סיכום מחזור 27 ליגה ב' דרום ב'

מהפך בצמרת כאשר מכבי באר יעקב שניצחה את הפועל רהט עולה למקום הראשון במקומה של עירוני נתיבות שסיימה בתיקו אפס נגד בני יצ'אלאל. שום דבר אינו סגור גם בצמרת וגם בתחתית, נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה וההערכה היא שרק במחזור האחרון של הליגה נדע מי עלתה? מי בפלייאוף על העלייה? ומי ישחק במשחקי המבחן נגד הירידה? במחזור ה-27, הובקעו 26 שערים, מי המצטיין? מי בנבחרת המחזור? מי מאמן המחזור? הכל בכתבה הבאה.....

  • על ידי: מערכת "גולר 1"
  • 10-04-2013
  • 08:36

עירוני נתיבות המוליכה יצאה למשחק חוץ נגד בני יצ'אלאל שכבר הבטיחה את הישארותה בליגה, על הנייר נתיבות הייתה צריכה לנצח ולשמור על המקום הראשון אך בפועל החמצות של שחקני נתיבות ומשחק מצוין של השוער רמי קרא מנעה מנתיבות לנצח והנקודות התחלקו בין הקבוצות.
  

רמי קרא, מצטיין המחזור של אתר גולר. עצר את נתיבות מלכבוש. שאפו! (צילום: פזי שינדלר)

 

מכבי באר יעקב מהמקום השני, אירחה את הפועל רהט העיקשת שעדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה, מכבי באר יעקב מנצחת בצדק 3-1 משערים של ערן חדד, מוסא בן חיים, ואלירן מגול. להפועל רהט צימק זמנית דניס בן הרוש. מכבי באר יעקב עוקפת בטבלה את עירוני נתיבות ועולה לראשונה העונה למקום ממנו עולים ליגה בסוף העונה.
 

מ.ס שיכון המזרח שעדיין לא הבטיחה סופית את מקומה בפלייאוף, אירחה את עירוני מודיעין ממרכז הטבלה. במצב של שוויון 1-1 משערים של דניאל קריטי לזכות השיכון וינון אליהו לזכות מודיעין, הבקיע, מי אם לא מלך שערי הליגה דודו ביטון את שער הניצחון לזכות שיכון המזרח בדקה ה-92 ונתן נקודות יקרות לזכות קבוצתו מ.ס שיכון המזרח.
 

צפרירים חולון הקבוצה המפתיעה של הליגה, יצאה למשחק חוץ לא קל נגד עירוני בית שמש, שלומי שלמה וחניכיו חזרו עם ניצחון 3-2 ושומרים על המקום השלישי בטבלה, המבקיעים לזכות צפרירים הם: עידן כהן, רועי גליקשטיין, ואלירן שמש, לזכות בית שמש הבקיעו חיים אלקיים ודידו שמעון.
 

דניאל קריטי ודודו ביטון, שני הכובשים לזכות השיכון. (צילום: אשר שלמה חיים)

 

 

בית"ר גבעת זאב ששלושה משחקניה הורחקו בשבוע שעבר, אירחה את מ.ס באר שבע שצריכה כל נקודה כדי לשרוד בליגה, עד הדקה ה-93, התוצאה הייתה 1-1 משערים של יהונתן קישיק לגבעת זאב ומתי דבש לזכות מ.ס באר שבע, אז הבקיע יוני אליאב את שער הניצחון ונתן לגבעת זאב נקודות יקרות להמשך הדרך בצמרת.
 

הפועל נחלת יהודה שעדיין בתמונת הפלייאוף יצאה למשחק נגד מ.ס דימונה מהתחתית, 3-0 חלק לזכות נחלת נותן למאמנם ציון עזרא עדיין סיכוי להגיע לפלייאוף. הכובשים לזכות נחלת יהודה הם, בוריס ששניה, אורן רותם, ורוני אוחנה.
 

הפועל מרחבים אירחה את צעירי רהט למשחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות, בסיום התחלקו מרחבים וצעירי רהט בנקודות והתוצאה הייתה בסיום 1-1, לצעירי רהט הבקיע אל כמלת תמיר, למרחבים הבקיע זיו אבוגזיר.
 

בית"ר מעלה אדומים הביסה 5-1 את בני יהוד שעושה את דרכה בחזרה ליגה ג', בני יהוד עלו ליתרון משער של אורי ארזי אך מעלה אדומים הגיבה עם חמישייה, אביחי ברוך עם צמד, סהר בן חמו, בוגלה טדרוס ואוראל בלדב עם שער אחד.
 

