לא כוחות

הפועל מרחבים המתפרקת, אירחה את מכבי באר יעקב מהצמרת למשחק במסגרת המחזור ה-26 בליגה ב' דרום ב', אבי דבח וחניכיו עלו נחושים מהפתיחה והביסו את הפועל מרחבים בתוצאה 8-0 ושומרים על מרחק נקודה מהמוליכה עירוני נתיבות שגם היא הביסה את בית"ר מעלה אדומים בתוצאה 5-0.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 31-03-2013
  • 09:20

בדקה ה-5, התקפה של מכבי באר יעקב מתחילה אצל המגן ליעד פרץ שמכניס כדור מצוין לערן חדד שמקרוב מעלה את מכבי באר יעקב ליתרון 1-0.
בדקה ה-25, כדור קרן לזכות מכבי באר יעקב, עדי שקרוקה מגביהה כדור היישר לראשו של שי גבאי שמעלה את מכבי באר יעקב ליתרון 2-0.
בדקה ה- 37, חילופי מסירות בין עדי שקרוקה לאלירן מגול מביאה את מגול מול השוער ומגול מעלה את מכבי באר יעקב ליתרון 3-0.
 

אלירן מגול וערן חדד חוגגים. גם מול מרחבים הם חגגו...(צילום: אשר שלמה חיים)

 

בדקה ה-40, טעות בהגנה של מרחבים שלא מצליחה להרחיק כדור פשוט ואלירן מגול מצליח להבקיע את השני שלו ואת הרביעי של מכבי באר יעקב שיורדת למחצית ביתרון מבטיח של 4-0.
במחצית השנייה, נראה היה שהפועל מרחבים לא מצליחה לייצר שום מצב ושחקני באר יעקב לא היו צריכים להתאמץ בהגנה, הספסל של הפועל מרחבים היה ללא מחליפים ולהבדיל בספסל של מכבי באר יעקב היו ארז ירימי, מוסא בן חיים, ושהב פאשאי, שבשנה שעברה עלו ליגה עם מכבי שעריים, יחי ההבדל הקטן.
במחצית השנייה, הכניס אבי דבח את שלושת שחקני שעריים לשעבר ובדקה ה-65, בישל ארז ירימי את השלישי של אלירן מגול שמעלה את מכבי באר יעקב ליתרון 5-0.
בדקה ה-68, ערן חדד חדר לרחבה ומול השוער מסר לארז ירימי שהתכבד בראשון שלו וזה כבר 6-0 למכבי באר יעקב.
 

 

מוסא בן חיים, חזר לבאר יעקב וחזר לכבוש...(צילום: איתמר מורז)

 

בדקה ה-80, בעיטה חופשית למכבי באר יעקב סמוך לרחבה, מוסא בן חיים ניגש לבעיטה ובעט טיל אדיר לבין חיבורי הקורות ומעלה את באר יעקב ל 7-0.
בדקה ה-88, אלירן מגול המצטיין במגרש השאיר כדור למוסא בן חיים שבא מאחור בעט לפינה והבקיע את שערו השני במשחק והשמיני לזכות מכבי באר יעקב שמביסה את הפועל מרחבים המפורקת 8-0 ועדיין נמצאת במרחק נקודה מהמוליכה עירוני נתיבות.
 

מאמן מכבי באר יעקב אבי דבח אמר בסיום: "אנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות רבה וגם נגד מרחבים הגענו מוכנים וממוקדים, אני מאחל למרחבים הצלחה בהמשך ואנחנו כבר מתכוננים למשחק קשה מאוד בשבוע הבא נגד הפועל רהט." 

הוסף תגובה
תגובות