לקראת מחזור:ריח של הכרעות ראשונות

משחקי הליגות הנמוכות מגיעות לישורת האחרונה,עם משחקים מותחים ומסקרנים והכרעות ראשונות. בדרום:עמישב מארחת את קטמון,כפר סבא יוצאת לקריית גת ובת ים מארחת את אילת.בצפון: עפולה אמורה לחגוג את עלייתה מול מעלות שנמצאת בדרך לליגה ב,טבריה שרוצה פלייאוף יוצאת לגבעת אולגה שמחפשת לשרוד.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 05-04-2013
  • 11:04

ליגה א' דרום:

במוקד משחקי המחזור המחזור יעמוד המפגש במשטח הרעוע בסירקין, שם תארח עמישב פ"ת את המוליכה הפועל קטמון. זהו מפגש חשוב ומכריע לשתי הקבוצות,כאשר עמישב רוצה להישאר בתמונת המאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון ומנגד המוליכה הירושלמית יודעת כי נצחון יקרב אותה משמעותית אל עבר הליגה הלאומית. בית"ר כפר סבא השניה תצפה למעידה של המוליכה כשתצא למשחק חוץ קשה בקריית גת, לה עדיין סיכוי תאורטי להתברג בפליאוף, משורות כפר סבא ייעדר מלך שערי הקבוצה אלעד כהן ,שעזב כפי שפורסם לראשונה ב"גולר 1" את הקבוצה. קרית גת תחסר את פבל קומרקוב ודניאל סולומון המוצהבים. עירוני בת ים שנמצאת במומנטום נהדר, והצטרפה למאבק על הכרטיס לליגה הלאומית, תארח במגרשה את בני אילת המשוועת לנקודות ונמצאת מתחת לקו האדום, חניכיו של בלילי ירצו להמשיך במסלול הנצחונות, מנגד האילתים יקוו לחזור עם נקודה מפתיעה דרומה.

 

 ציון זקן ושי אהרון חוגגים. המוליכה מקטמון בעוד משחק עונה בחוץ מול עמישב.(צילום:גיא חזקיהו)

 

קביליו יפו הרביעית לא אמורה להיקלע לקשיים במשחק הבית מול היורדת האורתודוכסים לוד, ותהיה עם האוזניים קשובות אל משחקיהן של יריבותיה לצמרת. הפועל אזור תרצה להישאר צמוד לחבורת הצמרת כשתארח במגרשה את כפר שלם שאבדה עניין בליגה. קרב תחתית על 6 נקודות יתקיים בקרית מלאכי, שם יארחו חניכיו של דורון ממן את הפועל ערד המתאוששת, שתי הקבוצות נמצאות במומנטום חיובי, מעניין יהיה לדעת מי משתיהן תמשיך במסלול הנכון, המפסידה בכל אופן תסתבך קשות. עירוני כפר יונה הנמצאת אף היא בקלחת התחתית תארח במגרשה את הפועל מרמורק המתדרדרת שזקוקה לנצחון בודד בכדי להבטיח את ההשארות שלה בליגה. מכבי שעריים תארח במגרשה הביתי את מכבי באר שבע הצמודה אלייה בטבלה, כשהמנצחת תבטיח כמעט סופית את ההשארות בליגה. תיקו תהיה תוצאה טובה עבור שתי הקבוצות.

 

ליגה א' צפון:

הפועל עפולה אמורה לחגוג את עלייתה ההיסטורית לליגה הלאומית, כשתארח במגרשה את סקציה מעלות, שתעשה ככל הנראה את הדרך ההפוכה לליגה ב'. האיצטדיון בבירת העמק אמור להיות מלא עד אפס מקום ובסיומו של המשחק מתוכננות חגיגיות העלייה. הכניסה למשחק חופשית לקהל הרחב.

מכבי דלית אל כרמל תרצה לשמור על המקום השני שנמצא בסכנה, כשתארח במגרשה את מכבי צור שלום,שנמצאת עם הפנים אל עונת הרחצה. הפועל מגדל העמק השלישית תארח במגרשה את אחווה עראבה במטרה להמשיך ברצף הנצחונות ולהגיע אל משחקי הפלייאוף בכושר הטוב ביותר.

 

אוהדי עפולה. הקבוצה מבירת העמק אמורה לחגוג היום רשמית את העפלתה לליגה הלאומית.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל אסי גלבוע תרצה להבטיח את מיקומה בפלייאוף העליון כשתארח במגרשה את מכבי כפר קנא, שמגיעה מעודדת לאחר הנצחון המרשים על מכבי דלית אל כרמל, ותרצה להפתיע גם את חניכיו של פליקס נעים. עירוני טבריה תצא למשחק חוץ קשה מול גבעת אולגה המשוועת לנקודות, חניכיו של גל פיבך מאולגה ירצו ליצור רצף נצחונות שייתן להם המון אוויר לקראת המשך מאבקי ההשרדות בליגה, מנגד חניכיו של אלדד שביט רוצים את הכרטיס לפלייאוף העליון. הפועל הרצליה תקווה למעידה של הטבריינים ולנצחון ביתי על כרמיאל צפת בכדי לתפוס את המקום החמישי. עירוני קרית אתא שהבטיחה עונה נוספת בליגה, תארח במגרשה את הפועל דלית אל כרמל שנמצאת רק 6 נקודות ממבחנים ו-8 מירידת ליגה. הפועל כפר קנא הנמצאת במקום המוביל למשחקי המבחן, תארח במפגש מסקרן את הפועל חדרה, שהפסד שלה עלולל לסבך אותה אף היא במאבקי התחתית.