נבחרת המחזור

שוער:
רמי קרא (בני יצ'אלאל)-
משחק ענק של רמי ששמר על שערו מול חלוצי נתיבות ומנע כל ניסיון של נתיבות להבקיע.
 

עידן סהר, הנהיג את ההגנה של באר יעקב. (צילום: שלמה אשר חיים)

 

בלם:
עידן סהר (מכבי באר יעקב
)- משחק טוב של עידן סהר הבלם הצעיר של מכבי באר יעקב שהיה בכל מקום בהגנה ומנע כל ניסיון של חלוצי הפועל רהט.
 

בלם:
אברהם שמעון (בני יצ'אלאל)-
משחק מעולה של שמעון שבדרך כלל משחק בקישור אך בשל חיסרון של שחקנים בבני יצ'אלאל שיחק כבלם ושמר על חלוצי נתיבות בצורה טובה.
 

מגן:
רון ברזני (בית"ר גבעת זאב
)- משחק טוב של המגן המהיר והחזק של הגבעה שהיה בכל מקום במגרש ושיחק ללא פשרות.
 

מגן:
אלירז יהודה (מ.ס שיכון המזרח
)- שוב המגן הצעיר שומר על יציבות ומשחק מעולה, אלירז גם עשה הגנה טובה וגם תמך בהתקפה.
 

 

אלירז יהודה, המגן של השיכון. היה מצויין בהגנה ותמך רבות בהתקפה.(צילום: שלמה אשר חיים)

 

קשר:
בוריס ששניה (הפועל נחלת יהודה
)- משחק טוב של הקשר הלוחם של נחלת יהודה שהיה בכל מקום במגרש וגם בנוסף כבש שער.
 

קשר:
אביחי ברוך (בית"ר מעלה אדומים)-
משחק טוב של אביחי שמדי פעם עולה לשחק בבוגרים מקבוצת הנוער של המודעון, במשחק נגד בני יהוד הבקיע אביחי צמד ועזר לקבוצתו בניצחון על נועלת הטבלה.
 

קשר:
מוסא בן חיים (מכבי באר יעקב
)- בשבוע שעבר נכנס מוסא כמחליף וכבש צמד, השבוע שוב נכנס מוסא לקישור של מכבי באר יעקב במצב של 1-1 והבקיע את שער היתרון של באר יעקב בבעיטה מ-30 מטר לחיבורים.
 

קשר:
עידן כהן (צפרירים חולון)-
משחק מצוין של הקשר הצעיר מבית היוצר של שלומי שלמה שהבקיע שער ניצחון בדקה ה-80 נגד בית שמש.
 

חלוץ:
אלירן מגול (מכבי באר יעקב)-
החלוץ המצוין של באר יעקב לא מפסיק לכבוש ואחרי השלושער בשבוע שעבר נגד מרחבים הבקיע גם הפעם אלירן את הגול השלישי לזכות באר יעקב ומעלה את מאזנו ל-17 כיבושים.
 

אלירן מגול, חלוצה של באר יעקב. האם הוא יעלה שנה שניה רצוף? (צילום: לירן דורף)

 

חלוץ:
דודו ביטון (מ.ס שיכון המזרח)-
שער ניצחון של דודו בדקה ה-92 משאיר את שיכון המזרח חזק בתמונת הפלייאוף, זהו שערו ה-26 העונה של מלך שערי הליגה.
 

שחקן מצטיין של המחזור

רמי קרא (בני יצ'אלאל)- משחק ענק של רמי נגד המוליכה עירוני נתיבות, רמי עצר כל ניסיון של חלוצי נתיבות והנהיג את הקבוצה שלו. רמי עושה עונה טובה עם יצ'אלאל ושומר על יציבות לאורך כל העונה.
 

מאמן המחזור

אבידן דמתי (בני יצ'אלאל)- הרבה מחמאות לאבידן והשחקנים שלו שכבר הבטיחו מזמן את ההישארות בליגה אבל הגיעו למשחק נגד המוליכה עירוני נתיבות והצליחו לעצור אותם. אבידן עושה עבודה מצוינת בבני יצ'אלאל וזה במינימום תקציב ועל כך מגיע לו שאפו ענק.
 

הקבוצה המאכזבת של המחזור

צעירי רהט- התרגלנו לכך שהפועל מרחבים היא הקבוצה המתפרקת של הליגה שלא ניצחה כבר 14 מחזורים ברציפות, צעירי רהט הגיע למשחק במטרה לנצח ולנסות לברוח מהתחתית, דווקא במשחק הזה לא הצליחה צעירי רהט לנצח ונשארה במקום ה-12 שמוביל למשחקי המבחן נגד הירידה. 

הוסף תגובה
תגובות