עדיין בתמונה

בני יצ'אלאל מתחתית הטבלה בליגה ב' מחוז דרום ב' אירחה את מכבי באר יעקב מהמקום השלישי בטבלה, חניכיו של אבי דבח אומנם ניצחו משער של עדי שקרוקה בבעיטה חופשית, אבל עדיין מרוחקים 4 נקודות מהמובילה נתיבות. אבי דבח, נשמע בסיום:"זה נראה גמור, אבל אנחנו לא נוותר עד הסוף"...

  • על ידי: מערכת "גולר 1"
  • 11-03-2013
  • 09:02

מכבי באר יעקב מהמקום השלישי בטבלה, יצאה למשחק קשה נגד בני יצ'אלאל בידיעה, שניצחון יכול לקרב אותה למקום הראשון בגלל משחק העונה שנערך בגבעת זאב בין בית"ר גבעת זאב השנייה בטבלה לעירוני נתיבות המובילה, ניצחון דחוק של מכבי באר יעקב 1-0 שימח את האורחים מבאר יעקב עד ששמעו על הניצחון של עירוני נתיבות 1-0 בדקה ה- 92, אז השמחה של אבי דבח וחניכיו התחלפה בעצב והמרחק מנתיבות נשאר על 4 נקודות.

 

שחקני באר יעקב בתדרוך אחרון. (צילום: אלירן ברנשטיין)

 

מכבי באר יעקב פתחה את המשחק בלחץ על שערו של רמי קרא וכבר בדקה ה-2 אדיר מעודה בעט חזק והכדור נהדף מהקורה החוצה.
בדקה ה- 18, התקפה יפה של באר יעקב כאשר ערן חדד חדר לרחבה ומסר לאלירן מגול שבעט לפינה אך השוער רמי קרא קלט את הכדור.
בדקה ה- 23, שרק השופט לבעיטה חופשית סמוך לרחבה לאחר נגיעת יד של בלם בני יצ'אלאל, עדי שקרוקה לקח את הבעיטה ובעט אל בין החיבורים וקבע 1-0 לזכות מכבי באר יעקב.
בדקה ה- 32, ביצע עוז שמאי האורח עבירה על דוד כבדה שלא נשאר חייב ודחף את עוז שמאי לעיני השופט שהרחיק אותו מיד בכרטיס אדום.
בדקה ה-40, ניסיון ראשון של בני יצ'אלאל להבקיע לאחר שהחלוץ המצוין יוני מנגיסטו בעט מרחוק אך השוער אוהב אהרון היה במקום והדף לקרן.
בדקה ה- 44, התקלות ראשים בין ערן חדד מבאר יעקב לבין אברהם שמעון מבני יצ'אלאל הדאיגה את שני הספסלים, אברהם שמעון הצליח לחזור למשחק ואילו ערן חדד הוחלף בגלל חשש לזעזוע מוח קל.
 

 

עדי שקרוקה בעוד אחת מאותן בעיטות אומן שלו. (צילום: אלירן ברנשטיין)

 

במחצית השנייה ניסו שחקני בני יצ'אלאל לחזור למשחק למרות הנחיתות המספרית, אך הגנה חזקה של מכבי באר יעקב מנעה כל ניסיון של המארחים.
בדקה ה- 78, כיף היה לראות את החילוף של מכבי באר יעקב, כאשר נכנס מוסא בן חיים, שעד לפני שבועיים היה מאמנה של מכבי שעריים מליגה א', במעט שמוסא שיחק אפשר היה לראות את הניסיון שלו שעזר למכבי באר יעקב לשמור על התוצאה עד הסיום ולנצח במשחק לא קל את בני יצ'אלאל בתוצאה 1-0.
 

 

בסיום המשחק, אפשר היה לראות את האכזבה על פניהם של שחקני באר יעקב, כאשר שמעו על הניצחון בדקה ה-92 של נתיבות בגבעת זאב, והמרחק בין מכבי באר יעקב שעולה למקום השני בטבלה לבין עירוני נתיבות המובילה נשאר על 4 נקודות.
 

מאמן מכבי באר יעקב אבי דבח אמר בסיום:" זה נראה גמור, אם נתיבות ניצחו בדקה ה- 92 את גבעת זאב בחוץ אז מגיע להם לעלות, אנחנו מבחינתנו נמשיך עד הסוף ולא נוותר."

הוסף תגובה
תגובות