לקראת מחזור: המתח בשיאו

משחקי עונה .מאבקי הישרדות "ומלחמת עולם" כפי שמגדירים המאמנים,הם מנת חלקו של המחזור הקרוב בליגות הנמוכות,מחזור בו צפויות להיות הכרעות ראשונות. במוקד: כפר סבא -קטמון,אולגה -חדרה,מעלות -כפר קנא.ליגות ב:מחנה -יהודה-ביתר פתח תקווה,נתיבות -שיכון המזרח.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 12-04-2013
  • 08:43

ליגה א דרום:

במוקד משחקי המחזור יעמוד כצפוי משחק העונה,הקרב על המקום בפסגה בו תארח כפר סבא השניה את המוליכה הפועל קטמון. שידור ישיר בטלויזיה,צפי של קהל רב(רובו מקטמון) יהיו מנת חלקו של המשחק המסקרן,בסיומו ייכולים האדומים מירושלים להתחיל בהכנת החגיגות לעלייה ללאומית, במידה ויחזרו הביתה עם שלושת הנקודות. חניכיו של סירוטקין יודעים כי נצחון שלהם יטרוף את כל הקלפים וייתן לצופים דרמה מרתקת בצמרת עד תום העונה.מכבי יפו תקווה לחלוקת נקודות במשחק העונה, ולנצחון שלה במשחק החוץ המסקרן בכפר שלם,רבים מאנשי יפו דיברו השבוע על נקמה ,זכר הארועים במשחק בין הקבוצות אשתקד,וביפו מאמינים כי נצחון שלהם,ישאיר את  הקבוצה במאבק על הפסגה עד תום העונה,או לחילופין יעניק להם יתרון ביתיות במשחקי הפליאוף, כפר שלם מנגד בעונה מרשימה רחוקה רק 4 נקודות מהפליאוף, ובחדרי חדרים מאמינים כי באפשרותם לעשות את הבלתי יאומן. עירוני בת ים השלישית לא צפויה לחיים קשים מול לוד המפוררת,והבת ימים יהיו קשובים עם אזניים פקוחות את משחקי יריבותיהם לצמרת.

 

   אוהדי קטמון. הם הוכיחו ולא פעם כי מקומם בליגה הלאומית, היום ינסו השחקנים להכיח זאת עם נצחון בכפר סבא.(צילום:אביחי חיים)

הפועל אזור תנסה להתאושש מההפסד המביש לכפר שלם בבית,כשתצא למשחק חוץ קשה מול הפועל ערד המשוועת לנקודות במאבקי ההישרדות. עמישב פ"ת תנסה להישאר עדיין בתמונת נמאבק על כרטיס לפליאוך העליון,כשתצא למשחק חוץ קשה בכפר יונה, שרוצה להבטיח את ההישארות בליגה, ורחוקה כרגע רק  3 נקודות ממבחנים ו 5 מירידת ליגה.עירוני קרית גת שנותרה עם סיכוי קלוש להתברג בפליאוף תצא למשחק חוץ מול מכבי באר שבע שרוצה להבטיח סופית את הישארותה בליגה עוד היום. בני אילת תארח במשחק חשוב ומסקרן את מכבי שעריים הנמצאת אף היא במאבקי התחתית,אילת יודעת כי כל תוצאה מלבד נצחון יקרב את הקבוצה חזרה לליגה ב,שעריים תסתפק בנקודה. הפועל מרמורק המדרדרת תארח בקרב מעניין ומסקרן את קרית מלאכי, הרחובותים יודעים כי נצחון יבטיח את הישארות הקבוצה,באחת העונות החלשות במועדון,קרית מלאכי מנגד רוצה להמשיך בצבירת הנקודות ולהבטיח אף היא עונה נוספת בליגה.

 

    עידו אליהו. אילת חייבת נצחון ביתי מול שעריים,בכדי להישאר בחיים.0צילום:לירן דורף)

 

 

ליגה א צפון:

הדרבי החדרתי הגדול, דרבי חשוב במאבקי התחתית יעמוד במוקד משחקי המחזור בצפון,חדרה המארחת תרצה לעצור את רצף ההפסדים ןהבטיח כבר היום עונה נוספת בליגה, אולגה מנגד רוצה להמשיך ברצף הנצחונות ומקווה לטפס בסיום המחזור מעל הקו האדום. בקרב תחתית על 6 נקודות תארח סקציה מעלות בביתה את הפועל כפר קנא,חניכיו של אילן טל יודעים כי נצחון נוסף ישאיר אותם בחיים,וייתן להם המון אויר לנשימה,מנגד כפר קנא יודעת כי במקרה של הפסד היא עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום. מכבי כפר קנא שנמצאת אף היא בקלחת התחתית תארח בביתה את המוליכה הפועל עפולה,שתרצה לסיים סופית את סיפור העלייה עוד היום ,לאחר המעידה המפתיעה במחזור החולף בבית מול מעלות

 

 אייל עמר. מאמנה של חדרה בדרבי חם וחשוב מול קבוצתו בעבר הלא רחוק.(צילום:לילך וייס)

 

. הפועל מגדל העמק שהבטיחה את מיקומה בפליאוף העליון,תרצה להמשיך במסלול הנצחונות כשתארח במגרשה את הפועל הרצליה,שעדיין לא ויתרה על המקום בפליאוף העליון. טבריה החמישית תרצה לשמור על מיקומה כשתארח במגרשה את עירוני קרית אתא. הפועל אסי גלבוע תרצה להבטיח סופית את המקום בפליאוף כשתצא למשחק חוץ בצור שלום. מכבי דלית אל כרמל תרצה להבטיח את המקום השני,כשתצא למשחק חוץ ב"דוחא" מול אחווה עראבה, הנציגה השניה מדלית אל כרמל, הפועל.תרצה להבטיח סופית עונה נוספת בליגה כשתארח בשבת את כרמיאל צפת העיקשת.

