סיכום מחזור 20 ליגה ב' דרום ב'

עושה רושם, שבית"ר גבעת זאב ועירוני נתיבות הן הקבוצות שמצליחות לשמור על יציבות ולהוביל את הליגה יחדיו עם 45 נקודות, שתי הקבוצות הללו ניצחו בתוצאה דומה 4-0 את היריבות שלהן במחזור ה-20 של ליגה ב' דרום ב'. בעוד שלושה שבועות יפגשו השתיים למשחק העונה בגבעת זאב, בנוסף לשתי המוליכות, במרחק של 4 נקודות בלבד, נמצאות שלוש קבוצות, מכבי באר יעקב, צפרירים חולון, ומ.ס שיכון המזרח שעדיין מאמינות שהן מסוגלות להדביק את הפער. בתחתית עדיין נלחמות כמה קבוצות על הישארותן בליגה ובריחה מהמבחנים. מי יהיה בנבחרת המחזור? מי מצטיין? מי מאכזב? הכול בכתבה הבאה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 18-02-2013
  • 15:03

בית"ר גבעת זאב, יצאה למשחק שהיה אמור להיות קשה בגלל המצב אליו נקלעה הפועל מרחבים המאכזבת, אך שלומי עמר ושחקניו הביסו את מרחבים בביתם בתוצאה 4-0. יונתן קישיק, תמיר רבאח, אלעד יונה ומלך שערי הקבוצה עזריאל פרידמן כבשו לזכות גבעת זאב והמשיכו את המומנטום המצוין שלהם מהשבועות האחרונים.

 

קבוצתו של משה סלמי במומנטום מצויין (צילום: אנס אבודעבס)


עירוני נתיבות ניצחה באותה תוצאה 4-0 את הקבוצה שהייתה מעומדת רצינית לעלייה הפועל נחלת יהודה שמאבדת קצת גובהה בתקופה האחרונה. מרקו חזן, אורן פחימה וצמד של דודו פלס מעניקים נקודות חשובות לדני וקנין מאמן נתיבות שעושה עבודה שקטה וטובה בקבוצה המצוינת שלו. מנגד ציון עזרא מאמן נחלת יהודה עוד לא הרים ידיים וימשיך להיאבק עד הסוף כדי לנסות בכל זאת לממש את המטרות שלו ושל קבוצתו.


מ.ס שיכון המזרח חזרה למסלול הניצחונות על חשבונה של מ.ס דימונה לאחר שניצחה אותה בביתה 5-2, דודו ביטון ממשיך להוביל את טבלת מלך השערים עם 21 כיבושים לאחר שהוסיף למאזנו שלושער , ניר דדון כבש צמד משלו, מנגד לדימונה כבשו, אולג פלגנדלר וערן סויסה.

 

השיכון חזרה למסלול הניצחונות (צילום: שלמה אשר חיים)


עירוני מודיעין, עוד קבוצה שמאכזבת לאחר שדיברו שם בתחילת העונה על הרצון לעלות ליגה פגשה את צפרירים חולון הקבוצה המפתיעה של הליגה. שי מזרחי וכפיר מלול שחזר אחרי היעדרות ארוכה בגלל פציעה כבשו לזכות מודיעין, אלירן שמש ודור בן לולו עם גול בדקה ה-90, חילקו את הנקודות בין הקבוצות.

 

כפיר מלול, חזר מפציעה וחזר לכבוש. (צילום: פזי שינדלר)

 

מכבי באר יעקב במגרשה הביתי החדש, הסינטטי בסופרלנד אירחה את עירוני בית שמש, זה היה לא קל עבור שחקני באר יעקב לעבור את המשוכה הקשה , אך בכל זאת הצליחו חניכיו של אבי דבח לנצח בתוצאה 4-1 ולשמור על מרחק סביר מהמוליכות, עדי שקרוקה, אלירן מגול, אדיר מעודה ואלעד אברמסון כבשו לזכות באר יעקב כאשר ארז זנתי כבש את השער הבודד לזכות בית שמש. שימו לב, במשחק בין מכבי באר יעקב לעירוני בית שמש הוחמצו שלושה פנדלים, שניים על ידי חיים אלקיים ודידו שמעון שחקני בית שמש ואחד על ידי שי גבאי שחקן באר יעקב, ואת הפנדלים עצרו שלושה שוערים שונים.

 

קבוצתו של אבי דבח שומרת על מרחק סביר מהמוליכות (צילום: גיא חזקיהו)


בני יצ'אלאל אירחה למשחק מרכז טבלה את בית"ר מעלה אדומים, איציק עטיה העלה את מעלה אדומים ליתרון שהחזיק מעמד עד הדקה ה-86 אז השווה את התוצאה אמיר בלטה המקומי והקבוצות יתחלקו בנקודות.


