שוערים ופנדלים

סיפור המשחק בין מכבי באר יעקב לבין עירוני בית שמש היה, שלושה פנדלים שנעצרו על ידי שלושה שוערים שונים. מכבי באר יעקב אירחה את עירוני בית שמש למשחק במחזור ה- 20 של ליגה ב' דרום ב'. המשחק התקיים במגרש הסינטטי בסופרלנד עקב אי אישורו של המגרש בבאר יעקב. בסיום מנצחת מכבי באר יעקב 4-1 ונצמדת לצמרת במרחק של 4 נקודות מהמוליכות עירוני נתיבות ובית"ר גבעת זאב.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 18-02-2013
  • 07:19

כבר בפתיחת המשחק, לחצו שחקניו של אבי דבח את שער האורחים מבית שמש.

הלחץ הניב את השער הראשון כבר בדקה ה-7, כאשר אלירן מגול המצטיין במגרש בישל לעדי שקרוקה את שערו ה-5 העונה והתוצאה 1-0 לבאר יעקב.

 

 

שקרוקה כובש את שערו החמישי העונה (צילום: שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה-23, שרק השופט נסאסרה ואיל לפנדל לזכות בית שמש, חיים אלקיים הוותיק ניגש לבעוט והשוער אוהב אהרון הודף לקרן, באר יעקב עוד לא הספיקו לשמוח מהעצירה של הפנדל וארז זנתי השווה את התוצאה בבעיטה לפינה של אוהב אהרון והתוצאה 1-1.

בדקה ה-44, אלירן מגול שבישל את השער הראשון, מבקיע את השני לזכות באר יעקב ומעלה את המקומיים ליתרון 2-1 במחצית.

 

במחצית השנייה ניסו שחקני בית שמש לחזור למשחק, אך אדיר מעודה שחזר להרכב לאחר פציעה, מעלה בדקה ה-56 את באר יעקב ליתרון 3-1 מוצדק.

 

אדיר מעודה כובש השער השלישי לזכות באר יעקב (צילום: שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה-70, שוב פנדל הפעם לזכות מכבי באר יעקב לאחר שערן חדד הוכשל בתוך הרחבה ע"י השוער אילוז בן חור שראה את הכרטיס האדום, השוער המחליף של בית שמש עידן ישראל נכנס לשער ומולו ניגש שי גבאי כדי לבצע את הפנדל, בעיטה חזקה של גבאי לא מספיקה כדי להכניע את עידן ישראל שהודף את הכדור.

 

שי גבאי, בעיטת הפנדל נהדפה ע"י עידן ישראל השוער המחליף (צילום: שלמה אשר חיים)

 

בדקה ה-80, הגיע השער היפה במשחק לאחר חילופי מסירות בהתקפה של באר יעקב הגיע המחליף אלעד אברמסון וכבש את שערו הראשון העונה ומעלה את באר יעקב ליתרון מבטיח 4-1.

 

לקראת סיום, הוחלף שוער מכבי באר יעקב אוהב אהרון ע"י השוער הצעיר דולב פאר, עם כניסתו לשער שוב שרק השופט לפנדל בפעם השלישית במשחק, ובפעם השנייה לטובת בית שמש לאחר נגיעת יד בתוך הרחבה של חן נגאוקר. אלירן כהן ניגש לבצע את הבעיטה מהנקודה הלבנה, האם הפעם יש גול מהפנדל? לא ולא, דולב פאר מזנק לפינה ועוצר את הפנדל ומשאיר את התוצאה בעינה 4-1 למכבי באר יעקב בסיום.

 

אבי דבח, אף פעם לא ראיתי שלושה פנדלים שנעצרו ע"י שלושה שוערים שונים (צילום: שלמה אשר חיים)


אבי דבח מאמן מכבי באר יעקב אמר בסיום: "בקשר למשחק, אני שמח שניצחנו קבוצה טובה שלא קל לנצח אותה, אף פעם לא ראיתי ששלושה פנדלים נעצרו על ידי שלושה שוערים שונים. בקשר להמשך הליגה, למרות שזה נראה קשה להשיג את גבעת זאב ונתיבות אנחנו נמשיך עד הסוף ולא נוותר".
 

הוסף תגובה
תגובות