סיכום מחזור 23 ליגה ב' דרום ב'

עירוני נתיבות מנצחת במשחק העונה את בית"ר גבעת זאב 1-0 בדקה ה-92 ועושה צעד ענק בחזרה לליגה א', מכבי באר יעקב עולה למקום השני לאחר ניצחון דחוק על בני יצ'אלאל ומרוחקת 4 נקודות מעירוני נתיבות. בתחתית, בני יהוד בדרכה חזרה לליגה ג' לאחר שהובסה בבאר שבע בתוצאה 6-1. מה היה לנו במחזור ה-23? מי הצטיין? מי בנבחרת? מי מאכזב? הכול בכתבה הבאה...

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 12-03-2013
  • 12:53

עירוני נתיבות התארחה אצל בית"ר גבעת זאב למשחק העונה, כאשר נתיבות במרחק של 4 נקודות מהגבעה, ובידיעה, שניצחון יסלול את דרכם של "הדרומיים" בחזרה לליגה א' משם ירדו בעונה שעברה. עד הדקה ה-92, נראה היה שהנקודות יתחלקו בין הקבוצות אך, אורן פחימה חשב אחרת, והבקיע את שער הניצחון, ונתן את האות לחגיגות של נתיבות ובשירה "ליגה א' ליגה א'".


מכבי באר יעקב, הדולקת אחרי נתיבות, יצאה למשחק קשה נגד בני יצ'אלאל שממוקמת במרכז הטבלה, עדי שקרוקה כבש במחצית הראשונה והעניק למאמנו אבי דבח נקודות חשובות להמשך הדרך.

 

שקרוקה נותן 3 נקודות יקרות לקבוצתו (צילום: שלמה אשר חיים)


צפרירים חולון אירחה את הפועל נחלת יהודה למשחק בידיעה, שהמפסידה יכולה להתרחק מהמקום החמישי שמוביל למשחקי המבחן לעלייה, דודי בכר מנחלת יהודה העלה את האורחים ליתרון, אך אלירן שמש וחיים ירמיהו הפכו את התוצאה ונתנו למאמנם שלומי שלמה נקודות חשובות להמשך המאבק בצמרת.

 

עירוני בית שמש אירחה את עירוני מודיעין במטרה לנצח ולברוח סופית ממאבקי התחתית. לאחר שכבר הובילה משער של נמרוד שמש, עירוני מודיעין הפכה את התוצאה וניצחה 2-1 משערים של ויטלי מטבייב (עצמי) וכפיר מלול שכובש את שערו ה-23 העונה.

 

כפיר מלול, כובש את שערו ה-23 העונה.(צילום:פזי שינדלר)

 

מ.ס שיכון המזרח, אירחה בביתה את צעירי רהט מהתחתית וניצחה אותה בתוצאה 1-0 משערו של מלך שערי הליגה דודו ביטון (24 שערים) , ושמרה על מרחק סביר מהצמרת.

 

במשחק תחתית חשוב בין מ.ס באר שבע לבני יהוד הביסה באר שבע 6-1 את נועלת הטבלה מיהוד והתרחקה עד למרחק של 8 נקודות מהמקום האחרון שם נמצאת בני יהוד שעושה את דרכה בחזרה לליגה ג'. דוד ועקנין עם שלושער, יניב לוי עם צמד ועוד אחד של רמי דודזאדה הם הכובשים לזכות באר שבע, ניר אייזיק רק צימק לזכות בני יהוד.

הפועל רהט המשתפרת, אירחה את מ.ס דימונה המסובכת בתחתית, והביסה אותה 4-0 משערים של אופק שפיר, אהרון אלמי, אלעתאיקה נאדר, ואלעתמין האשם, הפועל רהט מתרחקת 4 נקודות מהמקום שמוביל למשחקי המבחן נגד הירידה.

 

שחקני רהט חוגגים אחרי ניצחון גדול על דימונה..(צילום: יח"צ)


בית"ר מעלה אדומים שמתבססת במרכז הטבלה אירחה את הקבוצה המאכזבת של העונה הפועל מרחבים וניצחה אותה בתוצאה 5-2 כאשר ליאור סודמי וכפיר פרץ כבשו צמד, בוגלה טדרוס הוסיף אחד, ולמרחבים כבשו אייל דיין ואדיר אלבז.


