עונת הרחצה החלה

מחזור 26 בליגה ב דרום ב הפגיש את עירוני מודיעין מול בני יצאלאל. משחק מרכז טבלה בין שתי קבוצות שמדורגות צמודות אחת לשנייה, מודיעין מקום 7 ובני יצ'אלאל מקום 8. במודיעין עדיין האמינו, לפני המשחק, שהם יצליחו להגיעו למקום החמישי, אחרי המשחק כבר לא..

  • על ידי: מערכת "גולר 1"
  • 02-04-2013
  • 10:02

המשחק נפתח בשליטה של האורחים, שהחזיקו יותר בכדור וסיכנו את שערה של מודיעין. מודיעין בדקות אלה כמעט ולא הייתה קיימת.
בדקה ה 29 בניגוד גמור למהלך המשחק, כדור עונשין לזכות מודיעין, גילי גור מרים טוב לרחבה, אמיר ציון נוגח פעם אחת והשוער הודף את הכדור ישירות לרגליו של יוני זכריה שכובש בקלילות.

 

ציון אמיר ועידו ישראל ממודיעין. ציון כבש אך זה לא הספיק לנקודה. (צילום: פזי שינדלר)

 

ציון אמיר מנסה להציל שער. מוטי מזרחי היה טוב אך לא הושיע הפעם. (צילום: פזי שינדלר)


האורחים לא נבהלו מהשער שספגו והמשיכו לשלוט במשחק, בדקה ה38 הם יצאו למתפרצת מצויינת שבסיומה קיבל אילן טפרה (מצויין) את הכדור מול מוטי מזרחי שוער מודיעין ובעט פצצה מכל הלב והשווה את התוצאה. 1-1 במחצית.
במחצית השנייה המגמה נמשכה, דקה 51 אילן טפרה מקבל כדור באגף ימין, עובר את המגן שלו ומול השוער לא מתקשה לקבוע 2-1 מצויין לאורחים.
בדקה ה70 שוב מתפרצת של יצ'אלאל, דאבל פס בין טפרה לצגהון ובסיומו בועט צגהון כדור טוב לפינה של מוטי מזרחי וקובע 3-1 לאורחים. לאחר השער השלישי, הרחובותים נסוגו לאחור ומודיעין החלה לתקוף.
 

אילן טפרה, כוכבה של בני יצאלאל. כבש צמד מול מודיעין. (צילום: פזי שנינדלר)

 

מוטי אזולאי, שוערה של מודיעין גבוהה מעל כולם. (צילום: פזי שינדלר)

 

דקה 85 הגיע השער המצמק, שי מזרחי הרים כדור מצד שמאל לרחבה לכפיר מלול שעוצר פעם אחת על החזה ובועט בשמאל פנימה. יש משחק. עד סוף המשחק מודיעין לחצה אבל לא הצליחה להגיע למצב הבקעה נוסף. ניצחון יפה של יצ'אלאל על עירוני מודיעין שמבחינתה חלום הפלייאוף הסתיים ועונת הרחצה החלה...

 

כפיר מלול, כוכבה הבלתי מעורער של מודיעין. את שלו הוא עושה-כבש עוד שער. (צילום: פזי שינדלר)

 

אסף דיין מול רמי קרא שוערה של יצאלאל. (צילום: פזי שינדלר)

 

הוסף תגובה
תגובות