 

ליגה ב' דרום א':

המוליכה מחנה יהודה תרצה לשמור על המקום בפסגה, 4 מחזורים לתום העונה, כשתצא למשחק חוץ קשה מול בני ג'לגו'ליה, שרוצה לשרוד בליגה מבלי להיקלע למשחקי המבחן. יהיה זה מבחן כוח משמועתי לחניכיו של ראובן כץ. מ.ס כפר קאסם תצפה למעידה של המוליכה כשתארח בקרב קצוות את גדנ"ע ת"א שעברה השבוע זעזוע, עם התפטרותו של מאמנה נמרוד קוסטיקה. הצלע השלישית בצמרת בקעת הירדן תצא למשחק חוץ קשה מול אור יהודה שרוצה להבטיח את ההישארות. מ.ס טירה שאבדה גובה לאחר ההפסד הביתי המפתיע לבית"ר פתח תקווה, תארח במגרשה את הוד השרון. בני יפו תרצה להבטיח את מיקומה בפלייאוף העליון כשתארח במגרשה את קרית אונו, בקרב תחתית לוהט תארח בית"ר רמת גן את השרון נתניה המרוחקת ממנה ב-2 נקודות בלבד. מורשה רמת השרון תארח את עוצמה חולון, ובית"ר פתח תקווה תארח את היורדת הטריה שיכון ותיקים.

 

     אוהד כהן. גלגוליה תנסה לעצור את המוליכה ממחנה יהודה.(צילום:גיא חזקיהו)

 

 

ליגה ב' דרום ב':

המאבק הצמוד על ההכרטיס לליגה א' ,יימשך כשהמוליכה מנתיבות תצא למשחק חוץ קשה מול יצ'אלאל רחובות העיקשת, שהבטיחה עונה נוספת בליגה, אך לא עושה חיים קלים לאף יריבה. באר יעקב השניה תארח במגרשה את הפועל רהט שרוצה להינצל ממשחקי המבחן על הישרדות בליגה. צפריים חולון תנסה לבסס את מיקומה בפלייאוף העליון ,כשתצא למשחק חוץ מול בית שמש, גבעת זאב תנסה להתאושש מהתבוסה לחולון כשתארח את מ.ס באר שבע, שיכון המזרח תארח במגרשה את עירוני מודיעין. נחלת יהודה תנסה להשאר במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון כשתצא למשחק חוץ מול דימונה מהתחתית. בקרב תחתית תארח מרחבים את צעיר רהט ומעלה אדומים תרצה להבטיח את ההישארות כשתארח את בני יהוד היורדת הטריה לליגה ג'.

 

   דני וקנין. המוליכה מנתיבות יוצאת למשחק חוץ קשה ברחובות.

 

 

ליגה ב' צפון א':

המוליכה בית"ר נהריה תרצה להבטיח במהירות את העלייה לליגה א' כשתצא למשחק חוץ מול בני מגאר שאבדה גובה לאחרונה, ועשויה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף העליון. מגדל כרום תצפה למעידה של המוליכה כשתצא למשחק חוץ קשה מול מכבי טמרה שרוצה להתברג בפלייאוף העליון. כאבול תנסה לרשום נצחון בכורה תחת הדרכתו של מאיר ארמה כשתארח את ביר אל מכסור האחרונה. הפועל כאוכב הרביעית תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל שפרעם מהתחתית. בני עראבה תנסה להשאר במאבק על כרטיס לפלייאוף כשתארח במגרשה את כפר מנדא. אחוה חיפה תנסה להבטיח את ההשארות מבלי להיקלע למשחקי המבחן כשתארח את אחי עכו, מכבי עכו תארח את בית"ר חיפה המשוועת לנקודות, בקרב תחתית על 6 נקודות תארח הפועל סכנין את כפר סמיע.

 

 שחקני נהריה חוגגים. המוליכה רוצה להבטיח במהירות את העלייה לליגה א.(צילום:מיכה פישינזון)

 

 

ליגה ב' צפון ב':

האלופה הטריה הפועל בית שאן שהבטיחה במחזור החולף את עלייתה לליגה א', תצא למשחק חוץ מול רמות מנשה, לה סיכוי תאורטי להתברג בפלייאוף העליון. צעירי טורען תרצה לשמור על המקום השני, כשתארח בקרב קצוות את איחוד בני בקה, הפועל איכסל השלישית תצא למשחק חוץ קשה מול כפר קמא מהתחתית, אחי איכסל הרביעית תארח את עוספיא מהתחתית. אחווה אום אל פאחם תרצה להבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון כשתצא למשחק חוץ קשה מול עין מאהל, הפועל בקה אל גרביה תארח את אום אל גאנם, עירוני נשר תארח את דבוריה, ומ.ס בועיינה תנסה להחלץ מהמקום  האחרון כשתארח את מכבי כפר קרע.

 

     כפרי אזולאי. הפועל איכסל רוצה לתפוס את המקום השני.(צילום:חיים מויאל)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות