פרידה טובה לשני הצדדים

ליאור סודמי חלוצה של בית"ר מעלה אדומים התראיין לאתר גולר1, סודמי מספר על העזיבה של רהט,מנסה לתת תשובות למי תרד ותעלה ומספק דעה על מצבה של מכבי שעריים מליגה א'.

  • על ידי: שחר שלגי
  • 14-03-2013
  • 13:34

ליאור סודמי חלוצה של בית"ר מעלה אדומים, הגיע אליה מהפועל רהט לפני שמונה מחזורים וכנראה שהצעד עשה את שלו, בשמונת המשחקים האחרונים הוא כבש חמישה שערים ובישל עוד שלושה.סודמי הוא אחד השחקנים ששיחק בכל הליגות בארץ מעירוני אשדוד (ליגת העל ב98-99) ועד העליות עם מ.ס קריית גת מליגה ג' עד ליגה ב', ושעריים בליגה א', ועוד מועדונים אחרים.

 

מה הסיבה שבגללה עזבת את הפועל רהט ?

"התחלנו מאוחר להתאמן ברהט, ועד המחזור השמיני אני והמאמן יו"ר ביקשנו להשתחרר מהחוזה לתקופה של חודש- חודש וחצי, בתקופה של המלחמה בנובמבר, היו פחות אימונים, באותה תקופה לקחתי איזה חודש לשמור על כושר אישי, בינתיים המאמן של מעלה אדומים התקשר אלי. אחרי חודש הפועל רהט עדיין לא התאוששו והמאמן החזיר אותי לשניים שלושה משחקים, בסוף הסיבוב החלטנו להיפרד, סה"כ לא היה לי רע ברהט. יש לי חברים שם אבל הרגשתי שאני לא ממצה את עצמי שם".

  

ליאור סודמי, אוהב לכבוש מול רהט. (צילום: אנס אבודעבס)

 

מה עובד בשבילך במעלה אדומים ולא עבד ברהט?

"לא התחברתי לרהט מבחינה מקצועית בלי להעליב אף אחד והחלטתי לעשות את השינוי הזה, החיבור במעלה אדומים מתבטא גם בסטטיסטיקה שלי עכשיו שמאז שהגעתי כבשתי 5 שערים ובישלתי שלושה שערים בשמונת המחזורים האחרונים".

 

מה המטרה של הקבוצה השנה?

"מעלה אדומים זה מקום מאוד קטן, כשהם הביאו אותי הם אמרו לי לנסות לעזור להם להישאר בליגה. אנחנו באים לשחק ספורטיבי ולתת מעצמנו 100 אחוז כל משחק. אני רוצה שיזכרו שמעלה אדומים ישחקו בצורה ספורטיביות עד סוף העונה ושאנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוהה.

 

מי לדעתך תרדנה ליגה ומי תעלה ליגה ?

"יהוד כבר בדרך הבטוחה כנראה לרדת, לדעתי בין כל הקבוצות שראיתי בתחתית מרחבים ודימונה צריכות להתעורר, ב"ש לדעתי בפורמה טובה והיא תישאר. בקשר לעולות לדעתי הקרב בין נתיבות לבאר יעקב יהיה עד הסוף".

 

שנה שעברה היית בשעריים אתה יכול לנסות להסביר מה קורה שם העונה? למה לא הולך להם?

"הם באו בציפיות גבוהות מדי, ליגה א' זה לא ליגה ב', יש הבדלי רמות, הם כנראה לא הפנימו שהם בליגה א' והם באו ביותר מדי התלהבות, עכשיו הם מודעים למה שצריך שם, אני חושב שהם היו צריכים לתת למוסא בן חיים להישאר אבל אני בהחלט מאחל להם בהצלחה ושהם יישארו ליגה.שעריים זה מועדון שחייב להיות בליגות יותר גבוהות ממה שהוא נמצא".
 

לסיכום כנראה שהפרידה עשתה טוב לשני הצדדים גם לסודמי ולמעלה אדומים וגם לרהט שמצליחה לא רע בעצמה מאז שנפרדו דרכם. 

הוסף תגובה
תגובות