נבחרת המחזור
שוער:
גנאדי וולקוב (עירוני נתיבות)-
משחק ענק של השוער הוותיק של עירוני נתיבות, שעצר כל הזדמנות של חלוצי גבעת זאב להבקיע וגם עצר פנדל במשחק העונה שבו ניצחה קבוצתו.


בלם:
אופק שפיר (הפועל רהט)-
משחק מעולה של הבלם שכבש והצטיין במשחק החשוב של הפועל רהט נגד דימונה.

 

משחק מצויין לבלם הפועל רהט, שחקן המחזור של אתר גולר1 (צילום:אנס אבודעבס)


בלם:
אייל עבד (עירוני נתיבות)-
משחק הגנה מצוין של אייל שהביא מהניסיון שלו ובלם כל ניסיון של חלוצי גבעת זאב.


מגן:
טרינק זאידה (שיכון המזרח)-
משחק טוב של המגן הצעיר של שיכון שהצטיין במשחק ניצחון של שיכון על צעירי רהט.

 

טרינק זאידה, משחק טוב למגן הצעיר של השיכון (צילום: ניר חורי)


מגן:
תומר מיארה (מכבי באר יעקב)-
משחק ללא פשרות של המגן המצוין של באר יעקב ששומר על יציבות.


קשר:
עידו ישראלי (עירוני מודיעין)-
עידו הנהיג את הקישור של מודיעין וחילץ המון כדורים בניצחון של קבוצתו שמתאוששת מהתקופה הלא טובה שהייתה לה בשבועות האחרונים.

 

עידו ישראלי (בלבן), קשר אחורי שחזר השנה מפציעה, מקומו בליגה גבוהה יותר  (צילום:לירן דורף)


קשר:
עדי שקרוקה (מכבי באר יעקב)-
אומן הבעיטות החופשיות חזר לכושר וכובש את שער הניצחון של מכבי באר יעקב על בני יצ'אלאל.


קשר:
אלירן שמש (צפרירים חולון)-
עונה מצוינת של אלירן שכובש שוב בניצחון על נחלת יהודה, וזה כבר שערו התשיעי העונה.


קשר:
נאדר אלעתיאקה (הפועל רהט)-
משחק מעולה של הקשר הצעיר של רהט שכבש שער יפה וניווט את המשחק של הפועל רהט.

 

נאדר אלעתיאקה עם שער יפה וניווט משחק מצויין (צילום:אנס אבודעבס)

 

חלוץ:
דודו ועקנין (מ.ס באר שבע)-
משחק מצוין של החלוץ שכבש שלושער במשחק התחתית החשוב של קבוצתו ועזר לה להתרחק מהמקום האחרון.


חלוץ:
אורן פחימה (עירוני נתיבות)-
אורן היה במקום הנכון ובזמן הנכון וכבש במשחק העונה בדקה ה- 92 את שער הניצחון הדרמתי לזכות נתיבות שעושה את הדרך חזרה לליגה א'.

 

אורן פחימה בשער דרמטי במשחק העונה (צילום: לירן דורף)


השחקן המצטיין של המחזור
אופק שפיר (הפועל רהט)-
מאז שעבר אופק להפועל רהט מקרית מלאכי, ההגנה של הפועל רהט התייצבה. אופק בסה"כ בן 20, אבל עוזר להפועל רהט לברוח מהתחתית, אופק הצטיין במשחק הניצחון נגד דימונה וגם כבש את שערו השלישי העונה.


מאמן המחזור
דני וקנין (עירוני נתיבות)- דני מוביל את עירוני נתיבות לליגה א' כפי שהבטיח בתחילת העונה. במשחק העונה, ניצחה קבוצתו את בית"ר גבעת זאב בתוספת הזמן, ודני הוא המנצח הגדול של המחזור לאחר שניהל את המשחק בחכמה והביא את הניסיון שלו לשחקניו.


הקבוצה המאכזבת של המחזור
בית"ר גבעת זאב-
אין ספק שבגבעת זאב עושים עונה מצוינת ומפתיעה, אבל ברגע שחניכיו של שלומי עמר הגיעו לרגע האמת והיו צריכים להתעלות על עצמם ולנצח בביתם את עירוני נתיבות, כנראה שהחוסר ניסיון של הצעירים בחבורה של שלומי עמר לא עמדו בלחץ והפסידו בתוספת הזמן.
 

הוסף תגובה
תגובות