לקראת משחקי היום:כל נקודה חשובה!

המחזור ה-23 בליגות א' שנדחה ברובו מיום שישי בשל מזג האוויר השרבי יושלם היום,כשלתוצאות במגרשים תהיה השלכות מכריעות הן במאבקי הצמרת והתחתית. במוקד:קטמון מארחת את בת ים,קרית גת-שערים,בצפון:טבריה-גלבוע,מעלות - מגדל העמק.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 15-03-2013
  • 08:50

 

 ליגה א' דרום:

במוקד משחקי יום שני יעמוד קרב הצמרת ב"טדי" בו תארח המוליכה הפועל קטמון את עירוני בת-ים הרביעית הרחוקה ממנה ב-7 נקודות. קטמון תנסה להתאושש מהפסד הבכורה במחזור החולף לקביליו יפו ולרשום נצחון בית משמעותי שיקרב אותה אל עבר השגת המטרה. בת ים מנגד יודעת כי נצחון ב"טדי" יכניס אותה חזק לתמונת המאבק על המקום הראשון ובמקרה של הפסד היא יכולה להתמודנד רק על הכרטיס לפליאוף העליון.  עירוני קרית גת שנעצרה במחזור החולף בבת ים, לאחר 9 משחקים ללא הפסד תארח בביתה את מכבי שעריים שנמצאת במגמת עלייה, מאז מינויו של עובד לוי למאמנה. נצחון ביתי של קרית ייחזיר את קבוצתו של ראובן אלקבץ חזרה לדבוקת הצמרת לאור התיקו בקרב הצמרת שנערך במוצאי שבת בין כפר סבא לקביליו יפו.

 

   אוהדי קטמון חוגגים.נצחון על בת ים היום וקטמון תגדיל את הפער מכפר סבא ל 5 נקודות (צילום:אביחי חיים)

 

עמישב פ"ת תנסה לעצור את רצף שלושת ההפסדים כשתצא למשחק חוץ קשה מול הפועל ערד, המשוועת לנקודות, אך רווית בעיות כלכליות ושחקניה שבתו השבוע בשל אי קבלת שכרם. הפועל אזור שנמצאת אף היא במרחק נגיעה מהפלייאוף העליון תצא למשחק חוץ בבאר שבע,, שיודעת שנצחון ביתי שלה והיא נכנסת אף היא לתמונת המאבקים על כרטיס לפלייאוף העליון.  .

 

 

    

 יוסי פליקר חוגג. נצחון של בת ים "בטדי" וקבוצתו של בלילי לחזק במאבק על המקום בפסגה.(צילום:גיא חזקיהו)

 

עירוני כפר יונה מעודדת מהנצחון החשוב על אילת במחזור החולף תצא למשחק חוץ מול האחרונה האורתודוכסים לוד שרוצה עדיין להשאר בחיים ולשם כך היא חייבת לנצח את הקבוצה מהשרון. .

 

ליגה א' צפון:

במוקד משחקי המחזור יעמוד משחק הצמרת המסקרן, בקרב הישיר על המקום בפלייאוף העליון. בו תארח עירוני טבריה את הפועל אסי גלבוע. חניכיו של אלדד שביט רוצים לרשום עונה מצויינת מבחינתם עם כרטיס לפלייאוף העליון ונצחון על אסי גלבוע יקרב את הטבריינים אל עבר המטרה. גלבוע שסיימה את מסע הגביע המרשים תתמקד אף היא להבטיח במהירות את מיקומה בפלייאוף העליון. את מרבית תשומת הלב במחזור הקרוב, ימשכו מאבקי ההשרדות בליגה, כשהאחרונה סקציה מעלות, שרשמה השבוע זעזוע עם סיום דרכו של מאיר ארמה כמאמנה,ומינויו של אילן טל כמאמן שחקן, תארח את הפועל מגדל העמק שרוצה להבטיח את מיקומה בפלייאוף העליון, לאחר שבמחזור החולף אבדה 2 נקודות יקרות לאחר תיקו ביתי מול חדרה. איבוד נקודות נוסף של המקומיים והקבוצה מהגליל תהיה בדרך הבטוחה חזרה לליגה ב'. 

 

     כפיר בן דויד. טבריה מארחת את אסי גלבוע בקרב ישיר על מקום בפליאוף העליון.(צילום:נמרוד כץ)

 

המוליכה הפועל עפולה שנמצאת עם רגל וחצי בלאומית, תנסה להבטיח כמה שיותר מהר, מעשית את עלייתה כשתצא למשחק חוץ מול הפועל דלית אל כרמל, שהסתבכה אף היא בתחתית ובמקרה של הפסד ביתי, היא עלולה למצוא עצמה במאבקי הישרדות עד תום העונה. הפועל הרצליה שרחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום החמישי, תרצה לייצר רצף ניצחונות כשתצא למשחק חוץ מול מכבי צור שלום שנמצאת במומטום מצוין לאחר 3 נצחונות רצופים. הפועל חדרה עם סיכוי סביר להתברג בפלייאוף העליון, תארח בביתה את מכבי דלית אל כרמל, שאמנם נמצאת בירידה, אך תרצה להבטיח את המקום השני בו היא נמצאת ולזכות ביתרון הביתיות במשחקי הפלייאוף.

 

     אילן טל. הופעת בכורה כמאמן/שחקן לקשר הותיק שינסה לחלץ את מעלות ממצבה העגום.(צילום:לילך וייס)

 

כל השערים ממשחקי היום,המבקיעים ועדכונין חיים מהמגרשים ,רק בלוח התוצאות של "גולר 1" - האתר מס 1! 

 

 

 

      

 

 

 

  

 

   

 

 

הוסף תגובה
תגובות