 

אבי עמר ודניאל ברדוגו חוגגים מול עפולה. מעלות בקרב הישרדות בבית מול הפועל כפר קנא.(צילום:לילך וייס)

 

 

ליגה ב דרום א:

במוקד משחקי המחזור תארח המוליכה מחנה יהודה במגרשה את היריבה עירונית ביתר פתח תקווה,שרוצה להתברג בפליאוף העליון. מ.ס כפר קאסם תצפה למעידה של המוליכה כשתצא למשחק חוץ באיצטדיון רמת גן מול ביתר המקומית המשוועת לנקודות במאבקי התחתית. הצלע השלישית בצמרת בקעת הירדן תארח במגרשה את השרון נתניה מהתחתית.מ.ס טירה לא צפויה להתקשות במשחק החוץ מול היורדת שיכון ותיקים.בני יפו החמשית תצא למשחק חוץ קשה מול הוד השרון שהסתבכה במאבקי התחתית, קרית אונו תארח בקרב תחתית חשוב את אור יהודה,

עוצמה חולון תארח את גלגוליגה, וגדנ"ע ת"א תנסה להתאושש כשתארח את מורשה רמת השרון.

 

   רן אליאס. המוליכה מחנה יהודה מארחת בדרבי קטן את היתר פתח תקווה.(צילום:לירן דורף)

 

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד משחקי המחזור תארח עירוני נתיבות בקרב צמרת מסקרן את שיכון המזרח, נתיבות שאבדה במחזור החולף את המקום בפסגה, תנסה לחזור למסלול הנצחות, שיכון המזרח תרצה להבטיח את מיקומה בפליאוף ולהשאר עם סיכוי תאורטי להאבק על המקום בפסגה. המוליכה באר יעקב תרצה לשמור על מיקומה במשחק החוץ מול מודיעין שסיימה את  העונה. צפרירים חולון שרוצה להבטיח סופית את מיקומה בפליאוף תארח את מ.ס דימונה,גבעת זאב תצא למשחק חוץ קשה מול צעירי רהט שרוצה להינצל ממשחקי המבחן, נחלת יהודה תרצה להישאר בתמונת הפליאוף כשתצא למשחק חוץ במעלה אדומים.הפועל רהט תארח במגרשה את מרחבים,באר שבע תארח את בית שמש,ויצאלאל רחובות תצא למשחק חוץ מול היורדת בני יהוד.

 

     אלירן מגול וערן חדד חוגגים. המוליכה מבאר יעקב יוצאת למשחק חוץ במודיעין.(צילום:שלמה אשר חיים)

 

 

ליגה ב צפון א:

המוליכה ביתר נהריה תקווה לחגגו סופית את העפלתה לליגה א,כשתארח במגרשה את מכבי עכו שעלולה להסתבך במאבקי התחתית עד תום העונה.מגדל כרום השניה תארח בקרב מסקרן את עראבה החמישיץ שרוצה אף היא את המקום בפליאוף,כאבול המדרדרת תצא למשחק חוץ קשה מול כפר מנדא הנמצאת במאבקי ההישרדות, כאוכב תארח בקרב ישיר על המקום בפליאוף את בני מגאר. ביר אל מכסור תארח בקרב תחתית על 6 נקודות את הפועל סכנין,ביתר חיפה תרצה להמשיך במסע ההתאוששות כשתארח בדרבי מסקרן את אחווה חיפה,כפר סמיע תארח אף היא בקרב תחתית את הפועל שפרעם. אחי עכו תארח בקרב ישיר על הפליאוף את מכבי טמרה.

 

     יוני מששה. נהריה רוצה לחגוג  היום את העלייה לליגה א.(צילום:מיכה פישינזון)

 

 

ליגה ב צפון ב:

משחקי התחתית יעמודו במוקד המחזור ה 28.הפועל עוספיא תארח בקרב תחתית חם את מ.ס בועיינה האחרונה, איחוד בני בקה הלפני אחרונה תארח את אחי איכסל שרוצה את המקום השני,עיו מאהל שרוצה להיחלץ ממאבקי המבחן תארח את כפר קרע,דברויה תרצה להבטיח את ההישארות כשתארח את רמות מנשה, אום אל גאנם תנסה לעשות זאת מול טורען השניה. אחווה אום אל פאחם תרצה לשמור על המקום החמישי כשתארח את עיורני נשר, הפועל בקה תארוב לה,כשתצא למשחק חוץ קשה מול הפועל איכסל שרוצה את המקום השני. הפועל בית שאן תארח במגרשה את כפר קמא מהתחתית.

 

  אוהדי בית שאן.  האלופה מארחת בקרב קצוות את כפר קמא מהתחתית.(צילום:יובל חמו)

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות