שישי חם בחולון

מפגש הצמרת בין צפרירים חולון הרביעית לבית"ר גבעת זאב השלישית כמעט התפוצץ אחרי מהומה סמוך למחצית, אך הסתיים עם חמישייה ברשת של גבעת זאב וארבעה מורחקים משתי הקבוצות

  • על ידי: אדי חליאבין
  • 30-03-2013
  • 15:24

כ-40 צופים הגיעו בצהריי שישי חמימים לאצטדיון צפרירים בחולון. המשחק נפתח בשליטה של חולון, שתורגמה לשער כבר אחרי 12 דקות: חיים ירמיהו פרץ מאגף ימין והגביה כדור מדויק לראשו של ציון רחמים, הלא מכוסה, שנגח מקרוב פנימה, 0:1 לחולון.

 

ציון רחמים כובש את הראשון. בראשי אליהו , שוער הגבעה רק מסתכל...(צילום: אדי חליאבין)

 

עשר דקות לאחר מכן, חולון כמעט כבשה שוב, אך הבעיטה של מיכאל רובינוב מחוץ לרחבה הלכה מעל המשקוף. גבעת זאב ניסתה להיכנס למשחק, אך לא הצליחה לסכן את שערה של חולון ובדקה ה-31 מחליט מאמן גבעת זאב, שלומי עמר, לבצע חילוף מוקדם. בדקה ה-38 חולון ניסה לעלות ליתרון שני, אך הכדור חלף על פי השער ושלוש דקות לאחר מכן, גבעת זאב לא הצליחה לכבוש מההזדמנות הראשונה במשחק.

 

העבירה הגסה של שימי שמש.(צילום: אדי חליאבין)

 

ורואה את האדום...(צילום: אדי חליאבין)

 

בסמוך לשריקה לסיום המחצית הראשונה ביצע שימי שמש האורח עבירה גסה על שחקן מקומי וספג אדום ישיר. הדבר עורר מהומה רבתי על כר הדשא, שחקנים ואנשי צוות מקצועי של האורחים התווכחו עם השופט והתעמתו עם שחקני חולון ואוהדי הקבוצה. מאמן הקבוצה שלומי עמר ומנהל הקבוצה הורחקו. בנוסף, החליט השופט להרחיק את ציון רחמים המקומי ונס צור האורח לאחר שהשניים ירקו אחד על השני.

 

שלומי עמר מורחק מהמגרש...(צילום: אדי חליבאין)


לאחר עיכוב של קרוב לרבע שעה בשל המהומה נפתחה המחצית השנייה וחולון, למרות ניסיונות מעטים של גבעת זאב, השתלטה לגמרי על כר הדשא. בדקה ה-59 המארחים תרגמו את היתרון המספרי ל-0:2: חיים ירמיהו פרץ מהאגף, עבר את השוער ובעט לשער, הכדור פגע בקורה, איציק קדושים בעט פעם אחת ונבלם ואת הריבאונד המשיך לרשת, 0:2.

 

חגיגית שערים בחולון. איציק קדושים חוגג לאחר הכיבוש.(צילום: אדי חליאבין)

 

(צילום: אדי חליאבין)

 

תומר תבור מגבעת זאב. (צילום: אדי חליאבין)

 

חולון המשיכה לשלוט ושמונה דקות מאוחר יותר עלתה ל-0:3, כאשר אלירן שמש קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ומקו ה-16 שיגר כדור חד ומדויק לפינה הימנית. חמש דקות בלבד חלפו, הכדור הוגבה לרחבה ורועי גליקשטיין בעט מהאוויר לפינה העליונה, 0:4 יפה לחולון.

 

ציון רחמים מחולון מול צור נס מהגבעה....(צילום: אדי חליאבין)

 

(צילום: אדי חליאבין)

 

גבעת זאב ניסה לצמק, שער שלה נפסל בטענת נבדל מוצדקת ובדקה ה-89 הגיע אקורד הסיום: התקפה מסודרת של חולון הסתיימה בכדור רוחב לרחבה, הגנת גבעת זאב הצליחה לבלום פעמיים עד שאיציק קדושים שלח את הכדור פנימה והשלים צמד אישי, 0:5 מוחץ לחולוניה. מיד לאחר השער ספג מיכאל ועקנין האורח צהוב שני והורחק לאחר דיבורים מיותרים עם השופט.
 

שלומי שלמה, מאמנה של חולון. יכול להיות מרוצה מקבוצתו.. (צילום: אדי חליאבין)

 

שלומי עמר, מאמנה של גבעת זאב. (צילום: אדי חליאבין)

הוסף תגובה
תגובות