונה, הכדור הולך החוצה. והמחצית מסתיימת בשוויון 1-1.


שיכון פותחת בלחץ את המחצית השניה וכבר בדקה ה-49, נגיעת יד ברחבה של ערן סויסה, השופט שורק שוב לפנדל אבל הפעם לטובת שיכון המזרח.
מלך השערים של שיכון ושל הליגה, דודו ביטון ניגש לבעוט את הפנדל וכובש את השני שלו במשחק, 2-1 לשיכון המזרח שהופכת את התוצאה כבר בפתיחת המחצית השנייה.


בדקה ה-53, השיכון ממשיכה ללחוץ, כדור קרן שמגיע לראשו של דין שנוגח למשקוף.
דקה 61 מתפרצת מאגף ימין, כדור רוחב מצוין וניר דדון גולש מצוין לכדור הרוחב וכובש 3-1
לשיכון המזרח אחרי בישול מצוין של גילי.

 

שחקני השיכון חוגגים (צילום: שלמה אשר חיים)

 

הלחץ מתגבר כמו הרוח במשחק, והשיכון ממשיכה ללחוץ את השער של דימונה שהולכת אחורה,
בדקה ה-65 קריטי המהיר, מקבל כדור מהחצי ורץ לבד לעבר השער של דימונה כאשר כמעט כל השחקנים של דימונה נשארים בחצי של שיכון המזרח, קריטי מקפיץ את הכדור מעל השוער ומחטיא בסנטימטרים את השער ה-4 לקבוצתו.
בדקה ה-72, כדור קרן של שיכון המזרח, ניר דדון נוגח את הכדור לרשת וכובש את שערו השני במשחק וקובע 4-1 לשיכון המזרח.
נראה כאילו אנחנו מקבלים את ההילוך החוזר של הסיבוב הראשון דימונה שוב מתפרקת מול החניכים של עופר בכר.

בדקה ה-88, שוב השחקנים של דימונה חולמים ושיכון יוצאת למתפרצת מהירה, דודו ביטון מקפיץ את הכדור באלגנטיות מעל השוער וזה השלישי שלו במשחק וה-21 סה"כ העונה, 5-1 לשיכון המזרח.

 

השיכון שוב מביסים את דימונה (צילום: שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה-90, שוב נגיעת יד ברחבה ושוב אברהם יפתח שורק לפנדל, שלישי במשחק ושני לטובת מ.ס. דימונה, ערן סויסה כובש ומצמק ל 5-2. לאחר בעיטת הפנדל השופט כבר לא מחדש את המשחק ושורק מיד לסיום.


שיכון המזרח עולה למקום ה-3 בליגה אחרי ניצחון מוחץ ועם מומנטום מצוין להתברג בין שתי הראשונות,  במחזור הבא היא תפגוש במשחק חוץ קשה את בית"ר עירוני מעלה אדומים.

מצד השני מ.ס דימונה נשארת במקום ה-12 כמו לפני המשחק, ותנסה להוציא נקודות במחזור הבא בבית מול מכבי באר יעקב.


איש המשחק דודו ביטון התייחס בסיום למלכות השערים בליגה ולתשיעי שלו נגד דימונה:
"לגבי מלכות השערים זה משהו שאני רגיל אליו כי בשביל זה הביאו אותי לשיכון. ולגבי הגולים נגד דימונה זה משהו שיצא כך, יש שבוע שנכנס ויש שבוע שלא נכנס, נגד דימונה נכנס הכל וזה משהו מדהים להבקיע 9 שערים בעונה נגד קבוצה אחת. אבל צריך להזכיר שבלי החברים שלי והמאמן המצוין שלנו עופר בכר והבעלים שחר וישכר שדואגים שיהיה שקט מסביב כלום לא היה שווה ואם לא נשיג את המטרה שלנו בסוף העונה אז הגולים שלי יהיו רק למזכרת".
 

הוסף תגובה
תגובות