כמרחק נגיעה

מ.ס דימונה אירחה את מכבי באר יעקב למשחק חשוב לשתי הקבוצות שנמצאות במרחק נגיעה האחת מהצמרת והשנייה מהתחתית. בסיום ניצחון לבאר יעקב ושמרו על מרחק 4 נקודות מהמובילה עירוני נתיבות, מנגד ההפסד של דימונה מסבך אותה בתחתית.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-02-2013
  • 11:43

מכבי באר יעקב הגיעה לדימונה בידיעה שניצחון ישמור אותה במרחק סביר מהצמרת ובתקווה שהמוליכות יפסידו נקודות ואז חניכיו של אבי דבח יתקרבו למקום הראשון המיועד. כבר בפתיחה הראו מכבי באר יעקב את הנחישות שלהם ואת היכולות ההתקפיות המצוינות שלהם כאשר בדקה ה-5, בישל אלירן מגול בראשו לעבר אדיר מעודה שכבש את שערו השלישי במכבי באר יעקב ומעלה את האורחים ליתרון מהיר 1-0. בדקה ה- 25, שוב אלירן מגול מבשל הפעם לניסן לריס שבעט מהאוויר וקבע 2-0 למכבי באר יעקב שיורדת למחצית ביתרון מבטיח.
 

חגיגה של באר יעקב מול דימונה. (צילום: אשר חיים שלמה)

 

במחצית השנייה, כשנראה היה שמכבי באר יעקב תגדיל את התוצאה קרה בדיוק ההפך כאשר בדקה ה-55, המגן השמאלי של דימונה ערן סויסה בעט לפינת שערו של השוער אוהב אהרון וצימק את התוצאה 2-1 לבאר יעקב. בדקה ה- 68, ארז ירימי המצוין שנכנס מחליף כמה דקות לפני כן חלף על שני שחקני דימונה ומסר כדור רוחב מדויק לעברו של ערן חדד שבועט לפינה ומעלה את באר יעקב ליתרון 3-1 מוצדק. בדקה ה- 75, לאחר שבישל את השער השלישי הבקיע ארז ירימי את שערו ה-8 העונה ואת הרביעי לזכות באר יעקב שמנצחת בסיום 4-1 מוצדק.
 

אלירן מגול וערן חדד חוגגים עוד ניצחון. (צילום: אשר חיים שלמה)

 

מאמן מכבי באר יעקב אבי דבח אמר בסיום: "ניצחון חשוב להמשך הדרך בצמרת, נראה לי שיהיה קשה לעצור את נתיבות אבל אנחנו נמשיך לנסות להגיע למקום הראשון למרות שזה יהיה משימה קשה."

הוסף תגובה
תגובות