צעירי רהט ניצחה את בני יהוד שלא מצליחה לנצח. בתוצאה 5-2, שי אזואלוס (שער עצמי), אוסמה אלקשאעלה, אקרם אלהוזייל וצמד של סלמאן הוזייל כבשו לזכות צעירי רהט, בועז אנקרי וגיל דן כבשו לבני יהוד.

 

בועז אנקרי, כבש את אחד השערים לזכות יהוד. מראה יכולת מצויינת. (צילום: פזי שינדלר)

 

הפועל רהט אירחה למשחק תחתית חשוב את מ.ס באר שבע וניצחה אותה בתוצאה 2-1, אופק שפיר והישאם אלעתמין כבשו לזכות צעירי רהט, רועי אברג'יל צימק.

 

נבחרת המחזור
שוער:
גנאדי וולקוב (עירוני נתיבות)-
הרבה ניסיון ויכולת טובה של גנאדי במשחק הצמרת נגד נחלת יהודה, במצבים שהגיעו חלוצי נחלת יהודה השוער הוותיק שמר על שערו ותרם לשקט בהגנה שלו.

 

גנאדי וולקוב, עם הרבה ניסיון ויכולת (צילום: דודו עמוס)


בלם:
שימי שמש (בית"ר גבעת זאב)-
משחק מצוין של הבלם החזק של גבעת זאב שעצר את חלוצי הפועל מרחבים.


בלם:
עידן סהר (מכבי באר יעקב)-
השחקן הצעיר של באר יעקב שוב היה במיטבו והנהיג את ההגנה של מכבי באר יעקב.

 

עידן סהר. השחקן הצעיר מבאר יעקב. הנהיג את ההגנה. (צילום: שלמה אשר חיים)


מגן:
אריאל גמון (עירוני נתיבות)-
משחק ללא פשרות של המגן המצוין של נתיבות שעשה עבודה טובה בהגנה וגם תמך בהתקפה.


מגן:
אופק שפיר (הפועל רהט)-
משחק טוב של אופק במשחק התחתית שהיה חשוב עבור קבוצתו נגד מ.ס באר שבע, בנוסף כבש אופק את השער הראשון.

 

אופק שפיר משחק הגנה טוב ושער במשחק התחתית החשוב.(צילום:אנס אבודעבס)

קשר:
דודו פלס (עירוני נתיבות)-
הקשר המצוין הנהיג את ההתקפה של נתיבות מול נחלת יהודה וכבש צמד.


קשר:
אלעד יונה (בית"ר גבעת זאב)-
משחק מצוין של הקשר ששומר על יציבות ומטריד את כל ההגנות בליגה עם היכולות הטכניות שלו.


קשר:
סלמאן הוזייל (צעירי רהט)-
צמד שערים של החלוץ המצוין של צעירי רהט מעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה.


קשר:
ניר דדון (מ.ס שיכון המזרח)-
שוב ניר כובש והפעם צמד שעוזר לקבוצתו בניצחון על מ.ס דימונה, ניר ניווט את המשחק של השיכון בצורה טובה.


חלוץ:
אלירן מגול (מכבי באר יעקב)-
משחק מעולה של החלוץ שמעלה את מאזנו ל-12 כיבושים ובנוסף בישל שער.


חלוץ:
דודו ביטון (מ.ס שיכון המזרח)-
שלושער של החלוץ המצוין של שיכון המזרח, מלך שערי הליגה עם 21 כיבושים.


השחקן המצטיין של המחזור
דודו פלס (עירוני נתיבות)-
דודו פלס (27) הצטיין נגד נחלת יהודה בישל שער וכבש צמד, היה המנוע של נתיבות והנהיג את הקישור של קבוצתו שנמצאת בצמרת הרבה בזכותו.

 

דודו פלס, שחקן המחזור שלנו (צילום:אנס אבודעבס)


מאמן המחזור
דני וקנין (עירוני נתיבות)-
שוב בחרנו בדני כמאמן המחזור מהסיבה הפשוטה, ניצחון גדול על נחלת יהודה בתוצאה 4-0, דני ממשיך בעבודה שקטה להחזיר את נתיבות למקום הראוי בשבילה ליגה א'.


הקבוצה המאכזבת
הפועל נחלת יהודה-
זה לא סוד שנחלת יהודה כיוונה בתחילת העונה לעבר המקום הראשון, תוצאות לא טובות בתקופה האחרונה והשיא תבוסה 4-0 לעירוני נתיבות במחזור האחרון "מעניקה" לנחלת את התואר הקבוצה המאכזבת של המחזור.
 

הוסף תגובה
תגובות