מוכנה למשחק העונה

ליגה ב דרום ב מחזור 28 הפגיש את עירוני מודיעין ומכבי באר יעקב למפגש חם ומעניין. בפועל באר יעקב ניצחה משערים של אלירן מגול וארז ירמי, מודיעין הצליחה רק לצמצם משער של כפיר מלול. באר יעקב עם הפנים קדימה לעבר משחק העונה שיתקיים בשבוע הבא בו תארח את נתיבות...

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 14-04-2013
  • 10:31

עירוני מודיעין ממרכז הטבלה אירחה את המוליכה מכבי באר יעקב למשחק במחזור ה-28 של ליגה ב' דרום ב', קהל רב הגיע למגרש הסינטטי במודיעין ונתן אוירה טובה לשתי הקבוצות, המשחק היה בקצב מהיר עם הרבה כדורגל טוב שבסופו של דבר ניצחה מכבי באר יעקב 2-1 את מודיעין שהגיע למשחק והציגה רוח לחימה והרבה אגרסיביות במטרה לעשות סנסציה ולנצח את המוליכה. בשבוע הבא יתקיים בבאר יעקב משחק העונה מחזור אחד לסיום בין מכבי באר יעקב הראשונה לבין עירוני נתיבות השנייה בטבלה שהמרחק בין הקבוצות הוא נקודה אחת בלבד.
 

אדיר מועדה מבאר יעקב וכפיר מלול ממודיעין מחליפים כמה מילים...(צילום: פזי שינדלר)

 

מה שהעיב על חגיגת כדורגל טובה היה תגרה המונית שהייתה ביציע בין האוהדים של שתי הקבוצות והשיא היה ששני שחקני עירוני מודיעין ינון אליהו ונועם מזרחי קפצו מעל הגדר והשתתפו בקטטה ללא התייחסות של השופט (חלש) והתעלמות של מאמנם חגי קול. כוח משטרה שהגיע למקום הרגיע את הרוחות ומנע אסון.
 

כפיר מלול בין שלושה שחקני באר יעקב. (צילום: פזי שינדלר)

 

מכבי באר יעקב הגיע לעירוני מודיעין בידיעה, שהיא חייבת לנצח ולשמור על המקום הראשון בטבלה ולהגיע בשבוע הבא למשחק העונה נגד עירוני נתיבות שתיקו יספיק לה בכדי לעשות היסטוריה ולעלות לליגה א'.
שחקניו של אבי דבח הגיעו מוכנים ודרוכים למשחק בידיעה שעירוני מודיעין יעשו להם חיים קשים וילחמו בכדי לנצח, כבר בפתיחה עוז שמאי האורח הגביה כדור מדויק לראשו של החלוץ אלירן מגול שנגח סמוך לקורה.
 

(צילום: פזי שינדלר)

 

בדקה ה-15, אדיר מעודה(המצטיין במגרש) שפתח את העונה עם עירוני מודיעין ועבר למכבי באר יעקב, פרץ באגף שמאל עבר את המגן ובעט לידיו של השוער אייל נברו.
בדקה ה-25, התקפה יפה של מכבי באר יעקב כאשר אדיר מעודה בחילופי מסירות עם אלירן מגול משאיר את מגול לבדו מול השוער ומגול בועט לפינה ומעלה את מכבי באר יעקב ליתרון מוצדק 1-0.
בדקה ה-30, עבירה גסה של המגן המקומי ינון אליהו על הקשר ערן חדד נעלמת מעיני השופט שלא שורק לעבירה ומורה להמשיך במשחק, שחקני מכבי באר יעקב באים בטענות לשופט שמוציא כרטיס צהוב לשי גבאי הקפטן של מכבי באר יעקב, ערן חדד שנפצע קשה בקרסולו מוחלף וארז ירימי נכנס במקומו. עד שריקת המחצית ניסו שחקני מודיעין להשוות אך ללא הצלחה. והתוצאה במחצית 1-0 למכבי באר יעקב.
 

 

חגיגה של שחקני באר יעקב לאחר השער יתרון של אלירן מגול. (צילום: פזי שינדלר)

 

בדקה ה-49, אדיר מעודה שבישל את הראשון, שולח את ארז ירימי לבדו מול השוער נברו וירימי בבעיטה לפינה מעלה את מכבי באר יעקב ליתרון 2-0.
 

שחקני באר יעקב עוד לא הספיקו לחגוג ויוני זכריה המקומי פרץ באגף ימין ומוציא כדור רוחב לכפיר מלול שמצמק את התוצאה וכובש את שערו ה-24 העונה, והתוצאה 2-1 למכבי באר יעקב.
מכבי באר יעקב, הסתגרה בהגנה ושיחקה מתפרצות על ירימי שלא פעם הביך את הגנת מודיעין אך לא הצליח לכבוש.
בדקה ה-77, כדור קרן של מכבי באר יעקב מגיע לאדיר מעודה שבועט כדור מסובב שפוגע בקורה ויוצא החוצה.
הדקה ה-80, התקפה של מודיעין מסתיימת בידיו הבטוחות של השוער אוהב אהרון לאחר בעיטה של נועם מזרחי.
 

כפיר מלול כובש את שערו ה 24 העונה. איזה גולר!!  (צילום: פזי שינדלר)

 

בדקה ה-85, דוד קנבסקי מבאר יעקב בועט מרחוק והכדור חולף סנטימטרים מהקורה.
לקראת סיום, ניסו שחקני מודיעין להשוות אך צמד הבלמים של באר יעקב עידן סהר ושי גבאי הרחיקו כל ניסיון של חלוצי מודיעין להבקיע.
 

 כפיר מלול מול אוהב אהרון, שוער באר יעקב. (צילום: פזי שינדלר)

 

כפיר מלול כובש אך השער נפסל בטענת נבדל. (צילום: פזי שינדלר)

 

עם שריקת הסיום, החלה תגרה המונית ביציע בין מחנות האוהדים שהמאבטחים מנסים למנוע בגופם, לפתע רצו שני שחקני עירוני מודיעין, נועם מזרחי וינון אליהו לעבר היציע והחלו להשתתף בתגרה. האירוע היה מיותר והתערבות המשטרה שהגיע מנע אסון.
  

מאמן מכבי באר יעקב אבי דבח אמר בסיום: כל הכבוד למודיעין על הלחימה והרצון לנצח, אני שמח שבסוף ניצחנו ושמרנו על המקום הראשון. בקשר לאירוע שהיה לאחר המשחק זה עצוב ולא מתאים וזה לא משנה מי התחיל את המהומה, אנחנו נגד אלימות ואני מקווה שאירוע כזה לא יחזור בעתיד.

הוסף תגובה
תגובות